1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

1. numericword

numericword Dutch Vengeance

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan alleen op wapens of armour wat nog niet enchanted is. En dan moet je idd op de sigil stone klikken.

Btw. ben geen kerel ;).

2. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met upgraden. Bij alle upgrades krijg ik altijd te zien +2/+3 als ik ze aanklik.

Maar ik heb bij de laatste 3x dat ik wilde upgraden bij Willpower en bij Luck geen extra upgrade points. Ik wil ze wel aanklikken maar +1 vindt ik een beetje weinig. Wat moet ik doen?

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ow, je bent een mooie aantrekkelijk vrouw?}:] _O_
    Héhé, cool cool, aan je gamercard te zien ben je ook nog een echte gamester! Respect!_O_ *)

4. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu in de Felgageldt Cave bezig, zomaar fftjes alles afslachten. En er is ook een ''deur'' naar Felgageldt Wishbone Vault, alleen zie ik daar geen deur, alleen een muur. Weet niet of je erin kan ? en zo ja hoe dan?

5. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt een bonusvermenigvuldiger als je bijvoorbeeld Strength veel gebruikt. dit kan zijn doordat je je blade skill verhoogt. als je een bonusvermenigvuldiger bij willpower wil, zul je je skills op moeten krikken in magie:)

6. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel sinds gisteravond en ik had een vraagje. Ik ben nu met de missie bezig na het sluiten van de eerste Oblivion gate waar ik het Kvatch castle moet innemen. Ben nu op het punt waar ik zojuist de gate heb laten zakken voor de rest van de manschappen het kasteel binnen te laten en kom nu niet verder. In die hal van het kasteel sneuvel ik telkens en als ik die wezens met pijn en moeite vernietig zitten er in een kamer verder weer van die figuren.

Nou is me vraag of je d.m.v. de zijmissies jezelf eerst sterker moet maken zeg maar om verder te kunnen gaan met het hoofdverhaal? Of doe ik toch iets verkeerd. (Ben normaal geen RPG speler).

Alvast bedankt..

Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  7. Xiao Xiu

Xiao Xiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zou wel handig zijn jezelf in sidequest sterker te maken i.p.v. je meteen in de mainquest te storten.

8. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    mischien handig om wat geld bij elkaar te sprokkelen en daarvan health potions kopen:) of een beter zwaard..

en als het niet blijft lukken kan je altijd nog de difficulty aanpassen

9. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets dacht ik al :cool:. Bedankt iig.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Eff in deze topic:

"Trouwens, heb al een tijdje die Azura soulstone, maar bij het soul trappen van sommige monsters krijg ik toch de melding dat de ziel te groot is en hij er niet in past. Is het niet mogelijk alle zielen met die artifact te trappen? (Het lukt o.a. niet bij Storm Atronachs.)"

11. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    iemand een idee?

12. NeVerDown

NeVerDown Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat om de spullen van brusef amelion uit die tomb die ik aan slash en smash verkocht heb.. maar kan slash en smash zedoorverkopen?

13. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ging net slape om een level omhoog te gaan en er stond dat ik een vampier was geworden ofzo maar dit wil ik helemaal niet hoe kom ik hier weer af ?

14. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    He ik weet niet of dit het juiste topic is maar ik had gelezen dat als je een kerel in ip city kilde je dan oneidig geld kon pakken. (weet dat het niet zou moeten maar toch.) Maar hoe doe je dit precies weet iemand hoe het moet?

15. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    ik ging praten met zon charachter uit de arch-mages hall bij de arcane university(gedeelte waar iedereen in kan ongeacht university membership)
    dat charachter vertelde mij wat ik moest doen

16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Waar kan je soul gems kopen?

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    In mages guilds... Je kan ze daar ook gewoon pakken. Je vind ze ook in grotten,...

18. fireflame127

fireflame127 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    the ultimate heist

ik zit nu in de elder scrolls lobary en moet daar op die stoel zitten dan geeft ze automatish de scroll maar ik kan niet op die stoel zitten dan staat dat icoontje dr wel dan klik ik spatie(op de pc) en dan gaat ie niet zitte wat moet ik doen|:-is dit mischien een error

please andwoord

Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ligt het nou aan mij, of lvl.en de Quest Characters en NPC's niet mee en de gewone doorsnee vijanden wel?
    Want een Dremora Churl en die ander (Met volle wapenuitrusting) zijn een eitje terwijl de Scamps bijvoorbeeld wel steeds sterker worden.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    mmm... ik ben nog niet zo'n hoog lvl maar dat lijkt me wel dom 8)
    bij mij stellen die scamps nix voor :p

Deel Deze Pagina