Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Varla stones rechargen al je enchanted items. Dan heb je ook nog Welkynd stones (of zoiets) die je magicka weer vullen (zelfde als magic opladen, though) En er is nog een soort steen, maar die weet ik zo gauw niet meer bij naam.

    Zelf enchanten kan niet, je kunt wel naar de arcane university (mits je genoeg recommendations hebt) om items/uitrusting/ wapens te laten enchanten.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  2. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel quests er in totaal zijn en hoeveel per Guild??
     
  3. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat iemand hier dat gaat tellen. Waarom wil je het trouwens weten? Join gewoon de Guild(s) die je leuk lijken qua gameplay.

    Ik heb nu de mages guild gejoined en daar heb je per stad (dus ook per guild) een quest om een recommendation te krijgen voor de arcane university in de Imperial City. Ik weet niet hoe het met andere guilds zit qua quest structuur. (Ik ben pas net lid van het thieves guild)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  4. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind ik minimaal 5 Soul gems... Heel belangrijk!¡!¡ HELP
     
  5. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je drankjes aan het brouwen bent staat er bijv. : Health 2 for 12 seconds....wat betekent dat nou precies? Krijg je elke seconde 2 puntjes erbij, of........heb je 12 seconde lang 2 puntjes erbij (wouw....)......?

    bedankt alvast
     
  6. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een imperial maar ik ben altijd hardstikke snel dood, zelfs aan het begin was ik met 3 klappen van een rat dood. Ben ik gewoon weer is te snel met alles willen of is hier een logische algemene verklaring voor?
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat zelf in de startpost...je krijgt inderdaad gedurende 12 seconden 2 punten health bij.
     
  8. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar ik de altaar van de Nine kan vindien?
    Zoals in de start post staat beschreven.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb het opgezocht in de handleiding (JA JA ;) ) en ik heb een hele berg aan Welkynd stones gevonden, maar geen Varla stones. Wel vervelend als je de Mages Guild niet wilt joinen en je hebt niet zo'n Varla stone bij de hand. Uiteindelijk kom je dan snel zonder magic charges te zitten op je items (bij die van mij was ik er ook snel doorheen).

    @Chil: Nog een vraagje voor jou. Laatst had je het over parelduiken. Ik heb een aantal parels gevonden, maar ze brengen maar maximaal 10 goudstukken op. Hebben we het over dezelfde parels? Want ik vind het niet bepaald een lucratieve business om naar parels van 5 gold te zoeken.... (In tegenstelling tot een dungeon waar ik een bak met Welkynd stones heb gevonden -> ik heb daar de helft van verkocht voor 50 gold per stuk en dat bracht flink wat centen op in de portefeuille.)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  10. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij die missie dat je een vampier moet doden en dat de opdrachtgever een vampier blijkt te zijn kom ik niet verder. Je moet op een gegeven moment een verkoper wat vragen maar dat lukt niet. Moet ik dan peruaden tot 100% ofzo?
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind mijn character momenteel nog te zwak om dungeons leeg te roven. Al die exquisite bows en arrows heb ik tot nu toe nog niet gevonden (ik loop alleen in de Imperial City rond). Telkens als ik een imp of een goblin tegenkom moet ik minstens 10 pijlen (iron arrows) in hem schieten voor hij neervalt.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Oke, dus we hadden het over dezelfde parels? Die laat ik dan links liggen. Niet lucratief genoeg. ;)

    Ik ben op dit moment rijk genoeg om me af te vragen wat ik allemaal met dat geld ga doen.....

    Luxe probleempje zullen we maar zeggen :D
     
  13. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals... Waar vind ik minimaal 5 Soul gems... Heel belangrijk!¡!¡ HELP
    Is ut zoow moeilijk om in een HELPTHREAD te HELPEN, want anders ken ut net zoow goed veranderd worde in een "VRAAG-HIER-VANALLES-WAAR-MEE-JE-HULP-NODIG-HEBT-MAAR-VERWACHT-GEEN-ANTWOORDT-TERUG" THREAD
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als niemand antwoord is het teken dat niemand het effectief weet.

    caps lock uit*
     
  15. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betekent een groene pijl op je kompas??
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat dat een belangrijk persoon aanduid. Of een quest punt.
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Quest target waar je rechtstreeks naartoe kan lopen. Een target dat niet meer gescheiden is van je huidige locatie door een laadscherm/deur.
     
  18. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat staat nergens in de handleiding? De pijl wees inderdaad naar een persoon met een quest?
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Check p.6 in de handleiding.
     
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand die weet hoe je van je vampirism af kan komen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina