1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    moet je w8 tot een bepaalde tijd. maar volgens mij hoef je nie perse bij hem te verkope

2. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik eigenlijk me magische skills trainen???? Snap eigenlijk nog niks van die magie!?? HELP

3. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    bij sommige mense, vooral in mage guild

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    wie o wie kan mij helpen! , anders kan ik het spel afsluiten en weer opnieuw beginne :'-( :'-( :mad:

5. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    In plaats van al die potions kan je beter naar de kerk in Skingrad gaan (of gewoone elke andere kerk kan ook denk ik) en als je dat ''altaar'' aan klikt word je helemaal genezen. Zo ben ik van de verzwakte willpower en agility die Will-o-the-whisp's veroorzaken afgekomen.

6. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    bij mij zat hij ergens in een Inn, ik moest gewoon ff wachten en toen ging hij zwemmen in een riviertje, en ik had nog zon ROSE pijl. Dus had ik die gebruikt en was hij dood, daarna moestk die vinger naar dat torentje brengen, toen ben ik gewoon gerushed en heb ik iedere agent afgemaakt, dat ding in die la gestopt en klaar... het enige kutte is dat je die vinger van de bodem moet halen :p

Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al eens in de Sideways Cave (dichtbij de sewer entrance waar je in het begin van de game uitkomt) geweest? Echt vaag. Eerst een natuurlijke cave, dan half elven ruine half cave, dan weer elven. Er is werkelijk niets van loot te vinden, alleen spriggans, dreughs, minotaurs en imps.

Er zijn 3 ayleid tablets op de grond te vinden die verwijzen naar een datum en de deadra princess Miridia. Misschien wel interessant om net op die data even langs te gaan in de ruine. Verder lag er een dead scholar en lagen er bedrolls en zwaarden, maar waren er geen bandits ofzo te zien, dus wat doen die bedrolls daar dan?

Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  8. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej dat recharge van je wapen kan je dat ook zelf doen want ik heb een goed wapen van 7760 gejat uit een mine maar het kost 2781 om hem weer goed vol te krijgen maar kan dat ook anders..??

9. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt!

Weet ook iemand hoe ik kom in fort Grief in de quest Caught in the hunt?

10. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je wapens ook zelf repareren met repair hammers, die kun je in de meeste winkels wel kopen.

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar om zelf enchanted items te repareren moet je eerst Journeyman zijn van Armorer.

12. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de magesguild questline uitgespeeld, weet iemand nog een leuke questline om hierna te gaan doen, ik zit namelijk nu een beetje doelloos rond te dwalen... De magesguild questline was btw wel errrug gaaf

13. Zwelgje1978

Zwelgje1978 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt de Empty Grand Soul nodig. Ik heb ze bij de mage guild gekocht. Je moet wel af en toe wachten, want er is er maar een bij elke mage guild die ze verkoopt. Ze zijn wel een beetje duur.

14. fidoNL

fidoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een soort van probleempje
    heb al een beetje gezocht maar kon verder niks vinden
    dus daarom dat ik eht hier vraag

als ik rondloop en in gevecht raak met meerdere enemy's dan verdwijnen er lijken :confused:
    stel ik vecht er met 3 dan blijft er maar 1 van de lijken liggen en de andere 2 verdwijnen, waardoor ik maar 1 lichaam kan searchen
    baal ik best van want sommige lui hebben wel mooie dingen bij zich

hebben jullie hier ook last van of ben ik de enige :confused: ??

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, best kut, daar heb ik gelukkig geen last van. Misschien heeft je save-file een dikke bug opgelopen. Begin met een nieuw character en kijk of je dan nog hetzelfde probleem hebt. Zo ja, dan ligt het aan je 360.

16. fidoNL

fidoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nja ik probeer het nog ef verder.. heb ook geen zin om weer overnieuw te beginne, maarja.. waarschijnlijk zit er niks anders op :confused:

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd...
    Dit is niet helemaal normaal.
    DIt is overal?
    Of alleen in een bepaalde CAVE...

18. fidoNL

fidoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet precies hoe het heet maar het is aan de overkant van het water bij de stallen in imperial city,
    1x in een ruine met 3 gastjes, 2 vielen in eht hoge gras en de ander voor de helft (dus misschien dat het daar aan ligt)
    en 1x ietsjes terug bij een soort van altaar met 3 magiers , 1 magier verdween zomaar (had em nog niet eens vermoord) de ander bleef liggen op de weg en de 3e viel ook in het hoge gras

dus heb geen id, het was ook 2x 8er elkaar, er zat geen 5 minuten tussen, vond het nog al raar

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou vanacht is er bij mij een vampier langsgekomen en ja hoor fijn die slagtanden in mijn nek.
    Maar waar zie ik nou wat ik moet doen om te ontvampieren ofzoiets.
    En wordt je altijd gebeten door een vampier ook als ik opnieuw zou beginnen, want ik zit nog niet zo heel ver in het spel.
    En hoe voorkom je de kans om gebeten te worden

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dus is maar 1x in 5 minuten voor gekomen?
    Of heb je het nu nog steeds.
    Want het is in elk geval niet de bedoeling dat dit gebeurt :p!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina