1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Train je major skills. Als die skills 10 punten zijn gestegen heb je recht op een level-up. Ga dan slapen en wanneer je wakker wordt krijg je de level-up en mag je ook nog eens bonusen aan 3 attributes toekennen.
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    als je voldoende vooruitgang hebt gemaakt, moet je gewoon op een bed gaan slapen. dan kan je level up. je kan niet wachten, je moet op een bed slapen
     
  3. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    tip:

    Hoe kan je binne hele korte tijd vele (ik 6 binne 50min) levels omhoog? nou..
    We weten allemaal dat majorskills ervoor zorgen dat je kan leveluppen.. Als je in je major iets hebt met magie (absorbation of mysticsism vooral) moet je de hele tijd bijvoorbeeld de easy lock spell op een deur toepassen, na 18x drukken heb je skill increased en na zoveel tijd mag je leveluppen (duurt niet zo lang) Er zijn talloze spells die geen moer kosten en heel snel increasen, trek er gewoon wat tijd voor uit..

    Ik zelf zet soms het spel op zijn moeilijkst, roep een skelet op (keer op keer) en maak hem dood met men zwaard en heal dan mezelf.. Gigantisch veel skills die dan gebruikt worden

    Ook een hele snelle en mijn favoriet die ik veel gebruik is de easy lock op een deur, gaat echt gigantisch snel, shield enzo werken ook hoor
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik nog niet aan gedacht, de skeleton blijft dan inderdaad veel langer leven. Bedankt voor de tip.
     
  5. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het meestal in die saapplaats in die ene Cloud chapel ofzo waar martin zit... ben je meteen dicht in de buurt bij een bed :)

    Wel oppassen dat je het skelet niet te moeilijk zet, want hij is dan erg pittig en je hebt kans dat je vermoord word door de mensen die in die ruimte zijn :p
    Met die easy lock op die deur continu is dan toch beter...(als het je alleen om levelup gaat)
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu ineens een vampier. ach ja misschien helpt het om die gasten te verslaan in de arena
     
  7. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Vampier zeg je ? Men neefje zit helemaal in de stress daardoor, hij komt er niet van af zegtie want hij kan zich niet verplaatsen want dan vebrand die, hij is nu bij een vrouw die een medicijn heeft maar hij had geen soulgem, kopen is geen optie omdat die niet kan fasttravellen op het moment :p En door de zon kan die niet weg. Ik raadde hem aan een tijd te wachten waar die nu is tot het nacht is, maar hij beweerd aangevallen te worden door die vrouw..


    En een oudere savegame heeft die ook niet ;) Dus momenteel zit die flink vast..

    Gelukkig ben ik geen vampier :D (of word iedereen dat ? )
     
  8. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    eeey k moest voor de main quest ineens al mijn spulle wegdoen bij een eenof andere sekte daarna moest k daar ontsnappen toen ze me allemaal aanvielen en nu ben k al mijn spulle kwijt ( 7000 goud en al mijn goede wapens en potions) hoort dit erbij ofso/ krijg k het nog terug.....
     
  9. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    jij moet dat weten danny de man...want jij hebt die achievement ook net gehad... help
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    met potions kan je van je vampirism afkomen, ik heb nog geen last als ik in de zon loop
     
  11. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehmm..je hoeft je spullen niet af te geven, gewoon weigeren! maakt geen verschil! Ze moeten toch dood en het maakt niets uit.
     
  12. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm jij hebt ze duz allemaal verslagen...welk wapen heb jij dan want k heb daaar cker een veel te slecht wapen daarvoor
     
  13. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Kan iemand mij helpen???
    Moet in een water put de ring of burden vinden!!!! Iemand heeft mij verteld dat er een lijk moet drijven in de put!!! Maar ik zie helemaal niemand, weet iemand hoe ik deze quest moet oplossen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  14. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam quest!!!!!!!
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu de eerste gate gesloten en Martin gevonden (die zegt dat ie niet de zoon is van de emporer) en die guard achtig iets wil datnik met hem mee ga ofzo en ik moet de heir vinden met Martin maar welke moet ik nu eerst doen? of kan ik eerst ook geen van beide doen? en gewoon wat sidequests doen?
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Martin is de heir. Gewoon met Martin praten en dan is het goed. :)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kan iemand mij spoilen hoe en bij wie ik de Mages Guild kan joinen? Ik ben al meerdere malen binnen gelopen, maar het enigste wat ik kan is een aantal spells kopen en een portal ingaan. Dan kom ik in een nieuwe ruimte uit, waar ik ook weer kan praten (maar niet joinen). Als ik uiteindelijk nog een portal verder ga kom ik in een private room uit. Hier word ik snel uit weggejaagd door de aanwezige mage. Waar nu naartoe te gaan of met wie te praten? Waarschijnlijk kijk ik over iets eenvoudigs heen. :)

    Ik wil graag joinen niet zozeer omdat mijn character zo'n geweldige magier is, maar omdat ik graag een aantal custom spells wil maken + mijn magische items wil rechargen. Vooral om het laatste, want tot nu toe heb ik nog geen "gewone" winkel gevonden waar dit laatste kan gebeuren.

    Heb trouwens wel een search op deze forum uitgevoerd, maar kreeg teveel hits terug, dus vandaar deze vraag.

    Zifnap
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @Zifnap: Sorry, kan je niet helpen, ben er zelf nog niet bij geweest(nog met geen één guild, gewone sidequests,...gedaan)

    Maar ik heb een bijlangrijk vraagje: Waar kan je je gestolen goederen verkopen?(zonder met thiefes guild te zijn,daar ga ik verlopig nog niet bij, dat is voor later). Want ik heb zoveel gestolen goederen(boeken, eten, kleren,...) en ik wil er van af, en natuurlijk door te verkopen,dus zou iemand mij aub kunnen zeggen waar ik dat kan verkopen,want ik zie het niet op de map staan, en zou niet weten waar ik moet zijn...
     
  19. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    overal waar ik kom word ik aangevallen daar guards, hoe kan ik dit verhelpen zonder de gevangenis in te gaan?
     
  20. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de warblade Akavari (two hand) met een 15+shock schade erbij

    En als je iets niet lukt, zet dan gewoon de moeilijksheidgraad wat lager, tussen medium/easy in. Je kan het altijd nog terugzetten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina