Volgens mij bedoelt hij dat hij en de andere speler beiden slechts een mannetje meenemen, naast zichzelf (dus 2 ipv 3 in een squad). Over het zwaan-kleef-aan effect: wellicht kan je nog proberen om je squad op hold te zetten en zelf wel door te lopen. Heb ik nog niet geprobeerd, maar ook nog niet echt nodig gehad. Ik vind het meestal wel handig dat ik 2 extra paar ogen in mijn rug heb (die ook nog beter dan die van mij zijn). Blijkbaar was ik over Deltaforce in de war met een ander spel, Gforce. - Locke PS Wat vinden jullie het leukste level tot nu toe?
Leukste level GR Ik heb ze nog niet allemaal gespeeld, maar een van de betere vind ik: - Rebel Claw (als ik het juist heb), daarin moet je vijf tanks door de straten van een stad loodsen zonder dat je er maar een verliest. Uiteraard denkt de tegenpartij daar anders over. Het leuke van deze map vind ik dat je als een gek moet rennen, want de tanks rollen gewoon door. Je hebt niet veel tijd om na te denken en het komt veelal neer op hopen voor het beste. Tot nog toe met een vriend gespeeld en we zijn drie keer de tanks kwijtgeraakt, het merendeel van onze mannen dood, maar wel veel lol. - Level waarin je de brug moet opblazen. Weet niet hoe die heet. Erg leuk om als sniper baddies in de verte omver te knallen.
Nou ik bedoel dat ik helemaal niemand mee neem. Dus alleen mezelf en mn vriend ook dus met maar 2 spelers in het level. Dan moet je elkaar steeds coveren. En dan heb je niemand die voor je schiet want dat vink wat minder. Die teamleden zien de tegenstander veel te snel en dan is het niet spannend meer.
Mijn favoriete missie tot nu toe is eigenlijk nog steeds de eerste, omdat het een afwisselend terrein is met veel hoogteverschil en veel tegenstanders. Je kan er heel goed flankbewegingen uitvoeren en hebt ruimte genoeg om tactisch te opereren. Welke wapens gebruiken jullie het liefst? Mijn favoriet is de OICW op dit moment. Redelijke zoom en drie vuursnelheidstanden. Weinig recoil en grote accuratesse. - Locke
OICW om dezelfde redenen plus dat je er ook granaten mee kan afvuren en de SVD voor sniper: goeie zoom, goede accuratesse.
kun je in 2 man splitscreen ook met bots spelen, waarbij jij en je maat elk een eigen team besturen? Dus niet in coop, maar in deathmatch.
Kun je met meerderen op 1 xbox spelen?! ik had gehoord dat dat niet kon... kun je maximaal met 2 of 4 spelers spelen?
Je kan maar met 2 man spelen op een xbox. Volgens het boekje kan je via systemlink met meerdere spelen (2,4, 6, etc), hoewel ik Locke heb horen zeggen dat je dan weer 1 xbox per persoon nodig hebt als je wilt systemlinken of misschien bedoelde hij via Live.