1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dankje Chil :)
     
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Nou, blijkbaar draait Oblivion dus niet, dan maar wachten met spelen tot mijn verjaardag :'-( duurt me veels te lang
     
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    koop gewoon een xbox 360 man :p
     
  4. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    precies :cool:
    dit is btw ook een xbox forum
     
  5. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier om boven op de toren van de emperiel palice tekomen in de imperiel city??
     
  6. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb wel toen ik vampier was 1 a 4 lui geslashed uit overmacht en toen bounty betaald..
    Vandaar ook blade of woe van de dark brotherhood, maar heb nog niet die gast afgemaakt om verder te gaan met de dark brotherhood.
    Zowel fightersguild als mages guild houden nog steeds van me ;)

    Ooo, hoe krijg ik trouwens mijn skill naar 25 of hoger, heb wel shield spell maar niet genoeg skill om deze te gebruiken...:confused:
     
  7. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Weetjuh, ik zat lkkr relaxed Oblivion te spellen toen ik zoown Imperial watch zag lopen en ik dacht, DAMN dat lijkt me cool om bij de Imperial watch te zitten en dan lekker ranken zodat ik op een dag Imperial watch captian kan worden, Dus mijn vraag is: Ken je de Imperial watch joine???
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    nop je kan er niet bij.
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Morrowind kon dat wel. Daar waren er dubbel zoveel quests als in Oblivion...ahja, wat doen we eraan.
     
  10. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hè wat vervelend nou, dan toch maar "Per ongeluk" me war hammer op een guard laten vallen om an dat uniform te komen, en ik had me juist vor genomen om bij dit personage geen guards te kille
    Kheb morrowind nooit gespeelt( Oblivion s eigenljk mee eerste Elders scoll game) maar als ik dat zoow lees in de verschillende posts heb je in morrowind veel en veel meer mogelijkheden
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    vind je oblivion inmiddels een teleurstelling?
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf het begin af aan zag ik dat het verkeerd zat, teveel tijd in de presentatie en graphics gestoken. Check het morrowind vs oblivion topic voor meer informatie.:cool:
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Toch wel lastig om dan van het spel af te blijven he. Je hebt bijna 139 uur speltijd erop zitten. ;)
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik moest toch iets te doen hebben in de vakantie...en Morrowind heb ik overigens een jaar gespeeld, samen met vele andere hier, check maar de helpthreads.
     
  15. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeey
    Ik zit nu in de arena, eindelijk, maar nu moet ik tegen die 3 mannetjes iemand tips om die te verslaan?
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Achteruit lopen zodat ze in een rij achter elkaar blijven aanlopen en de achterste je niet kunnen raken.
     
  17. fireflame127

    fireflame127 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    de laatste thiefs guild quest steel elder scroll

    nou ik was uiteindelijk bij die blind moth priests daar gaan zitten en na een half uur kreeg ik die scroll nog steeeds niet why? ech vervelend dus ik ben maar gewoon gaan praten en toen weggerend(de save heb ik nog)en nu moet ik voor het huis van de gray fox staan(daar staat een groen pijltje)maar niet naaar binne(gray fox praat ook gewoon niet met je maar wat moet ik doen:confused:
     
  18. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    het ligt er net aan welke mannetjes het zijn, bij de 3 argonian prisoners is het aan te raden een light battle raiment te nemen ( ja je mag ze beiden gebruiken) en constant rondjes te rennen. Gebruik dan een summon spreuk of scroll zodat ze zijn afgeleid( je kan ze kopen bij diverse winkels) . Daarna moet je een zo'n tunnel induiken. als het goed is gaat er één achter je aan die je dan kan afmaken. Iets later komt nummer 2 en nummer 3 blijft dan buiten staan ( althans bij mij).

    Bij het gevecht samen met dat varken moet je proberen zo snel mogelijk de dark elf te vermoorden, dat moet niet al te moeilijk zijn. Ook dan moet je de tunnel induiken. De zwaardvechter zal achter je aankomen net als de boogschutter. Ze zullen het varken negeren en je moet dan met je rug naar de deur gaan staan zodat je zowel de zwaardvechter als de boogschutter afschermt. Het varken zal de zwaardvechter in de rug aanvallen en die gaat dan op een gegeven moment dan ook dood. Het enige wat jij moet doen is overleven ( Zorg dat je journeyman in block bent). Dan is er alleen de boogschutter nog over. Ren op hem af , hij zal wegrennen en niet schieten. Jaag hem in een hoekje en maak hem af
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jaa jaa.... komt mij als een zwak excuus over eerlijk gezegd. ;)
     
  20. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga der gewoon met volle vaart op af, sla ze dood probleem opgelost(zoow die ik ut tenminste...Mmmm blijkbaar iets te veel naar rambo gekeken)
     

Deel Deze Pagina