1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch een quest thread? Stel je vraag daar AUB.
     
  2. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als ik block zie ik 'm dus ook niet.
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het of een bug, of het feit dat je een torch geequiped hebt.
     
  4. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ook geen torch. Krijg geen shield geequiped, ook al drop ik 'm en pak 'm weer op. Mijn armor staat trouwens wel op 0 :confused: weet niet of het daarmee te maken heeft.
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo armor op 0, armor rating bedoel je? Dat is omdat je geen andere armor aan hebt. Kijk eens bij je attributes, misschien heb je een ziekte opgelopen of gewoon een negatief spelleffect, waardoor sommige van je attributes nu in het rood staan.
     
  6. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal je net zien dat ik mijn verkeerde skills gebruik :'-( Ik had namelijk maar snel mijn character gekozen, wou iets met magie maar wou ook een sterke krijger zijn... Ben dus mage/battlemage.. Wat zijn dan zijn major skills van dit type? Ik gebruik veel destruction magic en mijn zwaard...

    EDIT: ik zie dat ik mijn majorskills vaak gebruik, dus daar kan het niet aan liggen denk
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn je andere major skills? Als je alleen destruction en blade gebruikt, schiet het niet op natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  8. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu al een paar uur heerlijk doelloos genietend van de omgeving door de bossen aan het dwalen. Ik pak elk plantje wat ik kan pakken en dan ga ik alchemyen, maar hoe weet ik nou wat ik nou eigenlijk maak en welke ingredienten ik voor de bijhorende potions nodig heb. Is er iemand die hier meer over weet?
     
  9. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG... Begin nu erg veel alchemy en andere onzin te gebruiken enzo en opeens ben ik bijna level 4 *)

    Zonde dat ik dat niet eerder deed ...
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zelf gebruik ik nog geen alchemy, tenminste, ik brouw nog geen drankjes. De skill is wel omhoog gegaan, omdat ik als een konijn de velden met planten en bloemen leeg zit te vreten. :)
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd vraagje misschien, maar ik heb geen torches meer, weet iemand waar deze te vinden zijn?
     
  12. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk overal geloof ik. Ik vind ze vaak als ik gewoon een beetje kratten en kisten open zit te maken.
     
  13. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik zeker veel pech, doe dat namelijk al een uur, en heb nog steeds niks...
     
  14. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ja denk het
     
  15. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kan je met een torch?
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat daarstraks in een fort met vampieren en skeletten. Ik had er een paar neergehakt. Maar ik was 1 keer getroffen door een pijl. Toen iets later kwamen er ratten op mij af, sla ze neer,maar opeens kwam er iets op te staan dat mijn willpower, of ik weet niet juist wat gedrained is. En toen kon ineens 20 kilo minder gewicht meenemen(ik kon niet door, moest een deel lossen, had overgewicht). Hoe komt dat? Is dat een teken dat ik geïnfecteerd ben door een vampier ofzo? Trouwens hoe weet je dat je geïnfecteerd bent(als je pas geïnfecteerd bent,...)
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    vraagje over character creation... Ik heb het spel nogniet maar wil een zo goed mogelijke fighter/thief..
    welke skills/attributes, birthsign e.d. ?

    bij voorbaat dank ;)
     
  18. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ken ik onderandere een huis kopen en hoe duur is de goedkooste en waar is die
     
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen idee waar ik die skeletonkey kan halen. ik zie overigens ook maar 1 oblivion gate. en als ik over dat grote pad naar het noorden rijd op me paard dan kom ik geen gate meer tegen
     
  20. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou een klein probleempje wat mij is opgevallen.
    Ik speel nu op mijn computer beeldscherm gewoon een normale geen breedbeeld.
    En nu lijkt iedereen wel een beetje plat gedrukt. Hoe ik ook dingen instel ze blijven maar platgedrukt zijn. En nou jah het is minder mooi.
    hoe kan ik er voor zorgen dat er gewoon 2 zwarte strepen door het beeld heen lopen zodat het er wel mooi uitziet ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina