Ja, dat doe ik natuurlijk,maar dan geeft het beeld geen reactie. Snap het echt niet. Maarja, ik zal nog wel wat zoeken straks...
tja het begrip is goed is relatief hé. Als je net begint moet je maar ff lid worden van de fighters guild daar ligge naltijd goede armor. Ik meende dat je in de fighters guild van anvil zonder te hoeven lockpicken legaal de steel broek, schoenen en handschoenen kan vinden, in leyawin het borst deel en het schild. en de helm slingert ook wel ergens. Verder heeft elke fighter guild zijn eigen praal armor die altijd in een vitrine liggen. die mag je ook vrij meenemen. Dat is vaak glass, enkele ebony delen, elven naja alles ongeveer
Ik ben lvl 15 en ik zat te denken aan minstens een dwarven of e.d. Maar kan je glass en ebony meenemen?? Waar?
in de meeste fighters guilds moet je wel Very hard sloten open kunnen maken makkie voor je skeleton key natuurlijk!
Je moet ze lockpicken maar je mag ze wel ongestraft meenemen?? Ohja hoe kom je aan die skeleton key?, daar heb ik wel meer over gehoord.
als je lid bent van de fighters guild wel ja zie de skeleton kley topic. of de lockpick topic weet niet zo gauw
Of uesp.net daedric quests of gamefaqs of search. In elk geval liggen in de fighter guilds dikwijls replica's van wapens, met waarde en kracht nihil, hou daar rekening mee alvorens je een half lockpick arsenaal verspilt aan een display case welke lucht bevat die even waardevol is als het wapen.
Na lang lopen klooie (level 1) met 2 orcs die op mijn afkwamen te doden dmv alle wapens drankje ect, zonder dat ik ze allebij dood kon maken heb ik het spel op easy gezet. Mijn vraag is, verpest ik zo de game? En gaat hij dan echt te makkelijk worden?? Misschien(bijn 100 % zeker) kreeg ik ze niet dood omdat ik echt een noob met rpg games ben
Ik heb in het begin ook een paar keer gehad dat ik niet langs een paar vijanden kwam. Toen heb ik de difficulity level maar wat lager gezet, vijanden verslagen en toen weer difficulty level omhoog. Als je op een wat hogere level zit (lvl 15) dan word het een stuk makkelijker vond ik.
Vraagje, ik ben nogal geability drained door wat heftige gevechten en dat zijn van die quasi-permanente drains, dus ik moet echt gecleansed worden bij een Altar van de Nine, alleen ja... Ben leider van de Thieves Guild en ben aardig op weg in de Dark Brotherhood dus ehm... Ja, laten we zeggen dat alle goden mij haten en ik van hen allen het heen en weer kan krijgen. Ik heb al mijn gestolen spullen reeds weggedaan en een bounty had ik sowieso niet. Hoe los ik dit op? Hoe word ik weer kosjer of rein?
j moet denk potions hebbe met restore ... ability. als je master met alchemie ben kan je ze ook makkelijk zelf make.
Heb een vraagje....Waar gebruik je nu de spell "dispell" voor? Voor disease gebruik je "cure" potions en voor spell effecten gebruik je al die kruiden die je vind, restore fatique en strenght enz... Waar gebruik je nu de spell "dispell" voor? En heb ook de spell "telekinese" maar weet eigenlijk ook niet goed waar ik dit voor kan gebruiken....tip iemand?
Je gebruikt 'restore ...' potions voor damaged attributes. Dispel is om magische spreuken teniet te doen. Bijv. burden, slow, drain ... etc. als het maar wordt veroorzaakt door een spreuk en niet door bijv. poison of disease. Telekinesis is hetzelfde als de grab knop , maar dan op een afstandje