[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze kunnen alleen niet full out gaan omdat er nog zoveel mensen een disc willen hebben.
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Maar toen was het ook bagger. :lol: En dat was in 2003, intussen 2 console generaties terug. Dus moet ik deze generatie skippen omdat het zolang duurt voordat een systeem goed op gang is?
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Dat is echt een hele slimme manier om mensen naar de digitale kant te halen. 8)
    Het is toch juist het idee dat je zoiets aantrekkelijk wil maken voor de mensen. Dat doe je niet door er een hogere prijs voor te vragen van de winkels.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ok beter!

    In een andere video zei iemand dat er inderdaad een nieuwe soort input voor voice chat is. Dus beter komt er een soort van extra verloopje bij met een mic jack, anders...tja....geen idee. Ik blijf hiermee zitten, lol.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In 2006 begon het al aardig goed te worden volgens mij.
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Mooi, dan doe ik het nog 3 jaar met mijn 360.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Juist wel

    leg je discs voor 70 euro in de winkel en laat je digitale klanten voor 40 of 50 euro de game al pre-loaden (zodat ook de mensen met 3e wereld internet op release kunnen spelen)

    die bluray drive moest er toch in want je wilt een all in 1 box maken

    Als ze dat doen dan gaan alle klagers fluitend over naar het digitale model , maar dan moet je de digitale versie qua prijs gelijk maken aan de Steam versie voor PC

    En dan zie ik het wel gebeuren, dan word de groep disc kopers steeds kleiner en kleiner

    en kleinere uitgevers met niche games zullen dan misschien denken , 'fuck it, ik geef heel geen discs meer uit, je koopt maar een codekaartje' want dat is veel makkelijker qua logistiek proces

    en langzaam maar zeker ben je dan waar je wilt zijn

    (al verwacht ik dan wel in no-time een model met een grotere HDD, want wat is nou 500GB :+. Dat heb ik zonder overdrijven als installs verplicht zijn binnen een jaar vol, max)
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zag dit net op TXB. Klopt dit mensen?

     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wie zegt dat? Want volgens mij zij het hoofd van development van MS gister tijdens het panel iets anders
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat komt nog doordat de disc er zelf nog zijn. Er zijn nog teveel winkels etc waar je fysieke copies kan halen en nog teveel mensen die baat hebben bij de disc zelf en ze dus niet zomaar ergens onder kunnen gaan zitten. Maak je de Xbox alleen download only elimeer je dat. De game die jij graag wilt spelen alleen te krijgen als je hem download dan switch je de mensen. Nu heb je nog dit of dat. En als je de stap echt wilt maken moet het de een of het andere zijn imo.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vroegah dachten we dat we de Xboxen niet meer zouden aankrijgen als dat via de controller kon :+.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tuurlijk wel PC devs doen dat al jaren zo.

    zie mijn vorige post. Dat is hoe digitaal de standaard is geworden op PC

    de enige mensen die nu nog boxed versies kopen zijn verzamelaar en bejaarden :+
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Als je dat zoals Hybrid doet gaat sowieso iedereen naar de PS4. Je moet zoiets langzaam aan introduceren, zoals Delphiki dat zegt. En bij dat introduceren moet je gewoon met je prijs onder de winkelprijs gaat zitten, anders is het niet aantrekkelijk voor de mensen.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, maar niet always online!
    1 keer per dag maar!:F:

    Lullig als je op vakantie bent.....


    En ik heb een grondige HEKEL aan apparaten op stand-by te laten staan, dus ik heb een stekkerdoos met switch....dus bij mij geen 1 keer per dag (automatisch) online.

    Wat een BS man.

    Als ze dan gewoon eens laten zien dat ze de prijs omlaag doen, is iedereen meteen om. Zeker weten.

    "Dis is de Xbox One; geen discs meer, maar de games zijn wel 20-30 euro goedkoper dan een disc-versie nu is!"

    Het is niet aan ons om te laten zien dat we er klaar voor zijn, het is aan MS om te laten zien dat ze er goed mee omgaan en de prijs aanpassen aan een non-disc versie van games. Dan volgt de gamer vanzelf.

    maar dat doen ze niet.....waarom zou dat toch zijn?

    What he said.:thumbs:
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Op de PC zijn er ook nog discs. Steam geeft die games voor een veel lagere prijs. En volgens mij is Steam nogal succesvol. Ookal gooien ze met 50 tot 99% korting. Alleen al het feit dat sommige mensen meer dan 500 games hebben op Steam zegt genoeg. En wie koopt er tegenwoordig nog PC games op disc?
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  17. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zomaar een forumdude dus. In dat geval ga ik vooralsnog uit van wat het hoofd development van MS zei

    5GB is gegarandeerd. De rest is wel variabel maar niet altijd beschikbaar afhankelijk van andere activiteit etc
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit: Ik ga nu in herhaling eigenlijk. Dus ik refereer naar de andere post die ik gemaakt heb. :)
    Ik wilde nog een film kijken vanavond. Haha. ;)
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    ME~!

    Maar dat is puur omdat ze in sommige gevallen goedkoper zijn. Al gebruik ik de disc niet meer. (gewoon key invullen op steam :))
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina