Hmmm, ik kan ze niet vinden. Je bedoelt gewoon in de buurt van de Shrine of Azura? Moet ik life-detection aan laten staan, of is er een andere manier om ze te vinden?
ja dat weet ik . ik heb nu een keuken,een zithoek,en nog een paar. maar je kan ze zeker niet tot grotere kasten upgrade ?"?
heb je hier trouwens ook dat je, je eigen kasteel kan laten bouwen? ik had begrepen dat ,dat bij morrowind kon. althans dat zei een vriend van me
weet iemand wat je krijgt als je de dark brotherhood quest line uit hebt? ik wil namelijk beslissen of ik verder ga met de fighters guild quests of met DB.
Bijna het zelfde, je krijgt om de zoveel tijd wat geld van beide guilds. Alleen kan je bij de brotherhood zien dat het groter wordt(meer leden) en bij de fightersguild niet.
@grumpiestocean: Spoiler Nee hoor, je speaker is helemaal niet corrupt. En na het uitmoorden is het helemaal niet afgelopen. Die ene waarvan z'n moeder is vermoord is corrupt, hij is ook de gene die al jou targets heeft verwisseld met brotherhood leden.
Mainquest probleem... hey. kheb een probleem bij de mainquest... ik moet een zekere martin in veiligheid brengen, maar ik kan die nergens vinden... khoop dat iemand me de preciese plaats van martin kan vertellen ofzo?
Vince volg het compas en je vind hem. Het is in een kamp ten zuiden van Kavatch. Ik heb toen net twee Minautour Lords gesoul captured via een spell. Wat kan ik ermee doen en waar vind ik die gevulde soul gems terug? Ik zie ze nergens staan in mijn spullen.
Jah, ik volgde het compas maar ik kwam altijd uit bij die stadswacht die je moest volgen... Maarja kheb hem gevonden nu kan ik eindelijk verder
Okee, main quest vraagje: Ik moet 2 spies elimineren, maar ik heb geen idee wie het zijn. Er is geen rood pijltje om te volgen en ik loop tegen iedereen te lullen. Hun schuilplaats zijn ze niet, en ik haal geen aanwijzingen uit zo'n scroll.... help?
Iig bedankt want ik kon de specs niet vinden. Videokaart maakt hopelijk niet zo veel uit als ik alles op low zonder grafische truukjes speel en dat geheugen dat wordt een probleempje
weet iemand waar ik een fortify speed, strength en willpower spell kan krijgen. deze spells vallen onder restoration maar ik in anvil hebben ze nix bruikbaars. weet iemand dus waar ik deze spells kan krijgen?