1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Naar mate je vordert in het riool kies je vanalles.
    Ik weet niet of het al mogelijk is in dat stadium maar met B en dan het magic menu kan je spells kiezen. Een fakkel is bij mij altijd aan als je hem in je hand hebt.

2. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    @ bonbride:

Vraag1: Jah dat is normaal. Als je de emperor voor de 2de keer tegen komt dan mag je dat pas

Vraag2: Volgens mij 16 maar ik weet niet zeker... Ik weet wel dat ze op de gekste momenten in een keer voor je neus staan

Vraag 3: Druk op B en vervolgens een paar keer op je RT tot je spells tegen komt.

Vraag 4: Druk weer op B en op RT tot je de fakkel kan selecteren, Als je dat gedaan hebt en je hebt een schild moet je eerst je schild nog ff deselecteren

EDIT: Hoeveel recommendations moet je hebben voor je verder mag in de mages guild?

Ik heb het spel vanaf donderdag en heb nual meer dan 15 uur gespeeld :p

EDIT: Nog een tip om rijk te worden... Goed kijken in de gates van oblivion. Daar heb je vaak nog een magisch kleed wat je voor ong 300 gold kan verkopen.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  3. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    - Het kieze van klas komt meteen ná het riool. in het riool kan je met skills expimenteren.

- Als het goed is heb je een fire ball spel (flare?). Druk op B. Ga met L&R-trigger na het magie submenu en kies de betrefende spreuk uit.

- Druk op B. Ga met L&R knoppen naar submenu inventory. slecteer de fakkel en druk op a. dan heb je voortaan een fakkel vast. Als je een schild of 2handig wapen gebruikt, dan heb je de flare alleen vast als je niet in aanval stand staat.

@ polmannetje: Dat moet je iemand tegen betaling laten doen. meestal is zo iemand wel in de mage guild te vinden

@ de post hierboven: Je hebt van elke local guild een recommandetion nodig... van alle steden die dus op de kaart staan behalve de imperial city edit: behalve Kvatch

4. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Foutje

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    JONGENS!!! help help help!!

Ik ben nu al een behoorlijk lange tijd een vampier en ik word er echt schijtziek van!! ik kan niet eens normaal overdag buiten lopen of ik leg binnen 5 sec het loodje.
    Ik moet soms gewoon echt rennen na een huis om niet dood te gaan door het zonlicht|:-
    Ik had het hier al eerder gevraagd en ik heb op de 1ste pagina van dit topic gekeken,maar echt niks helpt.
    Ik heb potions geprobeerd.... lukt niet.
    Ik ben volgens mij naar elke kerk geweest die er in het spel te vinden is om naar zo,n altaar te gaan en mezelf te healen.... werkt ook niet zucht:'-( :'-(

Ik word er echt heelemaal gestoord van en zit er aan te denken de game opnieuw te spelen want dit is niet relaxt meer,dus als iemand de oplossing weet PLEASE!!! EXPLAIN!!!!

6. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik een vampier vinde om er zelf ook 1 te worden??

7. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0

De quest is niet veranderd. Een van mijn tegenstanders zei net ook nog tegen mij dat hij ging winnen. Maar in de desk van die gast zit geen diary meer.

8. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die weet hoe ik mijn spullen terug krijg nadat ik die heb weggegeven in de Dagon Shrine? (bij die sekte). Ik ben nu wel ontsnapt maar er moet een manier zijn om mn spullen terug te krijgen! Help!

9. Victor

Victor Guest

Voordat je iets probeert, eerst mensen proberen te bijten. Dan kun je weer even tegen het daglicht.

Kleine tip.

10. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    @polmannetje: je moet ff terug gaan en alles uitmoorden er liggen allemaal waarde volle dingen én ! je kan die gast terug vinden en je spullen terug pakken.
    (met waardevol bedoel ik een staf van 515 k en een 2 ringen waar van één 514 k (ongeveer) en de andere 710 k (ongeveer). en nog meer...

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoort het dat het paard zo houterig rond wandelt en dat je niet echt in galop kan? (Rennen met een paard). En waar haal ik vet veel lockpicks? Ik ben in een geheime dungeon maar dan moet ik dingen openen maar heb geen lockpicks meer.. =(
    Edit: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik veel meer items kan dragen?

12. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet hoe het lockpicken werkt... kan iemand dat uitleggen ?

13. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0

Ik bedoel dat je het vertaalde boek terug moet brengen de mountain op, dan moet je die pilaar maken, maar waar vind je het andere stuk van de pilaar?
    Finger of the mountain

14. marijnvanooijen

marijnvanooijen Playing Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een ontzettend vet spel maar ik zit een beetje te kloten. Ik ben volledig op magie gericht. Ik wil graag wat verder komen met het spel maar ik kan niet echt dungeons doen omdat ik daar hard afgemaakt word. Veel quests die ik probeer wordt ik ook afgemaakt en ik heb eigenlijk nauwelijks geld. Kan iemand mij een beetje opweg helpen met wat ik nu zou moeten doen.

ps. Ik heb nu ongeveer 5 uur gespeeld maar ik ben nog steeds lvl 1

15. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die hier antwoord op weet?

16. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    @Aremas check ff je current quest ;) staat het duidelijk in , kan het nu alleen even niet helemaal voor me krijgen alleen je moet in middendag naar en gast toe en die leidt je er doorheen... (het gaat om het 4e boek toch ?? )

17. Dannydeman

Dannydeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok paar vraagjes :) :

Ik zit nu in de "Spies" Missie en moet nu dat ene huis doorzoeken... De eerste keer toen ik er was was er totaal nits te vinden, ik ging terug en toen stond er zo'n spion die ik dus heb vermoord. Maar de rodemarker staat nog steeds bij dat huis terwijl er echt NIETS te vinden valt :confused: iedere centimeter gehad en er is echt niets :p

Wel staat er , nadat ik die vrouw in dat huis vermoorde, bij mijn quests dat ik verder moet zoeken in Berdan (sorry als de naam verkeerd is) Maar de rodemarker staat nog steeds op dat !@#$% huis :p

Ook wou ik even vragen waarom mijn neefje supersnel een hogere level word terwijl ik zowat evenveel doe en nu level 3 ben...(hij is 6)

heeft dat met class te maken ofzo hoe snel je kan levelen?

/Mod Aub niet crossposten (post in twee verschillende threads zetten)

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mrt 2006
  18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258

Iemand die dit kan beantwoorden plz? Ik wil het echt weten!

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoort het dat het paard zo houterig rond wandelt en dat je niet echt in galop kan?
    Hoort zo, maar ik vind het niet zo erg.

En waar haal ik vet veel lockpicks?
    Thieves guild dacht ik, weet het niet zeker.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik veel meer items kan dragen?
    Hoge strengt en endurance heb je er voor nodig.

20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had mijn vragen van toen straks zelf al opgelost. Maar nu heb ik zelf nog een paar vraagjes:

- Als ik iets heb gestolen en ik ga bijvoorbeeld een stadje in. Dan komt er gelijk een guard naar me toe en dan moet ik gelijk een boete betalen anders ga ik de bak in. Ik had niet eens iets gestolens aan en hij betrapt mij al. Hoe kan ik dit voorkomen? Anders heb je vrij weinig aan de gejatte spullen of snap ik het nou verkeerd?

- Iemand vroeg het al maar ik heb de zelfde vraag. Er zitten speciale tempels in het spel. Je kan dan iets doen en dan krijg je iets. Soms zit er een blauw licht in. Ik zie die soort tempels regelmatig en krijg soms iets van de tempel. Tegen over de imperial city zit trouwens zo'n tempel. Iemand idee wat het precies is en wat het doet want ik krijg er soms dingen van als ik op A druk. Ik vind die tempels aardig veel trouwens.

- Ik heb nu het eerste kleine stukje gehad van de main-quest. Ik heb het amulet afgegeven. Weet iemand hoeveel je van deze kleinere opdrachten moet doen om de main-quest uit te spelen? Ik wil hiermee dus weten hoelang de main-quest ongeveer duurd.

- Je kan toch gewoon items droppen en later in het spel weer gewoon oppakken? De dingen die je weg gooit gaan toch niet na een tijd weg?

- Zit er in elk dorp bijvoorbeeld één Fightersguild of zit er maar 1 Fightersguild in het spel? De opdrachten zullen als het ongeveer 1 per stad is ook anders zijn neem ik aan?

@ being-xboxed, De gates staan opeens voor je neus zeg je. Bedoel je hiermee dat de gates niet steeds op de zelfde plek staan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina