1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    de gray prince kan je alleen in de arena vermoorden en dat is ook de bedoeling. Als het goed is heeft hij niet terug gevochtten. als je met hem gepraat had zou die t je ook gezegd hebben "please murder me" . Maar het vermoorden van een NPC kan in principe wel maar quest characters en sowieso main quest characters kunnen niet doodgemaakt worden tenzij dat bij een missie hoort uit diezelfde quest. Dat is het geval bij de gray prince.
    Doodgewone NPC's kan je dus enigzins ongemoeid vermoorden maar dat wil niet zeggen dat het ook slim is. Het vermoorden van een winkelier is bijvoorbeeld ronduit dom en andere mensen kunnen nuttige informatie voor je hebben
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja klopt, hij begon een beetje zielig te doen - dus heb ik hem maar geroosterd ;)
    Alleen toen kwam er heel onheilspellend in beeld dat 'unknown forces' mijn acties hebben gadegeslagen... En nu ben ik officieel een moordenaar =( (volgens mn statistics dan iig)
    Maargoed, das maar een cijfertje en ik neem aan dat het geen invloed heeft op het verdere verloop van het spel (bijv. reacties van npc's, quests/guilds en kerkjes)...
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2006
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    welk paard is het beste?
    en hoe duur zijn alle paarden ?
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
  5. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal ik snel 20 Bear pelts vandaan?
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Van beren en kan je later in winkels vinden. Dus veel trainen ;) !
     
  7. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had ze net ontdekt in de winkels. bedankt. klopt het dat ze in het wilt weinig tot niet te vinden zijn die beesten? of komt dat met een hoger level. ik ben nu level 11.
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    ik kreeg gisteren 4 beren tegelijkertijd achter me aan, vind ik wel genoeg:)
     
  9. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    beren zijn grappig, ze hebben zo'n opengereten smoel die zo boos naar je kijkt.
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    ik vind ze leuk als je ze doodmaakt op een heuvel, dan rollen ze zo leuk naar beneden
     
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, en vooral als je op een steile heuvel loopt en er komt een wolf van achter, 1 slag, en hij rolt gezellig nog verder naar beneden. Trek voor de lol ook eens de kop van een panter omhoog, gaat het hoofd helemaal headbangen. De physics van dit spel zijn zo relaxt(sorry dat ik beetje of this topic ben)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe pak je iemand op? Of om beter te zeggen. Hoe sleep je iemand? Dus dat je hem vasthoud en sleept :D.
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    left bumper button inhouden...
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo, chagrijnig ofzo? Naja dat zijn niet mijn zaken. Toch bedankt. ;)
     
  15. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik alle main quests heb gedaan is het dan nog mogelijk om gewoon free-roaming alle side missions the halen?
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is mogelijk. Weliswaar worden de gates naar oblivion na de main quest permanent gesloten, dus daar kan je niet meer in.

    @Da Master: Het staat overal in de handleiding.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  17. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm.... is er een mogelijkheid dat ik de oblivion gates nog eens in moet voor een side mission?
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Deadric Shrine quest van Peryite, maar volgens mij kan je die ook nog doen na de main quest.
     
  19. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: welke factions zijn er in totaal want ik begreep dat DB, fighters guild , mages guild en thieves guild niet alles is enne hoe wordt ik een member van the blades??
     
  20. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil tussen een spell en een scroll precies, want ze kunnen beiden magic toch
     

Deel Deze Pagina