1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

1. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nou bezig met die shrine of Clavicus Vile. Ik moet voor hem het Umbra swaard recovere, maar zo'n stemmtje zegt dat ik het niet moet doen en aangezien mensen hier zeggen dat het een erg sterk zwaard is doet ik het ook nie. Als ik dan terug gaat naar die shrine dan zegt ie dat ie nie blij is en als ik dan 1 stap zet loop me Xbox vast is. Eerst d8 ik dat het toeval was maar het is nou al 3 keer gebeurd. Hoort dit of is het echt gwoon toeval???

edit: nou voor de 5e keer al gebeurd :confused:

edit2: heb em nou wel dat zwaard gegeven en nou loop ie nog steeds vast :confused:
    heb me xbox maar ff aanlaten staan miss dat ik ff had moete w8te
    wel vreemd dit

Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  2. kym

kym Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Elder scrolls op een andere gebruikersnaam dan de live-account op mijn xbox360. Houdt dit in dat als er een patch komt ik hem wel kan downloaden, maar niet gebruiken?

Kan ik anders mijn savegames overzetten naar het xboxlive account zonder dat ik een aparte memorykaart heb?

3. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in Cheydinhal, quest ivm vermissing van die schilder Rythe. Ik zit dus in dat schilderij, hij heeft zogezegd een exit gepaint (kzag iets groens) maar ik geraak er niet uit?!

iemand een idee?

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt de patch niet eens downloaden omdat je bij die account geen Xbox Live hebt. Je kunt de savegames wel kopieren naar de andere account en er daar verder mee gaan (als het goed is krijg je niet de achievements die je zonder live gehaald hebt).

5. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Waar is de altaar of nine ??

in kerken toch????!!

ik wil geen vampier zijn bahh:mad:

6. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Altar of nine is achter in de kerk jah:)

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    maakt niet uit in welke kerk?

8. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    kan niemand mij helpen? beide saves zijn in die painting aaargh... nou ja dan check ik dees topic morgen nog maar eens. Dan kruip ik nu maar gewoon mijn bed in. Ellende

nee elke kerk heeft een altar

9. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    oke dank je .
    kijk is in tonnen, ik heb die missie nog niet gedaan dus ik kan nix zeggen erover.
    Maar mischien zit er een hendel in een open ton ofzo??

10. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    der is geen een ton in dat schilderij. Er zijn enkel de trollen die je moet verslaan en dan de dief vinden en de penseel nemen. Die terug brengen naar Rythe en dan opent hij de exit. Helaas zie ik dat wel (zo een groene mist die als poort zal moeten dienen) maar ik als dat dan weggevaagd is kan ik er niet door of is er niets waar dat mijn crosshair op reageert. voor de rest kijk je recht tegen de rotsen op :mad:

11. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    kan je dus niet gewoon erop klikken??

maar ik zit nu diep in de problemen!

als ik op de altaar of nine klik zegt i van :Repent your crimes,wicked one!

damn wa moet ik doen??

12. kym

kym Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou mooi zijn, weet je toevallig ook hoe ik dat kopieer??

13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zorgen dat je je bounty kwijtraakt.

14. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    als je die kwast heb gegeven hoort die goos een "schilderij" te maken van het huis waar je dan door kan

----

hoe werkt dat enchanten nnou precies. Ik weet wel hoe ik het moet doen, maar ik kan maar uit een beperkt aantal enchantments kieze, kan je dit vegrote en hoe. En kan je ook meerdere enchantments op een wapen zette, Bv. weakness to shock en schock damage 15 pts??

Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  15. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    tof, want ik zie geen huis. Kan ik weer opnieuw beginnen kutspel. Is al de 3de keer.

Nou hoeft het voor mij echt niet meer. Ik heb er mijn pens vol van. Oblivion is heel wat in mijn achting gedaald. heel wat!

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een kutspel...als je nu eens zo slim was om te saven voor je het schilderij inging...

Zolang de enchantwaarde van het wapen/armor dat toelaat kan je zoveel erop enchanten als je maar wil. Zorg ervoor dat je veel spells hebt, zodat je uit veel spelleffects kan kiezen bij het enchanten. Logischerwijze, hoe groter de spelleffects hoe beter de soulgems, de souls en hoe meer geld je hiervoor moet neerleggen.

17. annemiek1001

annemiek1001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand vertellen wat de voor- en nadelen zijn van het veranderen van difficulty? Als ik dit naar beneden zet, hangen er dan consequenties aan?

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de vijanden doen meer damage en hebben meer hit points.

Als ik de quest 'Breaking the Siege at Kvatch' deed maakten de guards geen schijn van kans tegen de Deadraspawn. Is dit altijd het geval of hangt dat van de difficulty af? Volgens mij levelen guards ook niet mee met je character.

19. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Even klare taal.
    Als je de difficulty omlaag zet hebben de vijanden minder weerstand. Volgens mij is het dan ook zo dat je minder snel je skills traint omdat je die minder nodig hebt.. Dat is het nadeel, ik vind het spelen op een lage moeilijkheidsgraad erg saai, ook dat is een nadeel.
    Je moet het gewoon een beetje uit proberen, het is niet zo dat je makkelijkere quests of zo krijgt, alle vijanden zijn gewoon slapjes als je het op het aller makkelijkst zet.

20. annemiek1001

annemiek1001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het omhoog zetten van difficulty heeft puur met uitdaging te maken? Stel dat ik mijn difficulty wat omlaag zet, dan kan ik gewoon alle quests doen?

Deel Deze Pagina