1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    maar als het vies weer is zie ik geen pracht hoor..
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben ik het mee eens, ze mogen wel wat opschieten. Maar als je weet waar hij heen gaat, dan kun je ook er zelf al heen sprinten en dan gewoon een uur wachten (met behulp v/d back knop), dan komt hij eraan gehuppelt.
     
  3. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet toch een bepaalde volgorde de Guilds afmaken, omdat je anders bij die ene eruit word gekicked oid? Wat is de volgorde?
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen volgorde...
     
  5. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, naja, iig, waar word je paard gestald :p ik kan em niet meer vinden ik fast travelde naar the Imperial City, en dan staat er: Your Horse is been stabled outside of the City, maar ik kan em niet vinden..
     
  6. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Niet dat er echt een volgorde is, maar ik hoorde van iemand anders, dat ie de magesguild niet in kon, omdat ie in de missie van darkbrotherhood iemand van de mageguild moest afmaken. Mijn volgorde is naar mijn idee- Fightersguild, mageguild, thiefguild, darkbrotherhood.
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    'Chestnut Handy Stables' bij de west gate.
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Er ligt er ook eentje bij de ijsschots die in het midden ligt (verhoogd als het ware). Ik weet niet of je dat met de '1 vlak ernaast' bedoelt, maar wellicht helpt het.
     
  9. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    S.O.S:

    Na fighters guild missies gedaan te hebben, ben ik verder gegaan met de mages guild. Heb zojuist "A plot revealed" afgerond. Heb ik allerlei leuke spells voor mages guild missies ingeslagen, maar kan ze nog niet gebruiken omdat m'n skilllevel te laag is... Kon bij mages guild members ook niet (meer)trainen.
    Wat zie ik over het hoofd???
     
  10. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1

    dat bedoelde ik dus, want ik hoorde dat je bij een guild iemand moest killen, en dat dat in een bepaalde guild niet mocht..
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    zelff trainen: bijvoorbeeld als je de hele tijd een shield om je heen doet , gaat je alteration omhoog.
     
  12. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig ook mijn volgorde dus. Eerst goed, dan slecht.! Loop nu vrijwel hele spel al met blade of woe in m'n inventory...

    @ grumpiestocean:

    Thnx,.. Zal meteen shield ding proberen!
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  13. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    En je bent uit geen 1 guild gekicked?
     
  14. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Zal het spel op mijn pc goed draaien, gewoon op de laagste settings in 1024x768

    P4 2,8 Ghz
    512 MB ram
    FX5600 128mb agp videokaart
     
  15. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang van niet. 512 MB intern geheugen is echt te weinig. Ook je videokaart is niet bepaald van het kaliber Oblivionwaardig. Je processor maakt misschien iets goed, maar ga er maar van uit dat je minstens 1024 MB intern geheugen moet hebben om een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen.
     
  16. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren hier gezegd dat mijn magie meter zichzelf niet meer opvulde en YES!! het was inderdaad geen bug! dus blijft je magiemeter op nul staan dan ben je gewoon vervloekt!
     
  17. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ha lol..

    maar chil jij had toch gezegt dat je je spullen in huis kan upgrade zoals je kasten.
    moet je dan gewoon naar die winkel toegaan waaar je je spullen vandaam haalt?
     
  18. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, ik wil aan de Shrine of Azura-quest beginnen vanwege die mooie steen(8) ) die je krijgt. Ik moet echter om hem te beginnen een Glow-dust offeren, die ik alleen kan krijgen door een Will-o-The-Wisp te doden. Ik loop nu al een hele tijd te zoeken waarbij ik constant een minor-life detection spell heb aanstaan, maar ik kan er maar geen vinden... Enige hulp zou geapprecieerd O-) worden
     
  19. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de shine in de buurt lopen geelachtige spoken rond genaamd de
    Will-o-The-Wisp
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het huis in de Imperial City moet je naar 'Three Brothers Trade Goods' gaan in het market district. Je moet 1 van die broers aanspreken en op barter klikken. Hij biedt namelijk certificaten aan voor zo'n upgrades.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006

Deel Deze Pagina