1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb een elven sword attack dmg 11 20 points fire damge on touch.
    kan je krijgen bij een van de latere missies van de fighters guild.

    en in een te sluiten oblivian gate vind je een dremore claymore 9 dmg
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.852
    Leuk Bevonden:
    9.234
    Maar als ze weglopen moet ik dan de linkerkant of de rechterkant op?
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je gestolen goederen terug wil wanneer je naar de gevangenis bent gegaan moet je het bastion in. en dan staat daar een bureau avec jailor. daarachter staat een kist open maken en je hebt alles terug.

    @yerewn: rechtdoor
     
  4. Zwelgje1978

    Zwelgje1978 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik de Grand Soul Gem kan vinden
     
  5. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Kan nog steeds niet dat lijk in die waterput vinden?????? Misschien is het een bug in het spel????? Maar ik zie helemaal niets??????? Moet ik misschien een soort spell gebruiken ofzo. Snap er niets van??????????
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in een side quest in de imperial city.
    de quest heet "unfair competition" ofso en ik moet nu in een gast zn huis zien te komen om bewijs te vinden over gestolen goederen. het punt is alleen dat ik alleen naar binnen kan als hij niet thuis is. maar op elk tijdstip dat ik langskom is hij thuis. weet iemand tussen welke tijden die vent weg is?
     
  7. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je kopen in een winkel
     
  8. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je drankjes aan het brouwen bent staat er bijv. : Health 2 for 12 seconds....wat betekent dat nou precies? Krijg je elke seconde 2 puntjes erbij, of........heb je 12 seconde lang 2 puntjes erbij (wouw....)......?

    bedankt alvast
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  9. Zwelgje1978

    Zwelgje1978 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke winkels en waar dan. Ik ben heel veel winkels geest en nergens. Ik heb er eentje in Amprial city.
     
  10. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die een ongeloofelijk zwaard wil hebben (zelfs al ben je level 1):alleen klikken als je zeker weet dat het je niet uit maakt het zelf te ontdekken

    Code:
    .................................................................................................loop de brug van imperial city af en ga langs de kust links tot dat je bij een deur komt die wordt 'bewaakt' door 2 vuursmijtende beesten. Ga daar in en versla de bijna onverslaanbare 'Umbra'. Het is geloof ik t sterkste zwaard wat er is. Gebruik je hersens bij het gevecht als je (net zoals mij) een laag level hebt, want ze hakt je neer in 4 slagen, maar o wee als je dr neer hebt en t wapen pakt......( en ja, ik heb dr zelf gevonden, al was het stomme mazzel)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    waar kun je fakkels vinden ?
     
  12. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    in anvil(geloof ik) heb ik dat huis gekocht van die vent voor 5000 en als je daar naar binnen gaat staat er dat er nog wat gedaan moet worden aan dat huis nu is mijn vraag: kan je dat ook doe b.v fakkels neerhangen og kaarsen neerzetten of iets zodat je wat meer kan zien daar ?
     
  13. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds geen goed antwoord op mijn vraag.
    Ik speel zelf nu Oblivion op mijn 19inc computer schermpje via zon speciale kabel. En ik stel bij mijn xbox in op 1280x1024. Maar in oblivion word dat veranderd naar breedbeeld of zo. En daardoor word alles platgedrukt. Nu wil ik dat veranderen maar dat lukt niet echt. Dus ik weet niet hoe ik dat kan doen maar mischien weet iemand dat hier?

    Khad het perongeluk in de quest help thread gepost :mad:
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik moet weer eens doorgaan....was ernstig ziek dit weekend.
     
  15. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je magic opnieuw vullen , ik weet dat er van die stenen zijn , maar dat is irritant zoeken, is toch wel een andere manier?
     
  16. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij haar binnen geweest (Methredel's House, toch?), maar ze is er niet en er ligt ook geen diary.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kan je de moeilijkheid elk moment omlaag en omhoogschroeven? en is het ook echt nodig? Ik wil eigenlijk de game gewoon op standaard uitspelen :)
     
  18. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me helpen..Ik zit bij de 5 de missie van de Dark brotherhood..ik moet een high elf vermoorden in imperial city maar als ik naar die rooie marker ga kan ik hem nergens vinden.
     
  19. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    een rode marker betekent dat je target achter een deur zit, je zult dus denk ik eerst een gebouw binnen moeten lopen, als de marker groen is ben je in de buurt.
     
  20. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet ik, hij wordt ook groen maar als je er dan bijna bent is hij weg..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina