1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik heb ook ff een vraagje he. Ik zit vrij aant begin in spel. Ik kwam die gevangenis uit. Ben toen in dat kamp wezen kijken, ben aangevallen door 2 mensen. Toen ben ik een grot in gegaan. Daar ben ik echt ontiechelijk veel gangen doorgelopen, tot ik bij een soort onderaards meer uitkwam. Daar is een soort waterval met daarachter een deur. Daar ben ik naar binnengegaan. Maar dan weet ik niet meer waar ik naar toe moet :confused:. Waar ik ook heen ga ik kom altijd terug bij dat zelfde meer. Weet iemand wat ik moet doen? Ik kom ook op een gegeven moment bij een zaal met in het midden een troon, waar ik op kan zitten. Misschien dat ik daar iets mee moet doen?

    Alvast bedankt
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik bedoel in de mage guild waar de dark brotherhood zich bevindt in dat dorpje.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag het anders ff in de Character Helpthread :)
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het over de Sideways Cave? Wees gerust, ik vond hem ook echt vaag. Je komt inderdaad altijd uit op het secret lake. Er is bijna geen loot te vinden. In de natural cavern (het eerste stuk) is een platform vol met lijken, wie weet van waar die komen? In het deel na de waterval is een kamer met bedrolls, pick axes, shovels. De uitrusting van miners dus. Maar er zijn geen miners te vinden in de cave...vaag en griezelig als je het mij vraagt. Die lijken zijn niet van de miners want ze liggen veel te ver van de kamer met bedrolls. Ook liggen er 6-8 lijken en in die kamer liggen maar 3 bedrolls.
    Overigens zijn er 3 Ayleid Tablets op de grond te vinden waarop de Deadra Princess Meridia avonturiers waarschuwt.
    Het verwonderd me dat jij en ik de enige zijn die deze cave hebben doorlopen...
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  5. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt! alles ligt bezaaid met lijken! En die wapens liggen er ook. Wel raar ja dat niemand hem tegengekomen is. Want het was zon btje de eerste ingang die tegenkwam in het spel :confused:. Maar verder is er dus niks te doen?
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik heb nog geen behoefte aan caves en dungeons, ik vind ze eng:cool:
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die Ayleid Tablets staan data. Als het goed is zijn er bepaalde zaken in de game waar je op een bepaalde dag naartoe moet, Doomstones? Anyway, het zou dus kunnen dat je op die data naar die tablets moet gaan en er iets zal gebeuren. Want waarom was die cave er nou? Geen loot, geen NPC's. Er moet toch iets zijn.

    @Jingga: Bandits looten brengt veel geld op.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja I know, ik doe het zo af en toe

    krijg ik trouwens zo'n geest in een doorsnee dungeon dood met mijn Silver Claymore?
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :) even quest help s.v.p
     
  10. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan ergens in een hoekje gaan zitten waar de gaurd je niet kan zien!

    Je moet wachten tot hij gaat zwemen!

    Je hebt dan zekr 4 pijlen in zijn hoofd nodig om hem te killen!

    Je moet daarna ook nog zijn vinger eraf snijden!
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.848
    Leuk Bevonden:
    9.229
    Die pijl hoort in een keer dodelijk te zijn :confused: zeker weten dat je hem hebt gebruikt? Ik schoot die kapitein tussen zn benen (gna gna) en hij viel meteen dood neer
     
  12. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ze niet vinden hoor, en het moet 's nachts kunnen want overdag ga ik dood van het zonlicht... heb gisteren +- 2 uur gelopen en gezocht in steden en heb er nogsteeds maar 2
     
  13. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze cave ook doorlopen en vind het ook maar vaag.
    Ik begrijp trouwens niet waarom je de tablets kan "activaten" want er gebeurd nix net als bij die rotsmuur.....
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, en je hebt nog geluk ook, want vanaf lvl 20 zijn er geen ghosts meer, maar Wraiths. Ze zijn ook een soort geesten, maar ze zijn erg traag en gebruiken zowel magic als combat.

    Het zijn meer waarschuwingen, berichten. Als je iets wil bekijken/bewegen staat altijd 'activate'. Het verbaast me trouwens dat het Meridia is, want Meridia is de deadric prince van het onbereikbare, van levensenergie, maar ook deels van magie. Dus is dit niet meer een klus voor Mehrunes Dagon? (deadra prince of destruction en natuurrampen)
    In 1 van die tablets staat duidelijk 'earth floods'.

    Ze verkopen daar alleen maar 'Open Easy Lock'.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  15. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Up!
     
  16. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen heb effe 2 vragen

    ik zit bij de thief guild maar nu moet ik iets voor 100 gold verkopen weten jullie iets wat zo veel waard is?? of andere dure dingen

    En ik zit vast bij de azura shrine ik heb geen idee wat ik daar moet doen..
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij moet je gewoon 100 GOLD in het totaal verkopen. Hoeft niet persé meteen één voorwerp te zijn dat zoveel geld waar is:).
    Dus gewoon een hoop dingen verkopen die samen uiteindelijk 100 GOLD opleveren.
     
  18. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar wat is veel waard?? 50 gold haalde ik ook maar net.
     
  19. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Antwoord nou ns :{

    Wat veel waard is? Wapens, gouden kettingen etc? Breek gewoon in bij een wachttoren van de guards, dat doe ik altijd en jat hun armor.
    Ook kan je heel simpel de staff van de arch mage jatten bij de arch mage tower in arcane university. Die is echt ziek veel waard.
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    In de mages guild hall in Cheydinhal kan je een soultrap spell kopen.
    Er zijn inderdaad wapens te vinden waar soul trap 'on strike' op geenchant is. Als je dus een vijand wil soultrappen hoef je niet de soultrap zelf te casten, het wapen doet het automatisch.

    Weet jij soms waar ik 'Open Hard Lock' kan kopen?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina