1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenstanders zitten er na een tijdje gewoon weer. Heel het land uitmoorden gaat dus niet :+
     
  2. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je een Will-o-the-whisp af? Ik ben lvl 13 en ben er namelijk 1 tegen gekomen in een cave maar kan er niet van winnen. Zeer irritante absorb life heeft hij. hij zuipt ook al mijn mana op. Iemand een idee hoe je hem goed afmaakt?
     
  3. Jocheminho

    Jocheminho Jocheminho

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    oblivion

    heb ff een vraagje. ik moet iets bij het standbeeld: Azura's shrine doen. maar wat? zit er al 5 uur vast. en in het boek dat je moet lezen staat ook niks bruikbaars.

    al vast bedankt
     
  4. Jocheminho

    Jocheminho Jocheminho

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik een toverstaf
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hulp nodig. Ik ben terug met de storyline wat bezig, en nu heb ik 4 boeken bemachtigd, de mythic dawn commentaries. En er staan aanwijzingen in. Ik heb ze juist eens bekeken,maar wat moet ik met die aanwijzingen doen. Of beter gezegd,wat moet ik nu doen???
    ps: wat ik kan opmaken van de boeken:
    boek 1: Gleen emperor
    boek 2: Way where (?)
    boek 3: tower touches (?)
    Boek 4: ik zou het niet weten...
    Kan iemand helpen aub...
     
  6. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf ook met deze Quest bezig

    Boek 1: Green Emporer
    Boek 2: Way Where
    Boek 3: Towers Touches
    Boek 4: Middays Sun

    Midday is om 1 uur 's middags, dan moet je kijken welke kant de zon staat ten opzicht van de tower, en dan die direction oplopen denk ik..
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ow thanx, en weet je ook wat je moet doen nu? Waarschijnlijk die plaats zoeken ofzo,...
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  8. jljscholten

    jljscholten New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    he

    je moet eerste met iemand praten volgens mij in de universteit daar zo die zegt waar heen
     
  9. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ben dr nog niet achter gekomen, ik zit eigenlijk met het probleem dat ik door zowat elke vijand geslacht wordt..Zit pas op Lvl. 5 maar dat betekend nog niet dat die vijanden ineens zoveel sterker zijn..:confused:
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgd iemand de quest met een onzichtbare gast die je moet volgen. Die kijkt naar een schip. Dat schip is kapot en gestrand op rotsen. Je moet naar binnen om de onzichtbare man te helpen. Ik kwam binnen en er waren een paar normale geesten. Na wat moeite had ik ze dood en kwam ik op de onderste verdieping uit van het gestrande schip. Daar zweefde een grote spook/geest. Die is erg sterk. Ik heb maar een zilver dolkje bij me en wat fireballs maar die geest is echt goed. Hij gebruikt een zeer irritante spell. Hij zorgd er namelijk voor dat ik niet meer kan bewegen (overcumbered). Daarna mept hij me kapot.

    Weet iemand een spell of wapen waar geesten niet goed tegen kunnen? Of moet ik in plaats van het zilvere dolkje gewoon een groter en beter zilver wapen halen?

    Wie heeft trouwens de link waarin alle wapens staan? Die vond ik eerst via hier maar heb hem niet bij de favorieten gezet.
     
  11. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij een quest voor de mages guild het vampier virus (hoe heet het ook al weer) opgelopen, nu ben ik hierna (binnen 1 dag) meteen naar de kerk gegaan en heb gebid zodat alle negatiefe spells worden weggehaald, betekend dit nu dat mijn vampier gebeuren ook weer weg is?
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal wel. Om zeker te zijn kijk je even op de laatste tab van het magic menu, daar zie je namelijk 'active effects'.
     
  13. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    is er een beetje een makkelijke manier op geesten te verslaan?
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je Silver, Deadric of enchanted wapens gebruikt is er toch geen probleem?
     
  15. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik wel magic zwaarden maar dan tegen 3 tegelijk is het toch nog vrij lastig
     
  16. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    groot probleem:mad:!!oblivion zit helemaal vast!!
    ik ben een vampier geworden en daardoor wil niemand meet met me praten. Ik kan dus niet doorgaan met mn main quest. Ik heb wel info dat ik naar de arcane university moet gaan maar daar kan ik niet in en ik kan de mage guild ook niet joinen omdat iedereen er bang voor me is:mad::mad:ben al de hele dag aan t klote ermee en k heb nu egt zin om mn 360 uit t raam te gooien..iemand enig idee wat ik nog kan/moet doen?
     
  17. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    oude save laden of startpost lezen
    oftewel:
    Vampirism

    Hoe kan ik een vampier worden?
    Vecht tegen andere vampieren en je hebt een kleine kans om zelf geïnfecteerd te worden door de common disease die vampirism veroorzaakt. Laat de ziekte zich 3 dagen in je lichaam verspreiden en je zal in de derde nacht ontwaken uit een nachtmerie als kersverse vampier: bleek, rode ogen, statboost. Je moet voortaan het bloed drinken van slapende mensen anders zal je langzamerhand in een monster veranderen.

    Hoe is de ziekte te genezen?
    Binnen de 24 uur moet je naar het altaar van de Nine gaan, het activeren en voila. Als je te laat bent, zal je de 'Cure vampire' quest moeten doen. Deze krijg je van 1 van de head mages in de Arcane University van de Imperial City.

    Voordelen

    * Attribute boosts: +5 Strength, Willpower en Agility.
    * Skill boosts: +5 Acrobatics, Athletics, Destruction, Illusion, Sneak, Mysticism, Hand to Hand.
    * Weerstand tegen ziektes, paralysis en niet-geenchante wapens.
    * Elke dag dat je geen bloed drinkt zal je bovenstaande boosts erbij krijgen.


    Nadelen

    * Als je een paar dagen geen bloed drinkt zal je in een monster veranderen en zal je personality sterk dalen.
    * Zwakte tegen vuur.
    * Je zal health verliezen als je op klaarlichte dag rondloopt wanneer je 24 uur niets meer hebt gegeten. Het aantal health dat je verliest zal dag na dag verhogen zolang je geen bloed drinkt. Dit effect wordt verminderd als het buiten bewolkt is.


    Speciale krachten:

    * Hunter Eye: Infravision en Detect Life gedurende 30 seconden.
    * Persuasion of the Vampire: Equivalent aan de spell ‘Charm’ waarbij je de disposition van andere mensen tegenover jou verhoogt. Overigens zal je overtuigingskracht met 100% verhoogt worden.
    * Reign of Terror: Equivalent aan de spell ‘Silence’ waarbij ze suf worden en geen spells kunnen casten.


    (Bron: strategy guide, gelekte pagina)
    Met dank aan CHIL ;)
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  18. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker dan!! ik heb geen oude saves en ik kan niet naar de universiteit om de cure vampire quest aan te nemen:mad:ik begin wel overnieuw maar dit vind ik tog best wel kansloos:'-(was net zo ver..

    Edit:
    ik heb iets gevonden:):)als je bij iemand bloed gaat zuigen word je(tijdelijk)niet meer gezien als vampier. Nu ga ik da mage guilds eens eve uitspelen om de cure vampire quest aan te nemen.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  19. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net wat spulletjes gejat van mensen omdat ik en thief ben (gaat alles makkelijker) maar waar kan je je spullen verkopen ?
     
  20. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zoekfunctie er op los gelaten, maar vindt niets in forum over de missie Tears of the savior.
    Ben dus daar in de grot, vindt geen tears. Knakker samen met andere ijsknakker ingevroren. Wel een of andere "andere" ijsknakker kapot gemaakt die daar rond hopte, maar dat hielp me ook niet..

    Iemand een idee?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina