1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Wooffa:

    Als het voor die heks is voordat ze je gaat helpen met het vampier zijn, moet je 5 lege (common) Grand soul gems hebben. Heb nu zelf 1 common, gekocht in imperial market district, daarnaast had ik er al 4 gevulde Grand soul gems.
    Ik blij :D terug naar de heks.. werkt dit niet. Moeten leeg zijn.... :'-(

    Iemand idee waar ze te vinden zijn..?
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zijn ze niet leeg te maken ofso?
    Ik heb er ook nu een aantal in mijn bezit. Maar weet bij GOD niet wat ik ermee doet.
    Ze wegen geloof ik niet zoveel, dus ik houdt ze wel even bij me :).
     
  3. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je je enchanted items ermee opladen, maar dan verdwijnen ze...
     
  4. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    oblivion is nog steeds niet binnen:mad:
    bij gcshop staat nu al sinds een week dat ik betaald heb, en hij is nog steeds niet binnen:mad:
    duurt het daar altijd zo lang??
     
  5. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    *dubbel post* uhum...
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Maar je kan er ook je vampirism dus mee kwijt raken?!
    En op welke manier dan precies?
     
  7. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    @mystery x:

    Nee (common) Grand soul gems heb je nodig voor de heks die kan helpen tegen vapirism..
    Zelf kan je (gevulde) soul gems gebruiken voor je enchanted items.. (maar gems verdwijnen dan wel...)
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  8. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm weet iemand misschien hoe je bijvoorbeeld bij de spell : open very easy lock hoe ik dat hoger krijg want ik heb al 54 bij alteration.
     
  9. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    kop een ieuwe. je kan in cheydinhall open easy lock krijgen en ik geloof ook open average lock.
    en je kan een wardens key spell krijgen van ee shrine. daarmee kan je 1 keer per dag een hard of lager lock openen. om bij dei shrine te komen moet je uit de impirial city de weg naar het zuiden volgen, na een tijdje kom je bij een brug en daar voorbij moet ergens links langs de kust een shrine staan.
     
  10. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de die azura shrine in de main quest..maar wat moet je daar nou doen?
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand hoe ik die brede geesten kan verslaan? Ik loop nu met 2 quest vast omdat die geesten gewoon te goed zijn. Ze hebben drain health en overcumbered spells. Ik heb een normaal zilver wapen maar ze zijn toch echt te sterk.

    Weet iemand waarmee ik ze wel kan verslaan? Zijn zilvere pijlen misschien beter? Of heb ik gewoon een beter zilver zwaard nodig? Mijn armor is trouwens ook een heel eind beschadigd. Zou het daar aan kunnen liggen? Please help me ik wil ze graag verslaan.
     
  12. jljscholten

    jljscholten New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    help

    Ik ben nu bij de die azura shrine in de main quest..maar wat moet je daar nou doen?


    daar ben ik nu ook al 5 uur, en kan maar niet verder komen, kan ons iemand dit vertellen
     
  13. Zeemeeuw_5

    Zeemeeuw_5 8800GTS

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk Level moet je hebben om de quest te halen waarbij je die Gate bij Kvatch moet sluiten? Ik ben Level 2 en tegen die figuren in die torens maak ik geen schijn van kans... Moet ik een hoger level hebben?
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je armor skill en block skill wil verhogen moet je op zoek gaan naar een wolf, en vervolgens constant zijn aanvallen blocken en nu en dan healen.

    Welnu, ik was bezig te sparren met hem en er was een hoge rots dichtbij. Ik jumpte erop en de wolf bleef tegen de rots aanlopen alsof hij me zo kon bereiken. Hij bleef er tegenaan lopen en plots zat hij in de steen...maar hij geraakt er niet meer uit en als ik dichtbij kom dan slaat hij met zijn poten. Het enige wat nog van hem overblijft is zijn schaduw. Ik kan nu dus bepalen wanneer hij me slaat door tegen de rots te lopen...dikke bug, maar wel veilige en gratis training.:)
     
  15. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    @Bonbridge
    Daar kan het inderdaad aan liggen.
    Het klopt niet helemaal wat ik nu
    Ga zeggen maar het idee klopt ;)

    50% schade is 50% minder armor!!
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    ff een vraag,
    Als het goed is zijn redguards immuum tegen deseases tog??
    Dus je hoeft dan ook niet bang te zijn om in een vampier te veranderen of wel????
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet immuun, maar een bepaald percentage resistent tegen ziektes/poisons.
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem toevallig net gedaan:

    Bij zonsopgang en zonsondergang moet je bij dat standbeeld op 'A' drukken. Maar voordat je dit gaat proberen, heb je nog iets nodig om te offeren. In de buurt van dat beeld vliegen die 'lichtjes' rond, wasp.... nog wat (ben de naam even kwijt). Sla dat ding neer met je wapen of met een spell, en pak dat spul wat ie achterlaat, dit moet je namelijk offeren. Nu krijg je een missie bij dat beeld :).
     
  19. Zeemeeuw_5

    Zeemeeuw_5 8800GTS

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk Level moet je hebben om de quest te halen waarbij je die Gate bij Kvatch moet sluiten? Ik ben Level 2 en tegen die figuren in die torens maak ik geen schijn van kans... Moet ik een hoger level hebben?
     
  20. b.mo

    b.mo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm...mischien betere armor en wapens..dat helpt altijd.. wapens met een magische kracht zijn ook handig.
    anders idd sterker worden.. ik heb hem ook meteen gedaan en had niet vele moeite.
    je kan anders ook de moeilijkheidsgraad wat lager zetten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina