1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hele goede vraag.....hoe moet je iemand onopgemerkt vermoorden
    zonder dat de gaurds erachter komen want dat lukt mij nooit???
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Vechten jullie in de arena altijd met de wapens van de arena zelf?(lang zwaard en blauw pak) of vechten jullie met andere wapens,...?
     
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    waar is de arena?
     
  4. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht in Imperial City.
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Yo guys ff een vraag.
    Ik wilde graag die dark brotherhood guild joinen, en ik hoorde dat je dat alleen kan doen als je 1 iemand vermoord heb en dat zo,n dark brother dude je dan in je slaap komt opzoeken.

    Nu heb ik al zo vaak een struikrover ofzo gekillt maar als ik dan ga slapen en wakker word verschijnt er geen dark brother member.
    Dus ik d8 later van mischien moet ik een gewone burger killen,maar als ik dat doe dan vallen ze of bewusteloos of ze rennen weg of de guards maken me af of gooien me in de gevangenis.
    Anyone please??

    EDIT: 2e vraag.
    In de main qeust moet ik nu die priester martin meenemen naar dat dorpje maar ik kan die martin nergens meer vinden??
    Hij is niet meer in die kerk of waar dan ook maar ik heb wel met al die andere sdoldaten al die monsters verslagen
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  6. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik die rufus vinden die je moet killen voor de dark brotherhood? zoek me rot naar die omen III inn ofzo
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je zegt het zelf al, je gebruikt een glazen zwaard. Glass items gaan redelijk snel stuk, maar ze zijn wel van goede kwaliteit.

    Ik denk dat ik weet hoe ik die drie prisoners ga aanpakken. Ik heb een tijdje summoning geoefend door steeds bound weapon (dagger) te casten en ben bijna op niveau 25 beland, hoog genoeg om de spreuk "summon: scamp" te kopen en uit te spreken. Hopelijk kan die scamp 1 (of 2) van die prisoners lang genoeg afleiden, zodat ik wat meer adem ruimte krijg om de overgebleven prisoner(s) een kopje kleiner te kunnen maken.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Kewl, kun je ook dealen?:+
     
  9. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Zit met hetzelfde probleem, heeft iemand enig idee????????????
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    hoe kan je een geest killen?
     
  11. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    Anyone? :'-(
     
  12. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet met die eigenaar van die Inn praten. Die verteld je dat hij in de kelder ofzo zit. Oh ja, er was een luik in de vloer op de begane grond. Je gaat daar in en je bent in zn kamer.

    Met een magic weapon of speciale wapens.

    Gewoon de garden of dareloth. De tuin van dareloth. Staat ook wel op de kaart. Het eerste huis als je bij het waterfront komt aanlopen. Helemaal rechts tegen de muur zit de tuin. Staat na middernacht een man met een fakkel. Je ontmoet trouwens niet de grey fox maar een afgezant.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben net begonnen heb als

    Ras: Redguard
    Class: Rogue
    birthsign: Thief

    Kan dat een beetje?
     
  14. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt er helemaal aan wat je wilt doen in het spel. Als je dat ff verteld kunnen mensen je hier beter helpen, denk ik zo.
     
  15. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen.. weten jullie waar ik dure shit kan vinden/jatten ? én ik heb al 1000ende keren gejat en ben nog steeds niemant van de thiefesguild tegen gekomen... (ben er al welles in geweest alleen moest later helemaal over nieuw beginnen :mad: )
    anyone ?
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop morgen eindelijk het spel te kunnen halen. Maar ik heb eerst nog een paar vraagjes.

    - Ik heb gehoord dat je niet elke guild kan joinen. Maar kan je er wel meer als 1 joinen? Dus bijvoorbeeld de Fighters Guild en de Mages guild?

    - Hoeveel Oblivion Gates zijn er nou eigenlijk?

    - Bij een guild heb je verschillende rangen. Bijvoorbeeld bij de Thieves Guild:
    Pickpocket
    Footpad
    Bandit
    Prowler
    Cat Burglar
    ...
    Hoe gaat het stijgen daarin? Moet je steeds een opdracht voltooien (sidequest) en dat je dan in een level stijgt bij de guild of is het bijvoorbeeld als je veel sluipt dat je dan opeens een rang hoger gaat? Mij lijkt de opdrachten doen en als je die voltooit hebt dat je dan stijgt toch het leukste/makkelijkste/duidelijkste.

    - Je kan toch als je de main-quest hebt uitgespeeld gewoon verder gaan met alle side-quests?
     
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet specifiek ... meer relax ontspannen onopvallend door steden kruisen.

    Vraagje ik ben uit de sewers kan ik terug de stad in? of nemen ze me dan weer gevangen?
     
  18. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Kan iemand mij helpen???
    Doe de missie in Chorrol waarbij ik een vermist schilderij moet zoeken in het kasteel!! heb het schilderij in de westelijke toren gevonden en de verf spullen in Channel haar kamer!!! MAAR WAT NU????? Weet niet wat ik verder moet doen????????

    HELP PLEASE??????
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand mij aub helpen? Hoe kan je je schild repareren??? Zwaard,...kan je met een repair hamer,maar hoe je schild? Dat is zeer belangrijk voor mij,want ik heb er momenteel geen meer(moet er één vinden terug) omdat die daarstraks kapot is geslaan in de arena:D. Maar een schild is een must daar...
     
  20. Victor

    Victor Guest

    Teruggaan naar je opdrachtgevers? Ik heb het spel zelf niet, maar dat lijkt me wel logisch...

    @ Boss: Naar een smid? Die konden in Morrowind ook alles repareren...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina