1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Puur als gamer wordt je straks verwend op E3 en Gamescon (MS zal niet op de tgs aanwezig zijn)

    Persoonlijk kan me die used disc policy niet schelen *(je mag hem een keer lenen of doorverkopen) ... daarna +/- 10 euro betalen om hem on-line te kunnen spelen.. (schat ik in).. maar de ps4 zal ongeveer het zelfde gaan doen

    NB ik ben nog steeds aan het analyseren en krijg zelfs weer zin om actief te worden :eek: (meer te gaan posten)
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Weet niet of dit als gepost is maar:

    Van Gamekings:
    MAW, wéér flinke fees voor een update voor de ontwikkelaar!
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ook daar maak ik me geen zorgen over.. het is het apple model (voordeel is nu wel dat wij de games ook krijgen) wat doet sony met indie games (niets toch)
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92

    Welcome to next generation of gaming! Where all of your NFL and TV fantasies come to life! (slow clap)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    360 en PS3 waren ook al geen gamers console meer. :)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou ik heel erg redelijk vinden en geen enkel probleem mee hebben. (dat is namelijk gewoon het online pass idee globaal doorgevoerd, prima geen probleem mee. MP games kosten servercapaciteit en dus moet je extra dokken om als 2e eigenaar de MP te spelen. Redelijk zat)

    Maar dat is niet waar het nu op lijkt.

    Nu lijkt het op volledige account gebaseerde activatie a la Steam

    aka, de disc is alleen nog transportmiddel. Elke Account die niet op je eigen systeem aanwezig is betaald de volle mep voor activatie en is daarna volledig eigenaar van de game.

    Dat is iets heel anders dan wat jij schetst. Als het zo is als jij het zegt maken we ons druk om niks. Maar dat denk ik niet want dan hadden ze dat nu al lang en breed duidelijk gemaakt
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  7. Seh

    Seh Guest

    Sony laat indie studio's volgens mij wel hun eigen games uitgeven, een beetje net als Steam.

    Maar ach, laat de indie's maar lekker werken aan PC games. Dat is imo het platform daarvoor.
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    RF in b.v.
    Door die presentatie dacht ik eerlijk gezegd echt dat de One dit out of the box zou kunnen.
     
  9. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Kastje? En de ingebouwde DVB-C tuner van de televisie dan?
    De mogelijkheden zien er allemaal hip uit, maar als er 3GB aan RAM gereserveerd moet worden voor dit soort poespas...

    Even kort door de bocht kritiek:
    Mijn televisie kan door middel van een afstandsbediening ook schakelen van een HDMI ingang naar TV signaal / andere aansluiting.
    Moet daar 3GB aan geheugen voor geslurpt worden op een console?
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Ik lees hier vaak de argumenten dat het betalen voor tweede hands niet erg is omdat de PS4 dat toch ook heeft. En dan lees ik net ook, Kinect verplicht, nou en PS4 heeft toch ook Eyetoy verplicht, waar maak je je druk om?

    Dat zijn toch allemaal non argumenten? Ik wil vrij zijn om een tweede hands game te kopen en ik wil geen Kinect. Wat maakt mij het nou uit of de PS4 het ook verplicht heeft, dat maakt het toch niet in één keer wel tof? Het blijft suf. Zelfde non rgument als je met een Ben abonnement opeens geen maand abonnementen meer hebt maar minimaal één jaar moet afsluiten --> Ja, wat zeur je, dat heeft Vodafone toch ook? :confused:
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Waar staat dat TV kijken 3GB RAM geheugen vereist dan? Dat is voor het complete OS.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Of meer of minder....weten we dus niet.

    Weet je niet. Denk van niet eigenlijk.
    Als ze slim zijn, en ze waren het van plan, doen ze het niet. Zou een flinke tik zijn tegen MS.

    Maar ben bang dat het net als bij MS (denk ik) het geval is, aan de publisher liggen. In that case, we are screwed.

    Toch wel. Sony en zelfs de fuckin' Wii U (!!) staan open voor dat soort games.


    :lol:
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Sony richt een indie kanaal in op PSN vergelijkbaar met Steam greenlight.

    Microsoft dwingt je een uitgever te zoeken. Kom op zeg, wat een onzin. |:- Als je kijkt wat voor moois je hebt op de PC en je ook langzamerhand op PSN ziet komen.

    En de afgelopen jaren zijn de meeste triple-A titles zo ongeïnspireerd en onorigineel als de pest. Uitgevers zijn bang en verknallen games door ontwikkelaars af te dwingen alles in actiegames te veranderen. Dus dit is IMO wel wenselijk.

    En een Apple model is achterlijk: Xenophobia in een bedrijf verpakt. :mad:
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat heb ik ook begrepen (op de guide en integratie met programma's na)

    Daar is dus waarschijnlijk het extra kastje voor nodig
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    _O_
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik mis de dagen dat ik gewoon een spel erin kan pleuren zonder gezeik.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waarom is er een extra tuner nodig? zou dat niet alleen optioneel zijn?

    ik kan nu ook prima vanaf mn Dreambox het tv kanaal naar mn laptop sturen via Lan
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    die is inderdaad optioneel .. alhoewel een tv volgens mij ook een hdmi-out heeft wordt het een soort loop :p
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan het mis hebben, maar ik heb wel het idee dat er iets te oneerlijk en overdreven wordt gedaan op beslissingen van MS. En dan bedoel ik vooral het gedoe over used games. Ik las ergens dat Steam eigenlijk al hetzelfde idee is? En dat je daar niemand over hoort? Again....als ik het mis heb, do correct me. En niet alleen het used gebeuren, ook andere dingen.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Krijg weer het post virus :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina