1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij, maakt het geen ene kont uit. Ik ging slapen in de Tiber Septim Hotel, fokking duurste hotel van het ganse land. Ik ga slapen, hoppakee vampier...
     
  2. D3d287

    D3d287 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar buiten heb je denk ik een VERHOOGDE kans niet?
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog nooit gebeten en ik slaap altijd buiten.
     
  4. D3d287

    D3d287 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, mazelaar!
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Voordat je vampier wordt ben je als het goed al gebeten. Pas als je gaat slapen verander je in een vampier, en dat is een paar dagen nadat je de ziekte hebt opgelopen.(correct me if i'm wrong)
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar je kan ook rechtstreeks gebeten worden in je slaap...en dan ben je direct vampier. In tegenstelling tot wanneer vampieren op je slaan en je de ziekte Perophilia ofzo krijgt.
     
  7. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    First gate

    Heey ik zit bij de eerste gate van oblivion en ben al een paar deuren door en paar stunted scamps verslagen en heb die sleutel behaald. dan kom ik door die deur en ik kom ik weer waar je op het begin komt maar dan paar verdiepingen hoger en dan zie je 2 van de zakken staan die je kan openen en er zit in balk rondom de muur waar je over kan lopen mijn vraag is hoe kom je dan verder? ik hoor het wel _O_
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik echt ben op zoek naar een damage attribute spreuk, maar ik kan die blijkbaar onmogelijk vinden.
    Sinds damage onder de School of Destruction valt ben ik al, meermaals, in de Skingrad mages guild op zoek gegaan naar die betreffende spreuk maar zonder resultaat.
    Ook die kerel in de Arch-Mage's lobby of een van de twee master-spellmakers in de Arcane University hebben dit niet.

    Nochtans moet het bestaan want in de handleiding staat bij damage; ...shoots out magical energy which lowers the target's attribute, health, magicka or fatigue.
    Die laatste 3, nl dmg hp/mp/fat, zijn wel overal te vinden. Ook de 2 Oblivion spell database sites die ik ken geven ofwel geen dmg attr. weer ofwel met een no vendor comment.

    Hopelijk kan iemand me hier toch helpen...
     
  9. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    nog hoger gaan :p waar die gang is met dat fonteintje of hoe noemt dat daar zijn nog deuren. Kijk bij elke kamer naar de room map en dan kom je er wel. Je moet helemaal tot boven in de toren!
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vind het gewoon klote dat je niet om dit vampire gedoe heen kunt. Gisteren dus gebeten in bed. Ik weer loaden en op een ander tijdstip rusten. Zelfde resultaat. Weer loaden en speciaal gevlucht naar een andere stad en daar in een dure inn (deuren dicht) gerust. Zelfde resultaat.

    Het vampire script wordt dus random geinitialiseerd en dan is er geen ontkomen meer aan. Wil je dus ECHT geen vampire worden (zoals mijn character), dan heb je pech....

    EDIT: Ben dus ook de hele nacht bezig geweest alle Mage Guild recommendations quests te volbrengen, want ik wil echt z.s.m. van die vloek af.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Toen ik was gebeten deed ik gelijk autosave loaden, op het zelfde plekje 1 uur geslapen en ik was toen niet gebeten. Misschien kan je het best overdag slapen gaan dan.
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is even zoeken. Je moet in de toren zijn, waar in het midden zo'n dikke gele straal (nee niet urine) de lucht in schiet. Het punt is dat je helemaal boven in moet zien te raken. Als je het 1x gedaan hebt, vergeet je het niet meer, want in alle tientallen gates die je tegenkomt is het hetzelfde. Ik kan het voor de rest niet echt uitleggen. Ga alle deuren binnen die je ziet en als er een gang of trap omhoog gaat, dan zit je goed, als je omhoog blijft gaan kom je uit eindelijk boven in de toren!
     
  13. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Hallo

    Ik zit met een heel groot probleem ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

    Het gaat om de (hoofdquest)quest waarin je Kvatch moet veilig stellen. Nou heb ik dat gedaan maar ik was vergeten om in het begin met Martin te praten!

    Nu is niemand meer in die kerk te vinden (dus Martin ook niet) en weet ik dus niet waar hij wel is.

    Als ik de quest actieve maak dat ik hem moet zoeken kom ik bij die kerel uit die in de castle staat maar als ik met hem praat dan zegt die: Kvatch will be reboulded bla bla bla.... maar dan kan ik niet verder met hem praten....

    Hebben jullie dit ook gehad of weet iemand hoe ik verder moet komen?
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kijk eens in het tentenkamp voor de stad. Daar zou hij moeten staan bij de andere vluchtelingen.
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je de oblivion gate bij chorrol moet closen. ik heb al alle poorten geopend door in die zij-torentjes te gaan. maar ik kom niet omhoog in de grote toren.
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    voor een magesguild quest moet je op een pilaar spells casten, nu weet ik voor de eerste 3 welke spells ik moet hebben, deze heb ik ook allemaal. Als vierde moet ik dan nog de spell: Fortify magica on target gebruiken. Deze zit normaal in de kist van die man die erbij staat. Dit wist ik echter niet en heb de scroll verkocht weet iemand nog een manier om aan deze spell te komen zodat ik verder kan met de quest? alvast bedankt
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heh. Daar heb ik ook een tijdje vast gezeten. Wat ik uiteindelijk heb gedaan is gewoon mijn character vanaf de balustrade (in de main hall waar je die rode straal ziet) naar beneden laten springen. Je neemt natuurlijk wel de laagste mogelijke verdieping om vanaf te springen, anders breek je je benen. ;)

    Nieuwe tegenstanders, nieuwe mogelijkheden. Uiteindelijk kom je dan wel verder.
     
  18. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Een stuk of 4 van mijn attributes staan in het rood, kan ik ergens zien hoe ik eraan kom en hoe ik eraf kom?
     
  19. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahdarji's Heirloom:

    Waar kan ik die fokking ring vinden? het juwelen doosje is steeds leeg aangezien ik die al eens leegeroofd heb!

    Maar die ring zat er niet tussen!

    Wanneer kan ik die ring daar wel vinden?

    En hoe krijg ik hem te pakken aangezien er savonds allemaal Guards daar rondlopen!
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het veroorzaakt is door een ziekte kan je het zien in het active effects onderdeel van je magic menu. Als er geen ziekte vermeldt is dan is het veroorzaakt door negatieve effecten van spells die vijanden op jou hebben gecast.

    Als het een ziekte is koop je een cure disease potion.
    Als het door een spell komt, koop je restore attribute potions bij een alchemist.
     

Deel Deze Pagina