Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wil ik ook graag weten ben nu ook een vampier }:]
     
  2. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me uitleggen hoe je moet "persuaden"???
     
  3. la_hunda

    la_hunda 12play

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een enchanted claymore alleen nu zijn de charges op weet iemand waar je zoeen zwaard kan laten opladen of hoe je het zelf moet doen

    bedankt
     
  4. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Dammn..
    Ik ben nu ook vampier..en na een tijdje val ik gewoon dood neer en kan ik m'n game weer laden!!
    Ik moet 5 Soul Grand Chems hebben ofzoiets en dan heb een kans op genezen bij een 1 of ander oud wijf en kan deze nergens vinden...het ziet er ook naar uit dat ik maar 1 dag heb voordat ik dood ga...vind toch behoorlijk lullig :confused:
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Kon je van vampirism niet afgeraken i/d Temple of Nine, die dacht ik zich bevond in Leowyn.

    Persuaden: druk op persuade, cirkel met in het middel een getal wat de procentuele disposition van de persoon ten opzichte van je uitdrukt. Je wil deze zo hoog mogelijk krijgen natuurlijk.

    Vanaf het moment dat je op A - start drukt begint deze disposition te dalen.
    Nu, je ziet de cirkel met 4 delen. Elk kwart komt overeen met hoe je het 'fictief gesprek' kan leiden, waaronder admire, joke, etc...
    Je kan kiezen in welke volgorde je deze 4 kiest, maar je kan in elke persuasion round elke optie slechts 1x gebruiken.
    Je zal zien dat bij elk kwart je 'highlight' de gezichtsuitdrukking veranderd.
    Er zijn 4 mogelijke gezichten; loves it / likes it / dislikes it / hates it.

    Vanaf het moment dat je nu de 'persuasion round' gestart hebt zal je zien dat elk kwadrant zich vult in het geel. Sommige minder, sommige meer.
    Hoe voller het kwart, hoe meer effect de uitdrukking die met dat kwart overeen komt zal hebben.
    Elke keer je een optie selecteert zullen de gevulde delen 1/4de kloksgewijs opschuiven.
    Het is dus de bedoeling dat je bij de 2 uitdrukkingen die voor die persoon overeenkomen met loves it / likes it probeert de volste schijven te nemen, en voor dislikes it / hates it, de leegste.

    Dit klinkt misschien erg onduidelijk, en de handleiding is ook niet erg verhullend, maar save desnoods eerst en probeer persuasion dan uit. Het wijst zichzelf uit eenmaal je het doorhebt.

    Edit:
    Met behulp van Varla stones of tegen betaling i/d mages guild. (zie 1pagina terug)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  6. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ga ik proberen thnx!
     
  7. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een paar leuke skills om mee te beginnen, er is namelijk een beetje te veel keus...
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    @ dial '' hoe weet jij zoveel man
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest een bust voor de thieves guild stelen en nu moet ik het in een huis in een cupboard leggen maar er zijn zo veel guards in de buurt dat ik niet in dat huis kan komen.
    Weet iemand wat ik moet doen die misschien die missie ook al hebben gehad?
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch Morrowind gespeeld...
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Destruction vind ik dit keer een stuk handiger ;) .
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    bump
     
  13. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    waar precies is die Temple of Nine , ik ben nu in Leyawijn , moet van die vampier shizzle af
     
  14. la_hunda

    la_hunda 12play

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je voldoende potions of health kan kopen of eventueel vinden
     
  15. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    kom dit moet toch wel iemand weten?
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    als het goed is bij de lokale magie shop.
    moet je aan zo'n mannetje vragen in de mages guild , en dan helemaal naar beneden om dignen te kopen
     
  17. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    S.O.S.

    Als je al vampierstadium "ik sterf van licht" hebt bereikt en je daarnaast nog steeds het spel als "the good guy" wilt uitspelen lijkt mij mensen leegzuigen geen optie...
    Dus kom je bij die heks die vraagt naar soulgems...

    Dus waar vindt je die soulgems??
    (Is al meerdere malen gevraagd in de thread, maar nog nooit beantwoordt...)
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mage guild
     
  19. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    weet die heks ook niet wat soulgems zijn?
    meestal krijg je als je een opdracht krijgt ,ook een optie om te vragen wat soulgems zijn
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als je nog maar even, minder dan 3 dagen ofzo, vampirism hebt opgelopen kan je dat simpel genezen. Anders moet je de quest doen die toch wel wat tijd in beslag neemt. De grand soul gems zijn niet echt makkelijk te vinden, je kan ze stelen i/d magesguilds, sommige mages hebben ze namelijk bij.
    De ingredients zijn geen probleem als je Arch mage bent, dan kan je gewoon die 'enchanted chest' gebruiken om ze te vermenigvuldigen. Anders... hm zoeken of load save vrees ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina