1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hm ik las een pagina ofzo terug reactie op het feit dat mobs met je meelevelen. Ik vind dit eigenlijk juist enorm goed gedaan, ten eerste al omdat nu geen grote stukken gebied wegvallen omdat je er niets kan gaan doen omwille van je level, en ten tweede omdat het zo veel spannender blijft lijkt me.
    Zoals 'captain vimes' al zei moet je daar opdrachten voor je guild voor doen. Op het moment heb ik de warlord rank bij de Mages guild. Ik was 'van plan' om na mn benoeming tot apprentice me al aan te sluiten bij de fighers guild, dan de sfeer en wat goud te gaan opsnuiven in de arena alvorens wat te vordereren in de main quest.
    Maar tot nu toe is daar niet veel van gekomen, de mages guild's verhaallijn is zo meeslepend dat ik nog niet aan veel andere dingen toegekomen ben, waar het nu misschien toch wel eens tijd voor wordt.
    Geen losse missies, maar ook zij volgen een verhaallijn die de moeite waard is.
    Naast toegang tot de Arcane University als apprentice moet je je eigen staf maken, krijg je af en toe spells en handige enchanted robes wat me echt aanzette om verder te spelen.
    Gewoon een prachtspel, maar daar moet ik niemand in de Oblivion helpthread van overtuigen denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    HELP!!! ik zit met een probleem en weet niet hoe ik dat kan oplossen.
    Ik ben namelijk gebeten door een vampier in zo,n dungeon en nu ben ik er zelf 1!!
    Wie weet een manier om weer gewoon te worden want nu moet ik telkens wachten tot het donker is voordat ik na buiten kan als het zonnetje schijnt ben ik binnen 10 sec dood!:'-(

    Iemand een tip om het zonlicht tegen te gaan of om weer normaal te worden!!
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm moet je eerst naar de mages guild gaan in de imperial city en die verwijzen je door.
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat in de eerste post van deze thread! ;)

    Hoe is de ziekte te genezen?
    Je kan het net als een andere normale ziekte met potions/spells of bij een altaar laten genezen.

    Overigens, ga naar het eerste bericht van deze thread en zoek naar vampirism, er zijn namelijk ook heel wat voordelen als je een vampier bent! misschien het overwegen waard :)
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  5. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ik wist niet dat dat met een potion was te genezen. dat is zeker alleen in de beginfase van de ziekte voordat je daadwerkelijk vampier wordt?

    edit/ dit is een daadwerkelijke vraag.

    ik heb een andere vraag:
    ik ben bezig met the ultimate heist van de thieves quest. is iemand daar al en zou hij mij verder kunnen helpen?
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  6. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand de quest van de mage guild Finger of the mountain
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Thanks voor het beantwoorden,rest me nog 1 vraag moet ik gewoon naar zo,n altaar in een willekeurige kerk gaan???
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    kan ik onzichtbaar worden of moest je dat eigenlijk bij het begin kiezen.
    want het ziet er zo stoer uit he als je onzichtbaar word.
    ik zit eindelijk bij the darkbrother hood
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat weet ik niet :) Ik kan alleen maar zeggen, probeer het eens. Vergeet niet je bevindingen te vertellen want daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar!
     
  10. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een beetje rond gaan zoeken in de wereld, kwam wel wat apparte dingen tegen, mensen misschien ook al gezien/ gevonden?

    Ten oosten van Kvatch zit een ruine genaamd Miscarcand, is een best grote ruine (ook veel waardevolle stenen te vinden) en als je het een beetje doorzocht hebt kom je op het eind bij een grote zaal waar een steen in het midden hangt. Als je die steen pakt dan gaan alle deuren dicht en komen er twee undead (niet al te moeilijk om af te maken), maar ook een of andere zeer sterke wizard. Iemand dit al gevonden of al gehaald?

    Ook zit er ten zuiden van Chorrol een grot genaamd Crumbling mine, zitten wat vallen in en dan kom je op het eind in een groot gedeelte, daar zie je een barst in de muur zitten en een kamer erachter. Iemand enig idee of je die muur kapot kan maken met iets?
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey kan iemand mij vertellen hoe dat legen van de XBox Cache precies werkt?

    Je moet de XBox aan en uit zetten en dan de A knop ingedrukt houden tot het laadscherm. Welk laadscherm? Dus kortom:

    Mijn XBox staat uit.
    En dan?
    Ik zet hem aan, dus de ring of light gaat op groen. Moet ik dan de A knop al indrukken? Of moet ik wachten tot ik beeld heb (de XBox Ball) en dan A indrukken? En tot wanneer moet ik die ingedrukt houden? Welk laadscherm? En kan ik weten dat hij m'n cache heeft geleegd?
     
  12. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon A ingedrukt houden als je xbox opstart, en die loslaten als het Bethesda logo komt
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    wat zijn de voordelen vvan vampier worden?
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees de startpost man.
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Er zijn daar heel veel delen van, het is een hele lange quest chain, als je zegt welke je bedoeld dan word het al heel veel makkelijker. :)


    De dungeon waar je het over hebt is een quest voor de Fighters guild. De ring die de wizard dropped heb je bij een latere quest nog nodig dacht ik. :)
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  16. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    In Chorrol kwam ik een huis tegen en er stond een bordje bij for sale.
    Alleen hoe kan je spullen verkopen en aan gold komen?
     
  17. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik een vampier vinde om er zelf ook 1 te worden??
     
  18. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm ik kom maar niet in aanmerking voor the thief guild..
    Ik steel me rot, vermord erop los maar er is nog niemand langs geweest :mad:

    Kan ik niet ergens heen? Naar iemand..? Iets..? :p
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De andere thread gaat over quests. In de startpost staat dat je in de gevangenis moet belanden en dan pas komt iemand van de Thieves Guild je opzoeken.
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de difficulty van de game veranderd, gaan dan ook de rewards en XP omlaag?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina