1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja willow the wisp ja. Ik krijg die drie echt niet kapot. Ik zit er heel de tijd op in te meppen met mijn silver longsword maar ze gaan maar niet kapot. Werkt magie beter? Het magie balkje word ook steeds 'leeggezogen.' Met 40 van die potions haal ik het echt niet. Jezus ziekelijk gewoon. Maar moet ik die beesten niet dichtbij laten komen dus heel de tijd achter uit lopen en dan weer meppen? Mmm zal ik straks eens proberen. Misschien krijg ik ze dan na 2,5 uur wel een keer dood. Die dingen hebben een health van 1000 ofzo...

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je difficulty op 100 staan ofzo? Als je een redelijke blade skill hebt en misschien een iets sterker zwaard te pakken krijgt (bv. Umbra in Vindasel) zijn die dwaallichtjes echt gemakkelijk te verslaan.

3. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een damage en fortify magickha spell nodig. On target.
    Heb ik nodig voor de mages guild quest vaghtahens secret (of zoiets).
    Waar kan ik deze vinden. Ben naar mijns inziens alle mages guilds al af geweest opzoek naar deze spells. Createn lukte me ook niet.

4. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 vragen:

Hoe kan ik investeren in een winkel (want dat zag ik staat in mijn stats)
    Waarom is die eenhoorn niet van als ik die gevangen heb ?

alvast bedankt

5. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je expert of mercentile zijn.
    Jij misschien een antwoord op mijn vraag? Wil weer verder :'-(

6. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar daar weet ik niks vanaf ben nog nie zo ver :p

7. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt toch die quest waar je voor de mages guild naar een aileiyd ruine moet om een opgraving te helpen. dan moet je op pilaren bepaalde spells gooien om een puzzel op te lossen? in een kistje bij die ene vent daar vlak bij staan allerlei scrolls die je kan pakken, daar zit ook die spell bij die jij zoekt.
    en anders geloof ik dat ik in de dark brother hood sanctuaty te cheydinhall een te koop gezien.

8. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    you contracted helljoint'' iemand die weet wat dat betekent? het gebeurde nadat ik arena champion werd en tegen een boar en een wolf vocht

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een ziekte...check even je active effects in het magic menu, dan zal je direct zien wat de ziekte inhoudt. Ga in de guilded carafe een cure disease potion kopen.

10. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks weet ik dat ook weer

11. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    sorry dat ik een beetje laat post,maar je kan daar geen restore kopen :confused:

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik kwam er vandaag achter dat als je naar zo'n tempeltje gaat en die activeerd je ziekte ook verdwijnt (bijv. zo'n een die je tegenkomt onderweg naar Skingrad)

13. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    hulp gezocht... ik ben nu bezig met een quest van de arcane university ofzo, genaamd vahtacen's secret. je moet iets met een grote pilaar in het midden doen, spreuken erop casten enzo, maar hoe en wat precies?

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze heeft altijd een paar restores...maar je zal ondervinden dat ze de ene keer bv. geen restore intelligence verkoopt en de andere keer weer. Als ik 3 attributes moet restoren en ik ga bij haar even een kijkje nemen dan heeft ze maar 2 van de 3, vaag.

Als je doorheen haar aanbod scrollt moet je wel kijken naar de pop-up rechts he, en niet naar de naam van de potion, want die namen kunnen nogal variƫren.;)
    Dat heb je bv. ook bij enchanted wapens...die namen zijn misleidend.

Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *huil*

Mijn broer heeft m'n XBox 360 even te leen (het was ook een cadeau van hem aan mij...), dus ik moet het even met de oude XBox doen. Ik woon ook niet meer thuis, anders had ik wel even naar z'n kamer gegaan :)

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop Morrowind.

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    maar, ik neem aan dat deze thread ook voor technische foutjes is, ik had namelijk net dat ik oblivion zat te spelen en elke keer als ik wou saven delete hij een save-game: :confused: dit is echt niet vet.
    hebben jullie dit ook wel eens gehadn en wat kon je er aan doen?

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar als je je 360 reboot zal het wel in orde zijn...

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ehm misschien dat dit de oplossing is, maar dat weet ik niet.

Als je je XBox uit het stopcontact haalt, wordt z'n geheugen gewist, hij vergeet dan ook de datum en de tijd. Als je nu een nieuwe savegame aanmaakt of overwrite, dan komt deze onderaan de lijst van de savegames te staan en dus niet bovenaan! Misschien is dat het! Ik hoop het voor je in ieder geval. Zo dacht ik laatst ook dat ik al m'n savegames aan het deleten was, maar ze kwamen dus onderaan de lijst pas weer voor!

20. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    hej mensen gister zat ik lekker oblivion te spelen tot dat er inn 1x disc unreadable op t scherm stond:mad: dus ik de disc schoon gemaakt en in het intro scherm op continue gedrukt maar nu laad hij het spel maar tot de helft en geeft dan dezelfde melding weer:mad: dit is al 6x gebeurt terwjil er gene krasje op het spel zit! iemand tips??

Deel Deze Pagina