oke want ik dacht van mischien zijn die dingen best speciaal ofzo. weet jij waar je het beste je armor kan verkopen, inwelke stad ofzo?
ik op lvl 5, maar ik zou het wat later doen, ergens rond lvl 18 ofzo (want ik heb iets van 15 potions of healing moeten gebruiken... beetje zonde
Ey nog bedankt voor 't helpen van die 'Tears of the Savior' quest, alleen weten jullie of er niet toevallig eentje afwijkt ofzo? Ik heb nu namelijk 4 van die dingen; 3 rondom die ijsschots en 1 vlak ernaast. Maar die 5e kan 'k echt nergens vinden
Miljarde, miljarde. Was juist zo op mijn gemakje aan het spelen, ik zat een klein stukje boven bravil, in een grot, en daar lagen geweldige dingen!(hele goede ring, hele goede halsketting, veel geld,...). In ieder geval, ik kom er buiten(happy) en ik zie daar ineens tussen de natuur een portal! WTF(not happy) daar gaat mijn happygevoel. Nu is mijn vraag, moet ik die portal ingaan en sluiten, of moet dat niet? Als ik het niet doe, wat gebeurt er dan, heeft dan invloed op iets? En wat is het nut van al die portals te sluiten? Kan je er een achievement mee unlocken of iets dergelijks?...
een kort vraagje. Wat valt er zoal te halen in deadra tempels? Ben er nog nooit in een geweest en wil weten of het interresant is.
Deadra tempels? Of je bedoelt Oblivion planes, of je bedoelt deadric shrines (standbeelden)...bij die shrines moet je een bepaalde offering en quest doen waarvoor de deadra prince je zal belonen met een deadric artifact.