1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 2000 heb je een houten krot in Imperial City Waterfront, hiervoor moet je naar de Market District. "Meer weet ik niet"
    En voor 5000 een Prachtig huis in Anvil. Hiervoor moet je naar de Inn waar overdag een man zit die hem je aanbied, Maar.. hij is niet zomaar goedkoop, er zit wat achter. Go see and find out!

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    je kan het zien doordat je char ineens grijs is en rode ogen heeft

3. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    nee is geen vampier, je moet gewoon ff wachten tot het over is (zie rechts boven in ;) )

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Toen ik voor dat standbeeld stond en de qeust wou ontvangen stond er dat ik nog te zwak ben voor de qeust hij wil een sterke kampioen ofzo??

Hoe heb jij dat gedaan dan,of welk level ben je ik ben pas 3 .
    En heb je anders die link van gamefaqs:)
    alvast bedankt smokey

2e vraag: Je komt soms gewoon oblivion gates tegen zonder dat je een qeust doet,maar ik d8 altijd dat die gates alleen in main qeusten te vinden waren??

5. Victor

Victor Guest

Misschien moet je Arena Champion worden? (Als dat mogelijk is) dan ben je een 'kampioen'.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    @CHIL: Lol, ik ben wel een echte "save bunny" he. 19 Uur en 100+ keer gesaved tegen jouw 12 uur en 20+ saves haha. :D

(Voor degene die niet weten waarover ik het heb: ik heb een aparte thread aangemaakt voor jullie character informatie. Check it out! :) )

Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Leuke oplossing Victor, maar volgens mij moet je gewoon level 20 zijn voor die quest. Als ik me niet vergis staat dat volgens mij in je journal bij de quests. Daar staat sowieso vaak extra informatie in (zaken die je bijvoorbeeld niet tijdens een conversatie hebt gelezen).

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    EDIT:foutje

9. Robby3

Robby3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee hoe ik die oblivion gate moet wegwerken, zit er al een tijdje vast ondertussen..

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet in de hoogste toren daar zit in de top een bal en die moet je pakken

11. Gyrolion

Gyrolion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier praat iedereen ook al langs mij heen.... net als bij die andre thread nou jah hier komt de vraag nog een keer.

Ik heb nou een klein probleempje wat mij is opgevallen.
    Ik speel nu op mijn computer beeldscherm gewoon een normale geen breedbeeld.
    En nu lijkt iedereen wel een beetje plat gedrukt. Hoe ik ook dingen instel ze blijven maar platgedrukt zijn. En nou jah het is minder mooi.
    hoe kan ik er voor zorgen dat er gewoon 2 zwarte strepen door het beeld heen lopen zodat het er wel mooi uitziet ?

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik probeer je te helpen, weet alleen niet of het werkt. kijk of je het kan verandern bij je 360 instellingen dus gewoon op eht dashboard.

13. Gyrolion

Gyrolion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het al geprobeerd naar 1164xnog iets of zoiets maar dan blijft het in oblivion gewoon het zelfde. Ik ben radeloos, volgens mij kan je dit spel dus alleen op een breedbeeld mooi spelen?

14. Candyman

Candyman Guest

Probleempje:
    Ik ben bij de arena de rank Grand champion. Ik was Champion en moest op dat moment tegen de grand champion. Maar omdat ik er voor hem was achter gekomen dat hij een half vampier was wilde hij niet meer leven. Hij deed niks tijdens het gevecht. Ik vind het een beetje triest om zo de hoogste rank te worden. Is er geen anderen manier?

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook, mischien die quest niet doen.
    1000ste post _O_

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Naar de grootste toren helemaal bovenaan (gewoon de wegen naar boven volgen) en dan de stone weghalen. Piece of cake.

17. Candyman

Candyman Guest

Stone op je zwaard zetten.. geef hem een naam en je zwaard is het dubbele waard. Piece of cake.

18. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.
    Als je een opdracht heb (quest) bijv door een gesprek staat dan op de kompas waar je heen moet ?

En hoe werkt dat verkopen ?

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Yo volgens mij zit er een bug in mijn spel.
    Ik ging naar de arena in the imperial city en had me arena outfit aangedaan,en toen zei die chagreinige gast dat ik kon beginnen.
    Ik loop dus naar die arena toe ,moest ik tegen zo,n vrouwelijke krijger vechten,nu heb ik haar gekilld maar er gebeurt verder helemaal niks:{
    En als ik vervolgens weer naar die gozer beneden in de bloodworks gaat krijg ik geen beloning of een nieuw gevecht of wat.
    En als ik hem dan aanspreek voor een nieuw gevecht zegt die dat het niet kan want je bent nog met een gevecht bezig terwijl er in die arena niks meer gebeurt??????

En 2e vraag hoe krijg je een hoger level??
    Door de mainqeust te spelen ofzo??

20. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0

Iemand met hetzelfde probleem/een oplossing?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina