1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    een spell kan je oneindig vaak gebruiken mits je maar genoeg magie hebt en je skill hoog genoeg is en een scroll is eenmalig maar je hoeft er niet een skill van (..) voor te hebben
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    het is egt slecht gedaan met dat mage guild en dat je die ketting niet kan geven.
    Ik ga denk ik maar voor de 4e keer opniuew beginnen.
    Neem wel weer andere character , ik hoop dat er eerder een fix voor komt.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  3. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een missie gekregen van een shrine (zon deadric geloof ik) ik moet de countess van leyawin met een spel betoveren, wanneer zijn een diner feestje geeft. ik moet daar naar binnen zien te sneaken, maar hoe gaat me dat lukken, snap er niks van
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Die 4 zijn er toch maar hoor, tenzij je de Arena meerekent.

    Een member van de Blades wordt je automatisch door de mainquestline te volgen.

    Fancy kleding aantrekken, zoals Burgundy outfit ofzo. Je kan die wel in elk kasteel/manor vinden. Misschien,maar dat heb ik zelf ook nog niet geprobeerd, kan je ook gewoon de guard 100% charmen?
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  5. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, dank je zal het eens proberen
     
  6. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    in welke oblivion gate kan je de sterkste sigil stone krijgen.
    weet iemand dat?
    wil er het liefst een van destruction.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat is elke keer versschillend, je kan voordat je een gate sluit eerst saven zodat je net zo lang door kan gaan tot dat je de juiste sigil stone hebt.
     
  8. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ow okay bedankt
     
  9. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je kon volgens mij nog meer factions joinen. Alternatieve fighters guilds . Een ervan ligt vlak buiten cheydinhal en dat soort guilds
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Knights of the Thorn: Deze titel krijg je wanneer je de oblivion gate bij Cheydinhal sluit en de zoon van de count die daarin vastzit levend terug meebrengt. Die zoon zit in de orde van de Knights of the Thorn en na de reddingsactie benoemd hij je honorary knight.

    Order of the Dragon: Deze titel krijg je wanneer je de main quest hebt uitgespeeld.

    Knight of the white stallion: Deze titel neem je in ontvangst na het vermoorden van de bandit leader van de Black Bow Bandits in opdracht van de count van Leyawiin.

    Order of the Virtuous Blood: Rust wat uit in het Temple district in de imperial city en een vrouw zal je benaderen. Accepteer de quest.

    Blackwood Company: In één van de laatste fighters guild quest moet je er infiltreren en kan je ze joinen.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  11. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    dude dit spel is awesome wat jullie?
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, maar dit is de helpthread toet.
     
  13. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de main quest al een tijdje gelede voltooid en ik heb nu dus oowk dat champion-dragonarmor van de imperials. Maar er is nu geen koning op de troon. En daar wordt nog naar gezocht ofzo begreep ik, Mijn vraag is dus of ik martin op kan volgen? enzow jah HOE??
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nee dat kan gewoon niet. Trouwens zou je fluffwise geen nakomeling moeten zijn van T. Septim om aanspraak te kunnen maken op de troon.
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geen Septims meer over, dus de Elder Council zal de boel runnen totdat iemand met blauw bloed tot keizer wordt gekroond. Een count misschien?
     
  16. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu dus een expert van heavy armor maar ik zoek een mooi setje. Waar kan ik bijvoorbeeld een Ebony set vandaan halen??

    Echt gaaf spel trouwens, speel het op de pc alleen mijn pc kan het niet echt lekker aan maar het get net.
     
  17. NeVerDown

    NeVerDown Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je aan trainers eigenlijK? ik snap dat niet.. ze helpen je skill omhoog ofzo maar met hoeveel enz?
     
  18. Olliegv

    Olliegv Flapdrol

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Éen level per keer dat je betaald dacht ik...
    Ze zijn er voor de luie mensen die geen zin hebben om zelf te gaaan trainen:cool:
     
  19. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee zo werkt het niet. Het hangt af van jouw skill en de trainer skill. Als de trainer een veel hogere skill heeft gaat jouw skill ook veel sneller omhoog maar langzamer hand kom je bijna gelijk met je trainer te staan en dan gaat het tergend langzaam totdat er opeen gegeven moment staat dat deze trainer je niks meer kan leren en dan moet je dus op zoek naar andere/betere trainers

    Bijvoorbeeld jij hebt een skill van 6 en je trainer een van 25 dan gaat je skill snel omhoog maar als jij 24 hebt en je trainer 25 dan gaat het zo traag als dikke stront door een oude trechter
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alleen training ontvangen van een trainer die een hogere skill class heeft dan jou, dat klopt. Maar wat je zegt over traag, snel, dat heeft er niets mee te maken. Je skill gaat logischerwijze trager stijgen als je zelf traint, maar we hebben het hier wel over trainers he. Hoe hoger de skill, hoe hoger de prijs per sessie. Je betaalt en stijgt 1 skilllevel.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2006

Deel Deze Pagina