1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Experience bestaat niet eens in een elderscrolls game, het gebruik van je skills is genoeg... Zaken die in kisten te vinden zijn etc. worden bepaald door je luck. Als je de beloningen na een quest bedoelt..die staan gewoon vast.
    Het enige wat verandert is de hoeveelheid health je tegenstander heeft en hoeveel damage hij je doet.
     
  2. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een beetje domme keuze gemaakt met oblivion kwa birthsign, ik heb atronach gekozen maar nu vind ik hem erg onhandig. Ik ben al uit de sewers dus weet iemand of je nog je birthsign kan veranderen? Of kan ik nu weer 3 uur overnieuw doen?
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je birthsign na de sewers helaas niet meer veranderen...
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, nodigt wel erg uit om hem een stukje naar beneden te schuiven :) Ik moet namelijk 12 slaughtervisjes dood maken, maar ik moet eerst 30x raak meppen met een steel short swordje, dus duurt nogal lang.
    Maar bedankt voor je info :)
     
  5. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dan, naja zo ver was ik nu ook weer niet, heb alleen nog maar een beetje zitten prutsen :+
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn enige probleem bij zulke RPG's is altijd dat ik een bepaald voorwerp niet kan vinden. Dus nu ook weer. Ik zoek een key voor de mainquest.

    Ik ben bezig met "Breaking the siege of Kvatch". Ik ben ook door de eerste poort in Oblivion en je moet dus die toren in om die soldaten te bevrijden o.i.d. Ik ben volgens mij nu 2 dremora's tegengekomen die ik al gekilld heb. Nu is er alleen een deur waar je een key voor nodig hebt. Die kan ik dus niet vinden. Het is de "Citadel Hall Door"

    Ik hoop dat iemand het nog weet? Alvast bedankt.

    Edit: Laat maar, ik heb hem al. Ik zag een deur naar een ander deel niet.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  7. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Quest:
    The path of dawn
    The green Emperor way

    Weet iemand meschien wat ik bij de Tomb of prince camarril moet doen?
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    er is ergens een deur en dan kan je via een soort brug naar een andere toren, in die toren moet je nog een stukje omhoog en daar zie je iemand in een kooi. Bij die kooi staat een wacht en die heeft de sleutel. (volgens mij was in die kamer waar je die sleutel nodig hebt die deur naar die brug)

    edit: ik zie dat je hem al hebt.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  9. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    waar vind ik de thieves guild dat is de eenige guild die me een beetje kan intereseeren:p
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    moet je gezien worden als je iets steelt en dan naar de gevangenis. als je hier uitkomt zal iemand uit de thieves guild naar je toekomen.(je kan ook gewoon uit de gevangenis ontsnappen)
     
  11. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe ontsnap je uit de gevangenis?
    Hoe charge je magische wapens?
     
  12. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    damn mensen spawn niet zo maar lees eerst ff alles... heletijd vragen waar je de thiefesguild kan joinen damn LEES!

    Maar ff voor de mensen die snel geld willen verdienen want dat wordt ook veel gevraagt, als je dat wilt da moet je naar de arena gaan (midden/rechts in imperial city) als je daar grandmaster bent dan ben je best rijk en je hebt een redelijk goed harnas :) . Meer tips om rijk te worden ? anyone ?

    (ook kan je boeken jatten ;) zijn vaak veel geld waard en ze staan allemaal naast elkaar ;) )
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    er zijn meerdere manieren:

    - als een wachter langs komt hem zakkerollen en zijn sleutel jatten(als je niet gezien bent kan je gewoon de deur openen, als je wel gezien bent komt de wachter de deur openen om je in elkaar te slaan)

    -als je met iemand in 1 cell zit moet je met hem vechten, dan vecht hij terug en komt er een wachter en dan kan je gaan weg rennen.

    - lockpick gebruiken, als je een lockpick bij je hebt terwijl je naar de gevangenis gaat heb je er in de gevangenis nog 1 bij je.

    en er zijn volgens mij nog wel een paar manieren.
     
  14. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn opdracht voor de Thieves Guild is volgens mij mislukt. Maar de quest is blijven staan. Hoe kan ik de Guild alsnog joinen?
     
  15. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien dat het hier al gevraagd is maar ik ben te druk om het hele topic door te lezen. Ik ben breton en heb aks sign the atronach gekozen maar hoe kan ik nu magicka regainen? Als ik ga slapen komt er niks bij
     
  16. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    as i was typing earlier.

    kan je het vampier zijn genezen met een drankje/spell/blessing of alleen als je geinfecteerd bent met de ziekte maar nog geen vampier.

    volgens mij alleen als je wordt aangevallen met abdere magie of met potions en je moet echt slapen in een bed en niet wachten. (back knop)
    maarja weet het niet zo goed ben geen magier met kut sign
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  17. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is is de quest opdracht wel veranderd en staat er dat je iets anders moet doen om alsnog te joinen.
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    potions.....

    En als iemand een spell op jouw kast heb je een 50%kans dat je de magic absorbeert en die jouw magica dan aanvult
     
  19. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe laad je magische wapens weer op?
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem sinds vanmorge. Ik heb er amper 1 uur mee gespeeld maar ik heb wel een paar vraagjes:

    - Ik heb een character aangemaakt en ben een redelijk stuk in het 'riool' gekomen. Ik heb alleen nog geen skills moeten kiezen. Is dit normaal of heb ik perongeluk iets over geslagen?

    - Hoeveel Oblivion Gates zijn er?

    - Hoe kan ik een andere magie selecteren? Ik heb nu een soort heal (?) Maar ik wil een destruction spel hebben als ik op RB druk. Bijvoorbeeld Fireball. Of is die nog niet gelijk mogelijk?

    - Hoe krijg ik een fakkel aan. Het is nogal donker dus een fakkel zou erg fijn zijn. Ik heb wel fakkels gepakt. Nu wil ik ze dus alleen nog aan krijgen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina