Hm ik las een pagina ofzo terug reactie op het feit dat mobs met je meelevelen. Ik vind dit eigenlijk juist enorm goed gedaan, ten eerste al omdat nu geen grote stukken gebied wegvallen omdat je er niets kan gaan doen omwille van je level, en ten tweede omdat het zo veel spannender blijft lijkt me.
Zoals 'captain vimes' al zei moet je daar opdrachten voor je guild voor doen. Op het moment heb ik de warlord rank bij de Mages guild. Ik was 'van plan' om na mn benoeming tot apprentice me al aan te sluiten bij de fighers guild, dan de sfeer en wat goud te gaan opsnuiven in de arena alvorens wat te vordereren in de main quest.
Maar tot nu toe is daar niet veel van gekomen, de mages guild's verhaallijn is zo meeslepend dat ik nog niet aan veel andere dingen toegekomen ben, waar het nu misschien toch wel eens tijd voor wordt.
Geen losse missies, maar ook zij volgen een verhaallijn die de moeite waard is.
Naast toegang tot de Arcane University als apprentice moet je je eigen staf maken, krijg je af en toe spells en handige enchanted robes wat me echt aanzette om verder te spelen.
Gewoon een prachtspel, maar daar moet ik niemand in de Oblivion helpthread van overtuigen denk ik.
Laatst bewerkt: 25 mrt 2006