Persuaden: druk op persuade, cirkel met in het middel een getal wat de procentuele disposition van de persoon ten opzichte van je uitdrukt. Je wil deze zo hoog mogelijk krijgen natuurlijk.
Vanaf het moment dat je op A - start drukt begint deze disposition te dalen.
Nu, je ziet de cirkel met 4 delen. Elk kwart komt overeen met hoe je het 'fictief gesprek' kan leiden, waaronder admire, joke, etc...
Je kan kiezen in welke volgorde je deze 4 kiest, maar je kan in elke persuasion round elke optie slechts 1x gebruiken.
Je zal zien dat bij elk kwart je 'highlight' de gezichtsuitdrukking veranderd.
Er zijn 4 mogelijke gezichten; loves it / likes it / dislikes it / hates it.
Vanaf het moment dat je nu de 'persuasion round' gestart hebt zal je zien dat elk kwadrant zich vult in het geel. Sommige minder, sommige meer.
Hoe voller het kwart, hoe meer effect de uitdrukking die met dat kwart overeen komt zal hebben.
Elke keer je een optie selecteert zullen de gevulde delen 1/4de kloksgewijs opschuiven.
Het is dus de bedoeling dat je bij de 2 uitdrukkingen die voor die persoon overeenkomen met loves it / likes it probeert de volste schijven te nemen, en voor dislikes it / hates it, de leegste.
Dit klinkt misschien erg onduidelijk, en de handleiding is ook niet erg onthullend, maar save desnoods eerst en probeer persuasion dan uit. Het wijst zichzelf uit eenmaal je het doorhebt.
Laatst bewerkt: 29 mrt 2006