Ik had mijn vragen van toen straks zelf al opgelost. Maar nu heb ik zelf nog een paar vraagjes:
- Als ik iets heb gestolen en ik ga bijvoorbeeld een stadje in. Dan komt er gelijk een guard naar me toe en dan moet ik gelijk een boete betalen anders ga ik de bak in. Ik had niet eens iets gestolens aan en hij betrapt mij al. Hoe kan ik dit voorkomen? Anders heb je vrij weinig aan de gejatte spullen of snap ik het nou verkeerd?
- Iemand vroeg het al maar ik heb de zelfde vraag. Er zitten speciale tempels in het spel. Je kan dan iets doen en dan krijg je iets. Soms zit er een blauw licht in. Ik zie die soort tempels regelmatig en krijg soms iets van de tempel. Tegen over de imperial city zit trouwens zo'n tempel. Iemand idee wat het precies is en wat het doet want ik krijg er soms dingen van als ik op A druk. Ik vind die tempels aardig veel trouwens.
- Ik heb nu het eerste kleine stukje gehad van de main-quest. Ik heb het amulet afgegeven. Weet iemand hoeveel je van deze kleinere opdrachten moet doen om de main-quest uit te spelen? Ik wil hiermee dus weten hoelang de main-quest ongeveer duurd.
- Je kan toch gewoon items droppen en later in het spel weer gewoon oppakken? De dingen die je weg gooit gaan toch niet na een tijd weg?
- Zit er in elk dorp bijvoorbeeld één Fightersguild of zit er maar 1 Fightersguild in het spel? De opdrachten zullen als het ongeveer 1 per stad is ook anders zijn neem ik aan?
@ being-xboxed, De gates staan opeens voor je neus zeg je. Bedoel je hiermee dat de gates niet steeds op de zelfde plek staan?
Laatst bewerkt: 25 mrt 2006