1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je vlak in het begin van de main-quest in Skingrad? Ik ben daar namelijk allang voorbij, maar ik heb niks gehoord van een paard...
     
  2. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat bedoelt ie.
    op een gegeven moment moet je samen met martin jauffre ophalen en ergens heen reizen en zegt ie neem dat paard maar
     
  3. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Quest Name: Caught in the Hunt

    Doel in het kort:
    In 1e instantie moest ik een gast spreken over een vermiste man. Die zei dat als ik ergens in een ruine een Axe voor hem zou halen hij me zou vertelllen waar die man was. Dus ik kom aan bij de ruine blijkt het een val te zijn. Ik moest in de ruine eerst 2 hunters verslaan. Met hun sleutels naar een andere kamer gaan, en dan de 3e verslaan. Met zijn sleutel zou ik naar buiten kunnen.

    Probleem:
    Alle 3 de hunters heb ik verslagen. Maar als ik naar buiten ga dan sta ik vast in de deur... De enige toetsen die nog werken zijn start en het indrukken van de beide pookjes.

    Wanneer ik zonder de laatste sleutel naar buiten ga is dat geen enkel probleem :confused: zelfs niet als ik de laatste hunter verslagen heb. Ik hoop dat iemand weet wat hier tegen te doen is aangezien ik geen saves heb van voor de quest (TIP: Meer dan 1 save gebruiken :confused:)
     
  4. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen, ik ben nu bij de Shrine of Azura daar moet ik iets leren ofzo:confused:
    Dat is dus met de main guild, weet iemand dat, weet niet wat ik moet doen zieje!!
    Alvast bedankt
    _O_
     
  5. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    @rem
    wacht tot het donker is ga naar zo'n geel lichtje en annihilate het. met een magisch wapen of magie. pak de shit die het heeft.
    wacht nu tot het schemert of de zon net opkomt. klik dan op het standbeeld en voila zij zult horen.
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok bedankt, ik zal um wel even zoeken. :) Of ben ik nu te laat?
     
  7. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen leestekens of hoofdletters gebruiken getuigd ook niet echt van een hoog IQ.
    Als je weer gebeten wordt kun je jezelf binnen 24 uur nog genezen.
    Dus zuig jij maar lekker verder met je vampiertje, ga ik nog even van de opgaande zon genieten _0/ .
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wacht eff, hoor dit bij de main-quest (vampier worden)? Want daar kijk ik ook tegenop. M.a.w. is het onvermijdbaar?


    EDIT:
    @TotalSOLO: Volgens mij heeft het niet plaatsen van leestekens en hoofdletters meer te maken met taalvaardigheid dan met IQ. Kan me vergissen hoor. :{
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  9. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik graag verder wil spelen en er nog geen reactie is nog maar een keer proberen O-)
     
  10. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast en stap niet hoe ik verder moet.
    ik denk dat het de main quest is.
    ik moest 4 boeken zoeken en heb die laten lezen door een reptielvrouw
    de volgende dag wist ze dat er met de eerste woorden van de boeken iets was.
    toen moest ik naar een soort klein rond gebouwtje en dan staat er:
    press a to activate, maar als ik a druk gebeurt er niets.
    weet iemand dit?

    (hoe kun je trouwens zien dat een quest een mainquest is?)
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    @ totalsolo

    dat je bij mensen dat gaat plaatsen die echt een brabbel verhaaltje heb gemaakt dat begrijp ik nog, maar als je goed kijkt zie je dat ik leestekens heb gebruikt. en als we dan toch gaan mieren neuken, jij hebt je leestekens op de verkeerde plek. jij typt tot het einde door dan doe je een punt en dan enter.

    overigens was mijn iq met de iq test 126 en van wat ik weet is 105 het gemiddelde.
     
  12. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat weet je gewoon. Je hebt de mainquest die draait om het verdrijven van de daedra. Dat is met de blades etc. En je hebt de sidequests die gewoon op een bepaalde manier draaien. Ik weet wat je bedoelt denk ik. Ik ging bovenop dat gebouwtje staan en dan moet je op een bepaalde tijd op A drukken. Ik dacht om 12.00. Dat staat wel bij de quest (B en dan bij je active quest)
     
  13. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    hoe kom ik in hemelsnaam uit die prison, ik ben achter die king aangegaan, en die gingen door zon deur, en die is nu dicht, maar ik kan nu niet verder...
     
  14. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je bent al 2 weken in de prison???
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    nee, ik heb hem net gehaald..
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    haha :) Weet iemand waar en bij welke winkels je fakkels kunt kopen ?
     
  17. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    jo bedankt berend!!!! _O_
     
  18. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest dat niet 12.6 zijn dan?
     
  19. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze discussie niet gevolgd, en ik heb geen idee waar het over gaat (iq in het oblivion draadje??)... Maar goed, wat ik zeggen wilde, 100 is het gemiddelde.
     
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    total solo ik weet niet wat er met je aan de hand is maar ga aub iemand anders afzeiken, ik ben geen 16 meer en aan jouw gedrag te zien heb ik het vermoeden dat je 13 bent, of je hebt een maanverbandje nodig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina