@stephan: ik wil niet negatief antwoorden hoor , maar je moet zelf weten wat je egt wilt zijn.
als jij graag de dief kan op wil gaan ga je zo sneaky mogelijke gast nemen , en een goede voorspelling wat je van die koning krijgt kiezen.
wil je meer de magie kant op neem je een dark elf,high elf of breton, wil je een echte harde strijder , dan moet je een orc[b/] nemen.
voor 1 keer dan nnog maar:
Argronian
deze reptielachtige wezens zijn bijzonder geschikt om te overleven in de verraderlijke moerassen van hun thuisland.Ze hebben een natuurlijke immuniteit ontwikkeld tegen ziekten en giffen.Ze kunnen onder water ademen en zijn er goed in het kraken van sloten.
dit is dus egt een diefje lol
Breton
Bretons zijn niet alleen snel en intelligent als het gaat om het aanleren van magie, elfs de zwaksten van hen zijn bestand tegen magische energie. zij zijn vooral goed in het oproepen van wezens en magie die geneest.
deze is dus erg goed in magie , maar weer minder in zwaardvechten (ik heb deze zelf)
Dark elf
de duistere elfen staan in hun thuisland morrowind ook wel bekkend als de dummer.
ze worden genomed vanwege hun vaardigheden met zwaard,boog,en vernietegende magie en de combinatie ervan.
ze zijn bestand tegen vuur en kunnen geesten van hun voorouders oproepen als beschermers.
deze is dus overal een beetje goed in magie,zwaardvechte,boogschieten.
high elf
de edele elfen worden in hun thuisland Summerset isle ook wel de altmer genoemd.
van alle rassen zijn zij het sterkst in de esoterische vaardigheden.
ze zijn daartegen wel gevoeliger voor vuur,ijs en schokken.
deze is dus in magie behoorlijk goed maar wel weer zwak ertegen.
de rest doe ik later wel want krijg beetje pijn aan me vingers
bron:het boekje
Laatst bewerkt: 3 apr 2006