1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een bug in de game? En als je met de Moth Priests praat krijg je idd een quest update dat je naar Gray Fox moet, maar als je bij hem aankomt dan is hij er niet.
     
  2. OMD-2

    OMD-2 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    had helemaal geen problemen om grand champion te worden in de arena, vond het eigenlijk wel makkelijk. sloeg iedereen in 1 tot 3 slagen dood met me level 1 mannetje. snapte er niks van.



    maar ff een vraagje. Is er een manier om van je bounty af te komen naast jailtime? je verliest dan zoveel stats en dat wil ik niet. maar me bounty is nou iets van 71000 en ik kan niet meer fast travelen enzo en betalen zit er ook niet echt in :'-(
     
  3. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool: ik ben bang dat het toch jail time wordt

    Owh ja als je een hoop geld hebt kan je bij de thieves guild je bounty laten kwaat schelden voor de helft van de prijs. Das kost je dan nog steeds ongeveer 35000 gold en dan moet je nog steeds 35000 gold betalen
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  4. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Resist Arrest :9
     
  5. OMD-2

    OMD-2 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    jailtime dus... shitzooi. gaan me stats.

    bounty werd zo hoog door een quest dat ik een hoog figuur omringd door mercenaries moet slayen. iedereen kapot gemaakt in die stad (alle guards)
    met me level 2 popske :+

    dan maar zitten, resist arrest blijf ik doen en al die guards slachten doet me geen goed (behalve stats dan)

    ik wil weer fast travelen (teveel lopende quests)
     
  6. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lid van de mages guild en moet een paar plaatsen afreizen naar de plaatselijke mages guild om opdrachten uit te voeren en daarvoor een aanbeveling te krijgen. Nu heb ik het probleem in de plaats Cheydinhal waar een zekere Kalvar (of iets dergelijks) mij de opdracht gaf om een ring uit de put achter de mages guild te halen. Dat heb ik gedaan, hoorde ik van een argonian mage dat die Kalvar hem gepeerd was. En mij geen aanbeveling had gestuurd. Nu zeg die Argonian dat ik in de Mages guild moet gaan zoeken of ik aanwijzingen vindt naar aanleiding van die aanbeveling. Ik kan zoeken wat ik wil maar kan niks vinden. Wie kan mij een beetje op weg helpen??
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als ik het me goed herinner vind je, in de kast, in de kamer van die Kalvar een of meerdere black soulgems, geassocieerd met Necromancy. Breng deze naar die Argonian en hij zorgt voor je aanbeveling.
     
  8. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks, ga ik vanavond is proberen
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb echt hulp nodig. Ik heb de guards achter me aan. En iik heb resist gedaan. Nu heb ik bij the thievs guild de fine betaald. MAar ze komen nog steeds achter me aan. Ik heb de halve wereld rond gerend.
     
  10. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    In welke steden precies moet je een aanbeveling van de mages guild krijgen?
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    mijn magicka is 170/170 maar hoe krijg je dat hoger, gewoon steeds hogere level gaan ofzo?

    het is egt super laag voor een breton,sterrenbeeld mage en level 21 denk?
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de guards van me af. Maar nu het volgende

    Ik moet 800 gold aan gestolen spullen afleveren, aan de persoon in de imperial city. Maar ik heb gestolen goederen maar ik kan niks ana hem verkopen :confused:
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat heb ik ook wel eens, gewoon even 12 uur wachten en hopen dat hij het wel doet. Je kan ook wachten todat hij in zijn bed ligt en hem wakker maken en dan Barter doet. Succes. :)
     
  14. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je een sterke bow kan krijgen in een ruine. En anders in een winkel
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  15. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    prff ik kom om in de bows, bow of flames krijg je wanneer je de listener van de dark brotherhood afmaakt maar dan moet je behoorlijk hoog gerankeerd staan maar ja bij mij heeft een bandit al een silver bow. Ik vond trouwens mijn eerste enchated bow in crowhaven maar in elke dungeon kan je wel een speciale boog vinden volgens mij
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    alle steden behalve imperial city en die ene stad die in puin ligt... ehm ben even vergeten hoe die heette, maar daar is ook niks meer, alleen maar brandende huizen en zo. Dus om overal aanbeveling te krijgen is best veel werk.... (dacht dat de stad zoiets heette van kvahr, maar niet zeker)


    dan nog een vraag van mijn kant.
    Bij de quest met de tranen van die knight, je moet dan de tranen zoeken, hoeveel zijn het er, en liggen ze alleen in het "bevroren gedeelte?" of ook in het gras enzo?
     
  17. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dan niet gewoon een save terug loaden?
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    @rikkel:
    cker de quest waarbij je een argonian moet bevrijden ;). Ze komen achter je aan omdat een onsnapte gevangene(die argonian) met je mee loopt. in skingrad moet je naar een plek om van die argonian af te komen.
     
  19. clas6

    clas6 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik mijn mage's staff of fire kan opladen? want ik heb geen idee hoe dat moet alvast bedankt
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Soulgem hebben > soultrap spreuk casten > soulgem opgeladen > wapens opladen

    of

    speciale items zoals Varla stones gebruiken om ze op te laden

    of

    betalen aan een mages guild member die het dan voor je oplaadt.
     

Deel Deze Pagina