1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    @daantjUH: Ik zie op je character sheet dat jij een rank in de Mages Guild hebt gehaald. Hoe en waar ben je deze guild gejoined?

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    In de onderste cirkel van de imperial city zit een mages guild en in Chorrol zit er ook een. Ik weet niet ofdat je er iets aan hebt?

Dit spel is echt verslavend zeg. Gelukkig heb ik maar 3 uur school :)

3. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    damn ik moet tot 4 uur en dan nog een huisbekijken :mad: ik wil level up :p

maare mensen weten jullie waar je een spell kan kopen of leren zodat ik een scamp of goblin in mijn soulgem kan gooien ?

4. Zwelgje1978

Zwelgje1978 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal, ik zit ergens mee. Ik heb heel wat uren achter gezeten met het spel Oblivion. Tijdens het spelen ben ik ine een Inn gaan slapen en ben ik gebeten door een Vampier, dus kan ik s'morgens bij dag licht niet meer overstraat lopen dan ga ik dood. Ben ik naar een kerk gegaan en die heeft me door verwezen naar een andere kkerel en de ook weer naar een andere kerel, en die sturde me naar een oude vrouw en voor haar moest ik 5 GRAND SOUL GEM halen voordat ze me verder ging helpen. Dus mijn vraag aan iemand weet waar ik die gems moet halen. Kan ik tenminste weer daglopen.
    Alvast bedankt.:'-( :'-( :'-(

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb ook even een vraagje.
    Ik wist van het begin al dat ik graag bij de Thiefs Guild zou willen.

Echter heb ik dat dagboek niet kunnen jatten, en is dat dus mislukt.

Krijg ik nog andere kansen om die Thiefs Guild te joinen, of heb ik meteen mijn kans vergooid, en kan ik daar nooit meer joinen.

Lijkt mij niet, aangezien dan heel het spel verknalt is eigenlijk.
    Dus.... mijn vraag.
    Krijg ik nog andere kansen om de Thiefs Guild ooit te joinen?!

6. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dan moet je in die put naar rechts zwemmen. Daar hangt die dooie aan het plafond, hij heeft de ring. Die ring is wel fucking zwaar, ik dacht 150. En aangezien ik niet zoveel meer kon dragen heb ik al mijn zware spullen in de guild in een kist gestopt...

Good luck

Hoe kan ik een fucking spoiler plaatsen trouwens, dacht dat ik dat had gedaan.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  7. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Bedankt, maar bij mij hangt er helemaal niemand?????
    Je kan 2 kanten opzwemmen, links waar aan het eind de nirnoot ligt en zoals jij zegt rechts. De nirnoot heb ik gevonden maar zie helemaal nergens een lijk hangen?????
    Zijn er misschien mee plekken waar ik kan kijken???????????????

8. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet over welke quest jullie het hebben, en ik weet dus ook niets van de locatie van een lijk. maar het kan zijn dat het licht niet op een goede manier invalt en dat je dat lijk dus niet makkelijk ziet hangen, misschien dat et helpt als je een torch equipt.

9. helt av doden

helt av doden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je moet zwemmen. Als ik het water inga dan blijf ik boven op het water staan.

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb je misschien ook die schoenen gevonden van 'waterwalk on self :: constant effect'?
    Of een ander item met die eigenschap, anders zou het normaal moeten lukken door er gewoon in te springen en naar beneden te bewegen.

11. helt av doden

helt av doden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou inderdaad kunnnen dat ik deze schoenen aan heb. Straks even kijken.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand aub een antwoord geven op de volgende vraag:
    Waar kan je je gestolen goederen verkopen?(zonder met de thief guild te zijn...)

13. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij kan dat nergens anders dan bij the thieves guild want in de handleiding staat ook dat bij gewone handelaren de gestolen spullen er niet eens tussen komen te staan om te verkopen.

en er staat ook dat sommige members van de thieves guild wel je gestolen spullen willen kopen.

greetz, Michiel

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik weet het,maar kan ik dan mijn gestolen goederen verkopen aan de thiefs guild, zonder ze momenteel te joinen? Zo ja, waar zitten die kerels? Bij wie moet ik dan zijn?

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dat denk ik niet. Naar de gevangenis gaan, al dan niet meerdere keren, en wachten is mij de enige bekende mogelijkheid om een Thieves guild invite te krijgen.

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar, ik wil ze niet joinen, ik wil van mijn gestolen goederen zijn(als ik de gevangenis in ga,ben ik al mijn gestolen goederen kwijt he...)
    Of misschien kan ik een huis kopen,en daar alles droppen(van gestolen goederen en dan later binnen zoveel dagen als ik met de thiefs guild ben, dat terug halen en verkopen, dat kan misschien ook...)

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb iemand al een huis kunnen kopen, zo ja waar en wat koste het?

en weet iemand een goed zwaard te stelen/vinden (van die crappy 7 damage ben ik niet onder de indruk)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dat zou idd moeten lukken.
    Even een vraagje, een magic staff, die heeft recharge en uses. De uses bepalen hoeveel keer je'm nog kan gebruiken alvorens je hem terug moet rechargen. Maar betekent recharge dan hoeveel keer je hem kan rechargen vooraleer hij totaal useless wordt?
    Dat klinkt logisch maar sommige hebben een recharge van 6000 met elk 50 uses geeft dat 3 miljoen attacks... Een beetje beschamend dat ik dit als Arch Mage moet vragen misschien, maar tot nu toe heb ik het nog niet uitgetest sinds ik altijd wel een nieuwe, 'volle', vervangstaf vind. En rechargen heb ik ook nog maar 1x gedaan sinds ik op dit moment dat geld wel beter weet te besteden.

Iemand trouwens al een deftig magic zwaard gevonden? Behalve een dagger met een waslijst aan drain-enchantments (wel maar atk 3 of 4), loop ik tot nu toe nog rond met een Elven, one-handed, long sword met atk 6 als blade wapen.

19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.329
    Ik zit vast bij de dark brotherhood Schedulled for execution missie. De guards waar ik voor bij wil sneaken zien mij steeds. Ook als ik chameleon op mezelf uitspreek. Het is in de eerste kamer waar de 2 guards met elkaar praten

20. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je wachten tot dat ze zijn uitgepraat en weglopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina