1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt een pijltje op je compass en map te staan. Als je daar heen gaat wordt je verteld wat je moet doen. Er kwam geloof ik een bericht in beeld, zoiets als: vernietig de steen bij het pijltje.

2. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eey gasten ik heb een probleem ik zit dus op dit moment in een dungeon maar als ik buiten kom lijk ik wel vergiftigd en dan gaat er steeds leven af en val ik uiteindelijk dood neer. ik heb alle potions al gedronken die in mijn lijst staan maar ga telkens dood pleaze HELP!!!

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent vampier en gaat dood door het daglicht...?

4. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou dat kunnen want hoe wordt je eigenlijk vampier?

5. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Je wordt gebeten als je met een vampier in gevecht bent. Of in je slaap, daar krijg je dan een melding van.

6. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat kan wel kloppen zoiets had ik ook gelezen. Is er een kans dit terug te veranderen?

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je kan het oplopen als je met hen vecht. Eerst ben je gewoon besmet wat je nog kan genezen met potions, maar nadien word je er zelf een met als resultaat wat je daarboven zei...
    De enige manier om er nu nog vanaf te geraken is de quest te doen.

8. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De queste waar ik mee bezig was?

9. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als arena te moeilijk voor je word kan je probeeren op zon steen te springen en dan nog hooger als je dan srtaat dan kunnen ze je enit raken en jij bv met pijl en boog of sdpells afmaken

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Nee zo gemakkelijk is het niet. Eenmaal je de 'incubatietijd' door bent en echt vampier bent geworden kan je er enkel nog vanaf geraken door een speciale quest te doen.
    Daar is hier al veel over gevraagd, in elk geval kan je deze quest beginnen door in de tempel in Imperial City informatie te vragen aan een npc over hoe te genezen. Ze zal je doorsturen en zo kan je de quest beginnen.

11. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    badankt maar wat irritant zeg dat dit in het spel zit.

12. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Om van dat vampiergedoe af te komen is een zeer tijdrovend gebeuren.
    Tot aan dat vrouwtje is geen enkel probleem, daarna moet je 5 grand soul gems vinden wat al een hele tijd duurt (plus een hoop goud), daarna heb je nog een hele verzameling planten nodig die ook niet op elk hoekje groeien.

13. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik kan beter nieuwe character beginnen.?

14. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog niet ver in het spel bent zou ik dat zeker doen.

15. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben al 8 uur onderweg maar was jij ook vampier of niet?

16. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ga zelf straks ook opnieuw beginnen, ben er inderdaad ook een geworden, maar ik heb helemaal niets met vampiers.
    Ben nu al twee dagen bezig om er vanaf te komen, maar ben er nog lang niet.
    Goed moment om met de ervaring die je nu opgedaan hebt een nieuw spel aan te maken.

17. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt!

18. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al 20 uur bezig. Ik wil nu echt niet opnieuw beginnen!

19. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    heb iemand al die missie gedaan in de bleak flats cave?
    het is een hoofdmissie , dan weet je dat.

ik wil weten wat er in zit , dus o.a. zitten er orcs in , of van die geeste,of van die skelet gassies, of vampiers.

en dan me laatste vraag , hoe zien vampiers eruit in het donker?

kruipen ze egt over de grond zoals Doom of gewoon als normale NPC's ?

20. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik vanmiddag weer overnieuw begonnen omdat mn karakter me niet meer aansprak. en met men nieuwe karakter heb ik veel meer plezier. alleen ik mis wat dingen.
    bij mijn andere karakter ging ik pas laat in het spel verder met de main quest. ik was level 12 toen ik de eerste oblivion gate in ging en daar vocht ik met wat leuke vijanden. maar nu ik het weer overspeelde kwamen deze vijanden niet. hierdoor kreeg ik geen ring of light en ik kreeg ook geen elven longsword toen ik de arena grand champion versloeg. waar ligt dit aan? want ik wil wel die ring of light en ik wil mijn #@$%^ elven longsword! kan iemand mij helpen?

Edit: oh en weet iemand waar ik een steen kan vinden die nodig is voor die ene beloning bij de de mage guild recommendation krijgt in chorrel. wanneer je dat boek aan dat ene wijf heb gegeven moet je 24 uur wachten en dan geeft ze je een passage zodat je een vet sterke spreuk kan krijgen bij een pilaar in cloud nogwat

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina