wat is dit voor raar iets ik heb die elder scrolls gejat en ga naar dat huis. ik ga het huis binnen en dan zegt et rode pijltje dat ik weer naar buiten moet. ik druk op me map om zeker te zijn en ja ik moet naar buiten. dus ik weer naar buiten en dan moet ik weer naar binnen. moet ik wachten tot savonds op the gray fox ofzo? edit-- heb et al , er zaten gaurds achter me aan daaorm wou het niet
Heeft hier iemand de quest caught in the hunt gedaan?? Ik ben nu klaar, maar als ik het hek wil openhalen staat er, this gat is opened elsewere! Hoe kom ik hier in hemelsnaam uit??? er zijn geen andere uitgangen en ik heb alle sleutels!! HElp me AUB!!!! Dom dom, ben er alweer uit...
Weet niet welke quest je bedoelt, maar als er staat dat de deur ergens anders geopend wordt zal er ergens wel een handel zijn.
@ pietlut : ik kwam net ook niet verder en ging nog is kijken. ik sloeg 2 gasten dood en ineens kwam zo'n dust geval die maakte ik dood en search het. ik pak dat dust poeder op en ga naar dat standbeeld en nu ben ik weer verder
grumpiestocean : Ja ok dat heb ik gedaan maar als ik dan ff later naar dat standbeeld loop dan staat er Nothing happens
je moet tussen 5-7 am of 5-7 pm zijn en dan op het standbeeld drukken. dan zal er staan dat je niet de gelegenheid heb om het te doen,omdat je die dust poeder moet hebben. doe eerst dit eff , ik hoor het wel van je
Ik weet niet of het voor iedereen aantrekkelijk is, maar hier is mijn Easy Dungeon Tip Ik ben een Assassin en ik heb dan ook in de aller eerste dungeon (als zelfs de emperor nog leeft) alleen maar gesneakt. Met als gevolg dat ik een uber hoge sneak skill al had voordat ik de eerste dungeon uit was. Inmiddels ben ik level 13 en heb ik een agilty van 98 en een sneak skill van 100! Maar goed! De Tip: Als je een sneak skill van ongeveer 75 hebt, ben je praktisch gezien onzichtbaar in de schaduwen. Het was voor mij al vanaf level 8 kinderspel om op de hoogste moeilijkheidsgraad een Dungeon schoon te vegen! In een Dungeon of 's nachts buiten, kan ik gewoon recht voor iemand z'n neus gaan staan en ik wordt nog niet gezien. Het gevolg is, dat je gewoon altijd sneakend moet rondlopen en dan vliegt je sneakskill omhoog. Je kan vechten zonder dat er teruggevochten wordt, want niemand ziet je. Ik sla gewoon 25 keer op een vijand zonder dat ze ook maar 1x terugslaan! Bovendien krijg ik de 6x Damage vanwege de Sneakattack. Het spel is nu echt heerlijk makkelijk! Zelfs op een hoge moeilijkheidsgraad! En je kan ontzettend goed je Blade/Blunt/Markmanship skills trainen! Want ja, niemand die je terugslaat!
Ik heb nu een soultrap spel maar mn mysticism skill is daar te laag voor. Hoe krijg ik die hoger? Waar kan ik een soultrap spell vinden die minder mysticism nodig heeft?
Koop 'Minor Life Detection' bij 'Edgars Discount Spells' in het Market district van de Imperial City. Cast die spell voortdurend.