1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    @nemsis:

    Die gestolen shit kan je bij een thieves guild kwijt..
    Waar je die kan vinden weet ik niet, speel nu als "nobele ridder"...

    Oh ja @ iedereen:

    Waar kan ik (common) 4 grand soul gems vinden kopen ect.?
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  2. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej jongens wat moet ik precies doen bij de quest :Unfriendly competition

    Ik heb al met die thoronir gesproken alleen dat leverde niks op.
    Dan staat er dat ik moet kijken wat er gebeurd als hij zn shop closed.
    Ik heb daar dus ingebroken ook in die kelder, maar ik kan toch niks vinden ?
     
  3. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet die vent volgen.
    dan zie je dat hij met een ventje samenkomt en dan moet je die volgen. en dan moet je bij dat ventje in huis zien te komen wanneer hij niet thuis is. hier zit ik vast want ik zie em nooit uit zn huis komen.
     
  4. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    lama het lukt al :)
     
  5. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    hu ik sta nou voor zijn huis.
    Alleen dan staat er dat ie thuis is en dat hij de deur op slot heeft ozoiets
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, 's morgens is hij thuis en dan baricadeert hij de deur, maar in de namiddag gaat hij weg, en dan kan je binnenbreken.
     
  7. D3d287

    D3d287 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nu naar de imperial city ga na de find the hair quest, (weet je wel, je moet zo'n vent vinden in the elven garden nogwat district voor informatie over het gestolen amulet of kings) dan als ik daar aankom komt zo'n imperial watcher nog wat naar me toe en zegt dat ik de gevangenis in moet omdat ik gestolen goederen ofzow heb:confused:, maar die heb ik niet!, zelf toen ik m'n ventje helemaal stripte en de stad toen in ging arresteerde hij me, echt TE wasig gewoon!!!

    Kan iemand me helpen?

    Alvast bedankt...

    P.S. Als het zo is dat ik gearesteerd word voor vroegere daden, hoe kan ik deze dan zeg maar ongedaan maken zonder opnieuw te beginnen? (Zoals zeg maar je ziel zuiveren ofzow...)
     
  8. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    om alchemy te verbeteren, moet je toch plantjes eten, of zelf potions brouwen... hoe brouw je dan potiions?
     
  9. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Met items zoals Mortar & Pestle.
     
  10. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn dan, ik ben volgens mij nogal underleveled. Ik ga er vanuit dat het niet normaal is enorm veel moeite te hebben met een Skeletal Champion en nog een skelet. Ik heb denk ik wat verkeerde major skills heb gekozen want ik ben nu lvl 16 maar ik doe ook nauwelijks dmg bij Dread Zombies...

    Weet iemand hoe ik mij zou kunnen herstellen en toch nog sterk zou kunnen worden? (char. is Dark Elf, lvl 16, warrior birth sign, Health 214 (weet het niet meer precies), magicka 90, Major Skills: Destruction 52, Restoration 53 , Block 52, Blade 64, Athletics 51, Light Armor 63, Armorer 51)

    Het is gewoon super irritant een gevecht meerdere keren te moeten doen en me als een mietje te moeten gedragen tegen ghosts door zo te gaan staan dat als zij magie af schieten een muur voor me raken en ik hun precies raak met een fireball....en dat duurt ook een minuut of 2 tot 3 voor dat ze neer zijn. Maargoed, als iemand wat goede tips zou kunnen geven...want dit maakt het spel wel minder leuk. En met ''begin een nieuw'' character kan ik niks want dan moet ik 20 uur overnieuw doen en maak ik waarschijnlijk weer de zelfde fout...
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Check startpost, daar staat meer info.
    Daar heb ik ook moeite mee. Je kan al beginnen door een wat nieuwe sterkere destruction spells te maken bij de mages guild. Die fireball doet namelijk maar 4 damage. Bij Edgar's discount spells kan je 'cold touch' kopen, en dat is al iets beter.

    Ik zie niet in wat je 'fout' is waarover je het hebt. Armorer is misschien wat overbodig, want als je journeyman light armor bent gaat de condition van je armor maar half zo traag omlaag. Voor de rest zou je de difficulty kunnen verlagen, de mijne staat op 60% en ik heb veel moeite maar toch wil ik zo de arena uitspelen. Ik speel nog altijd met een steel claymore want ik heb nog nooit buiten city isle geweest. Eenmaal je een dik artifact tegenkomt zal je in 1 keer veel meer damage doen.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  12. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    a oke zie het nu...
    zal eens gaan zoeken naar die spullen...
    ben nu 7 1/2 uur aan het spelen, maar heb nog het idee dat ik eigenlijk nog niets weet. Dus daarom heb ik nog veel vragen en weinig antwoorden
     
  13. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, mijn difficulty staat ook op 60, ik ben wel al veel buiten de steden geweest. al heel wat ruins en caves in geweest. Ik heb een bijna compleet mithrill armor gevonden en een Glass Claymore met 4 lightning dmg on touch, maar ach Fout, is inderdaad wat overdreven. misschien dat ik inderdaad mijn spells maar eens wat moet upgraden. Het is gewoon irritant zo te moeten vechten. Ik ga ook maar eens wat punten in agility spenderen (dan sta je toch steviger als je blokt en heb je minder knockdown?) die van mij is nog namelijk nog steeds 40...Maar ik ga je tips volgen, even de laatste 2 recommendations verkrijgen bij het mages guild en ik ben onderweg:) thnx
     
  14. D3d287

    D3d287 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens: Mijn bounty is 5000 en als ik me gewoon laat arresteren verlies ik skill points!
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand nog een fijne shop voor Grand soulgems? Om aan soulgems te komen is geen probleem, maar dat irritante woordje daarvoor doet het hem. :'-(
     
  16. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet zeker waar ik dit moest posten dus dan maar hier:

    ik ben van plan oblivion als mijn eerste Xbox360 spel te kopen, ( zelfs mijn eerste console + spel !!! )

    maar is het nu moeilijk? ik zie veel skills, 1000 wapens etc.... is dat moeilijk?
    verder hoe ik wel veel van rpgs zo als WoW enzo.

    is het richten ook moeilijk? richt je met die stick?

    dank bij voorbaat!
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    het is zeker niet mogelijk om een Major skill halverwege het spel nog te wijzigen? :p

    ik merk dat ik er eentje eigenlijk totaal niet gebruik ;)
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik schrok ook eerst van al die verhalen die ik hier las vóór de release van het spel.
    Al die namen en statistieken die ik las! 8)

    Maar het spel toch onmiddelijk gehaald, en kan niet meer zonder!
    Het wijst zich zelf, hoewel het boekje van te voren lezen handig is!
    Verder werkt het richten enz. gewoon heerlijk! Daar hoef je je helemaal geen zorgen over te maken.

    Als je het maar niet te machtig en uitgebreid vind :)!
     
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    richten? je richt helemaal niet, je hebt gewoon een zwaard vast je hakt en je hakt die nicht neer:p
     
  20. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    dank voor de reacties :)

    je moet wel naar een poppetje toe richten aapie :) een met bow ook ja :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina