Ja heel erg uitdagend is het niet inderdaad. In de Dungeons in ieder geval niet Ik heb nu een speciale cloak/armor om spoilers te voorkomen zal ik maar verder niet in details treden, maar die geeft een 25 Sneak Skill Boost en ik ben Vampire (ongewild) en dat geeft ook nog eens 10 Sneak Skill Boost, dus ik heb nu een Sneak Skill van 133... Dussss... Zelfs in de stad zien ze me 's nachts niet meer lopen, how bout that?
Maar als je dus in sneakmode blijft aanvallen, zelfs al sta je recht voor ze doen ze niks terug? Ik vind zeker wel de moeite waard, heb overdag nog altijd de mogelijkheid om 'gewoon' te vechten
Klopt, als sneakskill hoog genoeg is en de schaduw waar je instaat maar donker genoeg is, dan wordt je gewoon niet gezien, als je slaat dan zien ze je een halve seconde, maar meteen daarna ben je weer weg en vechten dus niet terug!
Ik heb dat huis in met benirus manor basement, daar zit een vloek op ofzo. Maar hoe haal ik die portal nou open!??? Weet iemand dat, ik heb trouwens al geslappen en toen stond er dat ik naar de kelder dus moest!.. Dat heb ik gedaan maar r die pportal krijg ik dus niet open!! Iemand!???
Heb je al die omgevallen vaas met groene licht in je woonkamer al onderzocht?? met skelet hand en papiertje?!
is dat een goed zwaard? trouwens, ik vond vanochtend een zilveren ketting, heeft deze (ge-equipped natuurlijk) effect tegen ghosts ofzo?
Ik kom bij het plaatsje kvatch en oppeens moet ik een poort dicht maken? Is dit bij iedereen zo? Want dat was de enige stad die ik nog niet had verkend, nu zou ik nooit weten hoe het er origineel uitzach...
Ik heb mijn blade skill op 100 staan. Een Deadric Longsword heeft bij mij een rating van 27, Deadric Claymore 29 en Umbra 33, dus hij is niet alleen omwille van zijn 120 sec. soultrap berucht.
Godver ik krijg die beesten die vol met kleine lichtjes zitten echt niet dood! Ik moet er tegen 3 vechten maar het lijkt steeds ofdat ze niets afgaan. Waar kunnen ze nou echt niet tegen? Welke wapens richten wel schade aan hun? Ebony arrows lukt al niet. Daedra dagger wel denk ik maar ik heb er nog nooit een kunnen vermoorden. Kut dingen ik wil de fightersguild afmaken. Met 40 strong health potions bij me lukt het zelfs niet Ik doe iets fout! Weet iemand wat ik tegen die pokke beesten kan doen?
willow the wisp waarschijnlijk ze zijn hetzelfde als ghost, dus silver deadrick en enchantent maar je moet die dinge niet te dicht laten komen want ze zuige je health op