Dat zijn soulgems en die kan je meestal bij de magesguild vinden. Je kan ze soms ook kopen in de shops.
Dat bedoel ik ook niet! Ik bedoel zo'n steen die je in de wildernis kan tegen komen en daar ga je tegen praten, en dan vraagt hij of je een zwaar en armor wilt summonen! Dan zeg je of nee. En er zijn ook andere stenen waar een gloed uit komt! Die je hele mana of iets anders omhoog doen! Dus ik zoek de steen waar 'gloed' uit komt al mijn wapen te enchanten! Als die er wel is he
er is niet zon soort steen om je enchanted wapens op te laden je hebt een varla stone nodig. te vinden in elven ruines
Ik kwam gisteren "per ongeluk" zo'n steen tegen waar je een enchanted wapen uit kunt halen. Ik klikte op de steen en hij vroeg me of ik op zoek was naar het enchanted weapon van de steen. Ik klikte op ja en had ineens een dagger die ik niet meer kon enequipen. Weet iemand wat het nut is van zo'n wapen? Ik heb wel gemerkt dat hij naar een tijdje weer weggaat, maar zou graag willen weten wat je er in de tussentijd mee kan. Zijn er daarnaast meer van deze stenen te vinden?
Volgens mij is het wat anders . Er wordt gevraagd of je de steen wil activeren. Druk je ja, dan steek je je wapen er in en die wordt vervolgens een dolk.
mmm, dat zou ook kunnen, maar in mijn inventory vond ik zowel de dolk als mijn glass sword terug. Ik heb echter niet meer gekeken of ik de dolk nog had nadat ik mijn eigen zwaard weer in handen kreeg. Wat is het voordeel van zo'n dolk. Ik zag dat hij maar een schade van 3 aanricht, terwijl mijn zwaard toch ietsje meer damage toebrengt!?
Tijdelijk krijg je een 'bound' weapon en armor uit Oblivion. Zoals je op het scherm kan zien zijn ze het equivalent van een deadric dagger en armor, waardoor ze ook behoorlijk veel damage doen en de kans is groot dat ze beter zijn dan je huidige set. Er zijn in totaal 21 doomstones.
Doe even normaal...als je vraag niet beantwoord wordt dan is dat niet omdat we je niet willen helpen, maar gewoon omdat niemand jou 'bug' heeft ervaren.
kan iemand mij vertellen hoe ik verder kom in de mage guild? ik ben nu rank 2 .. en kan dus de arcane in .. hoe kom ik weer een rank hoger, met wie moet ik dan praten ?
hoe kom ik aan de spell soultrap ? want daarmee kan ik tog creatures trappen in soulstones en dan wapens rechargen ?