Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je moet je moeilijkheid wat veranderen en makkelijker zetten. Druk op start, ga naar options of gameplay ofzo. Daar kan je de zo'n balkje verschuiven. Als je hem helemaal naar links haald is het piece of cake, maar dan train je niet echt je skills. Hij staat standaard in het midden, maar dit is met level 2 nog (te) moeilijk.

2. Zeemeeuw_5

Zeemeeuw_5 8800GTS

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt man!

3. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij even kunnen vertellen hoe ik gemakkelijk aan 5 grand soul gems kan komen? Ik heb ze nodig om van me vampirism af te komen (want dat verkloot het spel voor mij :p)

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn dit spel is zooo cool he! Juist weer iets geweldigs meegemaakt. Ik was een paar quests aan het doen, en toen was ik voor de mages guild in cheyendiil(juiste naam?, stadje vanonder op de map) een quest aan het doen, ik moest die oude vrouw van de guild haar medaille terug vinden. Ik die gevonden, ik terug naar de stad,en opeens gebeurt daar iets(ik dacht dat het alleen kon als je de storyline speelt). De hele lucht begint daar te veranderen en er verschijnt een portal :D, WTF? Hoe komt dit dacht ik, zomaar terwijl ik aan het spelen ben, komt er een portal!!! Dus ik in volle aanval tegen de vijanden, en de portal in gegaan,maar het rare is, er komt niets van quest op te staan, is dit normaal?(game staat nu op pauze, direct door doen). Maarja, zal wel zien he:), echt superverslavend spel dit!

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is één van de 16 poorten van Oblivion die jij bedoeld denk ik. Hij staat op een eilandje ietsjes boven Cheyendiil. Als je in de buurt daarvan komt word de lucht idd oranje en begint het te onweren. Nu je erin bent gegaan moet je de poort sluiten. Het is dan blijkbaar geen echte quest. De 16 poorten staan allemaal op de zelfde plek dus ze verschijnen niet zomaar.

Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Damn, ik ben al vanaf 11 uur dit spel aan het spelen, en telkens zeg ik: 'nog een questje :9 Maar deze is nu de laatste die ik ga doen :9

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt niet helemaal. Ze blijven volgens mij toch niet op dezelfde plek. Hoewel alle poorten overeen zullen komen met anderen heb ik iets raars meegemaakt. Vlak boven Imperial City was er vlak ten Noorden van een ruïne ook een Oblivion gate. Ik was al half dood door de zon [vampire] en de "health" van m'n zwaard kwam ook opeens op 0 te staan. Ik ging dus dood. Ik laad de game die ik net gesaved had toen ik die gate in zicht kreeg. Opeens was hij weg! Ik heb er nog wat rondgelopen, ben weggegaan en weer terug gekomen maar niks.

8. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met die geesten in de mages guild missie in bruma, heeft iemand tips hoe ik geesten het makkelijkst aan kan pakken? 2 van hen maken mij namelijk al behoorlijk dood (ik heb ze ook allemaal geprobeerd naar buiten te lokken en te laten killen door de guards, en ik geloof dat er geen guard meer over is in bruma?)

9. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    silver wapen

10. diehard[NL]

diehard[NL] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hellup ben een vampier!!!

Ik ben net een vampier geworden en vraag ik me af hoe ik hier weer vanaf kom. Ik heb al geprobeerd met cure disease potion, gebid bij de kerk (altar of nines) binnen 24 uur en nog steeds heb ik vampire ability. Nu weet ik dat je zo'n quest kan doen om een cure te vinden. Maar nu heb ik een paar vragen...

1. Als je die cure vampirism quest hebt voltooid, ben je daarna voor altijd vampier af, of kun je alsnog een keer vampier worden ?
    2. Kun je dan die quest weer helemaal overnieuw gaan doen of kun je bij iemand dan een cure vampire potion kopen ofzo?
    3. Als iemand nog een oplossing weet om van de vampire ability af te komen buiten de cure vampire quest om, dan hoor ik het graag.

Ik heb al heel wat forums afgespeurd om antwoorden op deze vragen te vinden. Hopelijk leest iemand dit die mij kan helpen.

11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit plek is om neer te zetten hoor, maar als je hem op easy zet.. bah wat is dat simpel zeg8)
    ventjes die je op normal pas in 8 sterke slagen doodhebt, heb je bij easy in 3 slappe slagen neer.. vind dat wel erg simpel hoor, dan is de lol er ook snel af, je rusht zo door alles heen|:-

12. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een silver longsword maar nog moet ik 40 keer meppen voordat ze dood zijn...

13. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    heb e difficulty te hoog staan, of je hebt erg lage blade skill.

14. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zet hem op easy en voordat je geslagen hebt zijn ze dood:cool:

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Of allebei.8)
    Maar probeer idd je skills te trainen op die manier.

16. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mn bladeskill is over de 50 heen, en de difficult staat (denk ik?) op het niveau waarop ie staat als je de game voor het eerst speelt

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zeg, ik wilde even zeggen, degene die de moeilijkheidsgraad een stuk minder zetten, zijn dikke mietjes!!! :D, nee serieus, dat is toch zwak hoor...

18. b.mo

b.mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd.. je moet het zelf weten maar leuk is het dan niet meer... de charme van het vechten is dat je echt moet blokken en counteren.. op easy sla je 1 keer en zijn ze dood.

19. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    2 vraagjes:

Hoe kom ik in fort Grief in de quest Caught in the hunt?

Waar de hell vindt ik die schilder in A brush with death?
    Heb sleutels en al, kan alleen zijn atelier niet vinden... Staat ook niet op de map

20. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Bij 'A brush with death' moet je in het huis gaan waar zijn vrouw zit. Zij geeft je die sleutel. Het atelier zit in datzelfde huis, moet je even zoeken naar de deur. In dat atelier moet je naar zo'n schilderij lopen en die kun je 'actieveren.' En de rest merk je vnazelf wel. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina