1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ga naar options en dan naar gameplay om de moeilijkheidsgraad wat lager te zetten.
     
  2. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hem door heb ja :) De spreuk gaat namelijk als volgt.

    Green emperor way where tower touches midday sun

    Dat staat ook in mijn quest log. Dat is een zin die je krijgt als je de eerste letters uit alle alinea’s van de 4 boeken op een rij zet :)

    Dus je moet dus wachten tot de zon pressies boven de toren staat dan kun je de tombe activeren denk.

    Enigste probleem is dat het konstand regent :mad:
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  3. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    en je moet ook slapen om levels omhoog te gaan :) had ik ook ik dacht waarom nog steeds lvl 1 even in handleiding gekeken en bleek dus dat je moet slapen eigenlijk was is dus lvl 4
     
  4. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    @dannydeman: je moet die gasten die je hebt gekilled ff doorzoeken en ff die shit afpakken.. dat moet namelijk ;)

    @aremas je moet idd bij die steen gaan staan en als het 12 AM is dan gloeid de steen rood.. dan kan je hem activeren.

    @bonbridge
    -zorg dat NIEMANT je ziet... anders moet je zoizo al een boete betalen.
    -wat voor dingen krijg je en wanneer krijg je ze ? als je in een kist kijkt ?
    -??weet DENK ik nog niemant...
    -het kan zijn dat ze weg rollen je kan beter ergens een kist zoeken en daar je shit in gooien.
    -check zelf maar ;)
     
  5. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Miggilles, ik heb die shit van iedereen gepakt hoor, zat alleen maar kleding in en een sleutel.. Bij bijden (die ene bij die gaunlet shit en die ene in dat huis)

    Dus dat helpt ook niet :mad:

    Of moet je die kleding pakken ofzo ?
     
  6. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    pak ALLES.. ;) als het goed is is er een sleutel en een brief geloof ik.. pak gewoon alles (ziozo de sleutel is nodig om verder te komen...)
     
  7. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    weetje wat het gekke is bij mij. Ik slaap wel maar dan krijg ik geen magicka erbij(je hoort dan toch magicka te regainen?). Ik heb als sign the atronach. Kan het daar aan liggen?
     
  8. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me nog helpen met dat lockpick ?
     
  9. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Migilles, ik heb wel die sleutels maar van een brief zie ik geen spoor...
    Niet van die darkelf die na de tweede doorzoek poging in het huis was.

    Waar is die brief precies en wie van de 2 heeft hem? Die ene vrouw bij die specialesteen met die blauwe tekst of die vrouw in dat huis?

    En wat kan je met die brief?
     
  10. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik een vampier vinde om er zelf ook 1 te worden??
     
  11. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    @dannydeman pak ook die steen het gaat om die vrouw...

    @Speaker ga naar tombes... BV: azura's shrine (schrijf ik het goed :p ) daar zijn ze en moet je ze op een gegeven moment vermoorden PS als je net geinfecteerd ben kan je het volgens mij weghalen door cure disease te doen ;)

    edit// om azuraá shrine binnen te komen moet je om 7 PM bij de shrine zijn en er gloeien dan lichtjes die moet je pakken en het spul naar het standbeeld brengen. (bron ? Triple B ;) )
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  12. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Het birthsign Atronach had ik eerst ook en ik snap niet precies hoe het werkt, je absorbeerd magicka ofzo. Maar ik ben zelfs overnieuw begonnen omdat ik het te irritant vond, er staat trouwens ook duidelijk dat je magicka met Atronach anders werkt:
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Bonbridge.

    - Als ik iets heb gestolen en ik ga bijvoorbeeld een stadje in. Dan komt er gelijk een guard naar me toe en dan moet ik gelijk een boete betalen anders ga ik de bak in. Ik had niet eens iets gestolens aan en hij betrapt mij al. Hoe kan ik dit voorkomen? Anders heb je vrij weinig aan de gejatte spullen of snap ik het nou verkeerd?
    Je moet zorgen dat niemand je betrapt, als je normaal iets steelt zonder dat niemand het ziet. Volgens mij kunnen guards ook door je kleren heen kijken (dus als je iets heel waardevols heb gejat kan je het maar zo snel mogelijk verkopen aan de thieves guild - maar dat van door de kleren heen kijken weet ik niet zeker.

    - Iemand vroeg het al maar ik heb de zelfde vraag. Er zitten speciale tempels in het spel. Je kan dan iets doen en dan krijg je iets. Soms zit er een blauw licht in. Ik zie die soort tempels regelmatig en krijg soms iets van de tempel. Tegen over de imperial city zit trouwens zo'n tempel. Iemand idee wat het precies is en wat het doet want ik krijg er soms dingen van als ik op A druk. Ik vind die tempels aardig veel trouwens.
    Dat zijn waarschijnlijk shrines, als je bid bij de dingen dan kunnen die shrines je items en andere dingen geven :)

    - Ik heb nu het eerste kleine stukje gehad van de main-quest. Ik heb het amulet afgegeven. Weet iemand hoeveel je van deze kleinere opdrachten moet doen om de main-quest uit te spelen? Ik wil hiermee dus weten hoelang de main-quest ongeveer duurd.
    Ik had de main-quest 2 dagen geleden al uitgespeeld, als je vaak Morrowind heb gespeeld duurt het niet langer dan 12 uur speeltijd (als je dus niks anders doet als de main-quest.)

    - Je kan toch gewoon items droppen en later in het spel weer gewoon oppakken? De dingen die je weg gooit gaan toch niet na een tijd weg?
    Nee, maar je kan wel heel makkelijk de plaats vergeten, koop dus een huis!

    - Zit er in elk dorp bijvoorbeeld één Fightersguild of zit er maar 1 Fightersguild in het spel? De opdrachten zullen als het ongeveer 1 per stad is ook anders zijn neem ik aan?
    In elke stad zit een Fighters guilds, maar bij niet alle fighters guild kun je opdrachten halen


    @ being-xboxed, De gates staan opeens voor je neus zeg je. Bedoel je hiermee dat de gates niet steeds op de zelfde plek staan?
    De gates staan wel op dezelfde plaats.
    Er zijn 16 Oblivion planes, die allemaal op dezelfde plaats blijven staan
     
  14. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me uitleggen hoe die lockpicks werken?? of bij wie je moet zijn om het te leren?
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Dat maakt niet uit, als je om 12 uur 's middags bij de Tombe komt dan licht het op. :)



    Als je lockpicks gebruikt dan gaat je skill automatisch omhoog. Je kan het natuurlijk ook leren bij een trainer. :)
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    je moet met je linker hendeltje een tikje omhoog geven, dan zie je het pinnetje bewegen en dan moet je op het juiste moment op a drukken om het pinnetje vast te zetten.

    je kan ook gewoon op x drukken en dan vergelijkt de computer je skill met de moeilijkheid van het slot.
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Je moet de notes van die vrouw geven (ben haar naam kwijt :mad:) en dan naar een Aylied rune gaan en zo'n blauwe steen pakken.
     
  18. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    WOW
    Dit vond ik op gamefaqs en ik heb het net gehaald dus geen fake!
    Vindt de Skeleton key, een oneindige lockpick!

    Ga naar leyawiin, neem de weg de stad uit aan de oostkant en volg de weg een flink stuk naar het noorden. Je komt bij een obliviongate (west van de weg) en ietsje verder oost van de weg is een shrine met een standbeeld. Dit beeld geeft je een quest om een oog te vinden...
    Terug naar leyawiin, zoek een huis met twee hagedis achtige wezens (jeebol heet er een ofzo, sneak en luister hun gesprek af en je hoort waar ze dat ding verstopt hebben, een of andere cave aan de kust ten zuiden van leyawiin. Vindt dat ding, breng het terug en je krijgt een SKELETON KEY! Een lockpick die nooit stukgaat! En deze geeft een +40 bonus op je security dus mijn security status is nu expert! Man, zo kom je echt alle deuren binnen...
    Zwaar de moeite waard dus!

    Past mooi bij mijn thief-assasin character :)
     
  19. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik zo een trainer dan vinden?
     
  20. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Kan iemand mij helpen met een Mages guild quest?????
    Moet nu in waterput een soort ring zoeken, maar heb overal in die waterput gezocht vindt alleen niets??!?!
    Weet iemand wat ik hier moet doen????????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina