Je kan ook naar de ehm... de huppeldepup of Commerce gaan, in de Imperial City, die hebben voor mij op dit moment een huis voor 2.000 aangeboden, dat is dan wel in de sloeber wijk, dusss....
Wat je er aan hebt? Ehm, gratis bed denk ik... Plaats om je zooi te stashen, zoiets... Geloof niet dat je een hoerenkast kan beginnen ofzo
Er loopt een vrouw rond in de Imperial City die je dat goed kan leren, ben alleen vergeten hoe ze eruit zag en hoe ze heette... Wie dit weet, even melden a.u.b.! Mensen hebben het wel eens over haar op straat. Ze leert je langzaam aan lockpicking tegen een prijsje. Beginnend vanaf 50 goudstukken en hoe beter je bent hoe duurder het wordt natuurlijk.
Dat paard zou ik niet kopen, je moet Jauffre opzoeken in de Priory, het is niet heel ver lopen en daar KRIJG je een paard. Althans ik kreeg er 1.
Voor de Guilds moet je even naar een City Guard gaan en even vragen om Directions. Ik ken die stadsdelen nog niet uit m'n hoofd, maar als het goed is weten die je te vertellen waar alles zit!
Laatst bewerkt: 25 mrt 2006