1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    of je gaat naar een chapel
     
  2. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    je moet wachten totdat dat vrouwtje, de countess wife, in bed ligt. Anders heeft ze haar ring altijd aan.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Echt niemand die hierop een antwoord weet?
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke, ik kan bij een fighters guild quest niet meer verder, Alleen als ik een oude save load van best veel uren terug. Ik moet nog 10 fighters guild missie's en nu vraag ik me af. Is het handig om die oude save te loaden en weer alles doen totdat ik bij die fighters guild quest ben en het dan wel goed te doen. Of gewoon door te gaan zonder dat ik die andere 10 fighters guild missie's doe. m.a.w Zijn die missie's nog de moeite waard om een paar uur 'werk' terug te loaden
     
  5. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zelf om kwart voor 12 naar binnen gesneaked, stond toen geen guard voor de deur! half uurtje gewacht, en toen ze lag te pitten hem gestolen. ontsnappen is een eitje
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De fightersguild quests zijn niet altijd bijzonder leuk. Ik vond de laatste 2 á 3 wel wat hebben maar er zitten ook erg saaie tussen zoals grotten met alleen maar orcen. Maar hoezo kom je niet verder dan? Is het een bug ofzo anders zou ik je er misschien wel uit kunnen helpen. Ik heb de Fightersguild af gemaakt..
     
  7. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken maar één alchemist (die in Imperial City Marketplace) en die heeft hem niet, welke heeft hem wel?

    edit: nog een vraagje: Op welke manieren kun je je wapens/armor enchanten?
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  8. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    @ skullcrush3r x:

    Beetje late reactie, maar nog bedankt voor je oplossing voor tears of the savior!

    @Dial:

    Je hebt toch corrode armor als ik 't goed heb? Volgens mij (weet ik dus niet zeker) kan je deze bij 1 van de 2 knakkers in de Arcane University kopen.. hopelijk is dit wat je zoekt, anders weet ik 't ook niet..
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  9. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je mages guilds enchanten, maar je kan ook soul gems gebruiken...
    Deze moeten wel gevuld zijn (met een soul trap spell in bezit kan je dit makkelijk zelf doen!)
     
  10. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb bij de quest "azari blackheart'', de ring van blackheart vergeten aan die dark elf te geven. dus ik ging die dungeon uit, en fast travelde naar chorrol, met de gedachte dat ik de missie daar wel af zou sluiten, maar als ik nu tegen die dark elf praat, zegt ie: we killed blackheart, en daarnaast kan je niks anders doen. Het punt is dus dat ik die ring heb vergeten te geven voordat ik in chorrol was met die quest. Dus nu kan ik die ring blijkbaar niet meer geven om die quest af te ronden. Snappie, Misschien heeft iem. hier een oplossing voor, maar het is m'n eigen fouttje. Daarnaast ben ik naast die fightersguild missie gewoon door gegaan met ander gespuis, en heb ik die fightersguild missie beetje achter me gelaten met de gedachten dat het wel goed zou komen.
     
  11. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    @ serious siem:

    Al geprobeerd om terug te gaan voor die ring? Als ie nog onder je active/current quests staan i.p.v. completed quests, denk ik dat je em nog wel van die gast kan afplukken..
     
  12. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    om je spullen te droppen heb je dan een huis nodig?

    want ik ga geen dingen droppen die 10.000 waard zijn.

    kan ik ze niet in een ton douwe bij een of andere guild en later weer ophalen.

    over zoveel geld beschik ik niet,dus huis is erg prijzig :p
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een paar dagen wordt de inhoud van crates/barrels/chests, buiten die in jouw huizen, gereset. Koop dat huis in de Waterfront district voor 3K...
     
  14. D3d287

    D3d287 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    *2K:D
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    wrm is da huis zo super goedkoop, en alle andere huizen 3000 of meer ??

    et zal zeker een vet verot ding zijn :p
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeit het uitzicht...als je de chest upgrades hebt en die drawers..daar kan je zoveel instoppen als je wil.
     
  17. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een groot probleem!!! Net voordat ik de Great Gate inging deed mijn magic meter het niet meer! hij vulde zichzelf niet meer op!! En nu na de main quest uitgespeeld te hebben vult de magic meter zichzelf nog niet op! Is dit een Bug?? Want ik baal hier echt van want ik ben net de mages guild gejoined en ik kan nu bijna niets meer!
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt misschien de 'astral vapors' disease...
     
  19. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou mooi zijn! Maar hoe kun je zien dat je die ziekte hebt?
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    'Active effects' tab in het magic menu.
     

Deel Deze Pagina