Ola, Ik ben nu bezig met the main quest en zit nu op een punt dat ik niet weet wat ik nu heen moet. Ik heb Martin opgehaald en gebracht naar Jauffre, nu is de Amulet of Kings gestolen en moet ik met hun naar de Cloud Ruler Temple. Nou dit is mijn probleem, weet de tempel niet te vinden.. Wie o wie geeft mij een tip. Bvd
weet iemand eigenlijk wanneer die downloadable content voor oblivion te krijgen is in Europa? ik wacht nou al vet lang op die horse armor en die extra quests en shit.
Heb je ook zo'n stealth mes, waarmee je achter iemand kan staan en zijn keel dan afsnijden? (Nee ik ben geen SC:CT verslaafde )
Je hebt daggers en short swords. Als je achter iemand aan sneakt en je doodt hem dan zie je geen animatie waarbij het target daadwerkelijk de keel overgesneden wordt, maar gewoon in zijn rug gestoken wordt. Er zijn geen 'special moves'.
Pfff....ik zit nu op conjuranogwat level 10, en kan voor dit level niet meer trainen. Ik kan nog steeds bijna niets kopen! Te weinig magicka.....hoe upgrade ik dat nouweer (ohja, en vertel mij is welke summon spell ik kan kopen met 100 magicka en een conjanogwat skill van 10)....
Bound dagger, Bound Helmet, Bound Gauntlets, Bound Boots, Turn Undead http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82136
Miss een hele domme vraag, maar waar kan ik bound dagger of bound cauntlets etc. kopen? Niet in chrorrel
Ik heb een vraag. Meestal als ik wapens of armor heb enchant ik die spullen ook, maar het nadeel is dan dat ik heb niet kan repareren, omdat me armorer skill nog maar iets van 40 is. Hoe kan ik dit makkelijk omhoog krijgen? Ik heb wel in die trainers lijst gekeken, maar gun-wulm ofzo daar kan ik geen trainen kiezen en bij de gemiddelde trainers zegt ie dat me skill al te hoog is Iemand een idee?