1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

1. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0

Bedankt, die site kende ik niet:)

2. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ben vampier nu :D

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    zal ik niet al te blij mee zijn

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, dat vind ik ook. Ik vind dat Vampire zijn maar irritant.

1. Je ziet er lelijk uit.
    2. Je moet steeds mensen leegzuigen
    3. Je kan niet tegen de zon

Dat vind ik gewoon irritant. :+

5. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    1. heb je wel eens naar jezelf gekeken?:p
    2. ieders zn hobby
    3. dat kan je wel, maar dan moet je wel fanatiek met je hobby bezig zijn:)

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa precies als hij et leuk vind en zichzelf ( het poppetje) nog aardig leuk eruit zien :p
    dan maakt et toch nix uit
    ieder zijn smaak
    daarvoor is oblivion ook een beetje gemaakt om keuzes te maken
    de 1 vind magie leuk en de ander pijl en boog

7. fireflame127

fireflame127 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankje voor het beandwoorde van mijn bericht:D

8. Paiste

Paiste Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al heel wat threads doorlopen en begrijp het level up systeem nog altijd niet goed.
    Je 21 skill shangen af van 8 basiseigenschappen (strength, intelligence,...)
    Nu om die basiseigenschappen te verhogen moet je een level kunnen stijgen, dit kan je als je 10 major skills verbeterd.
    Wat ik niet begrijp is tijdens het spelen krijg je vaak skills die improved zijn zoals sneak, block enzo (zonder dat je al gelevel upd bent) Word je nu al beter in die skill (wanneer boven op je scherm komt skill improved) of pas als je een echt level up gaat door te slapen want dit zou betekenen dat de waarde van je basiseigenschappen al tijdens level 1 naar boven gaan en dat je 3 afgeleide eigenschappen magica, health... ook stijgen in level 1 en dat je dus niet moet level uppen om je basisvaardigheden te doen stijgen.

Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je wordt direct beter in de skill. Bij de level up kan je dan je dan bonussen geven aan 3 attributes. Magicka, Health en Fatigue veranderen dus bij de level up...en dus niet real time wanneer een skill stijgt.

10. Paiste

Paiste Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thx, dus de 21 skills worden nog eens verbeterd tijdens de eigenlijke level up naargelang je basisvaardigheden upgrade...
    nogal een ingewikkeld systeem*)

en dan als je iemand wil bestelen dan doe je dat beter op blote voeten maar heeft armor ook een effect op hoe snel ze je zien en hoeveel lawaai je maakt?
    als je die chameleon scroll gebruikt maakt het dan uit of je armor aan hebt en schoenen draagt of niet?

11. Byakung

Byakung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet echt verder met de quest Drunk and Disorderly, want ik moet namelijk wat Ectoplasm vinden en ik weet niet waar ik dat kan vinden 8)
    Heeft iemand meschien een idee waar ik dat Ectoplasm kan vinden ?

Ok thnx chil

Chil uhm waar ligt de Aylied ruines in de buurt volgens mij ben ik er nog niet geweest want
    \het staat niet op me kaart

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aylied ruines...wraiths en ghosts droppen ectoplasm.

13. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal vast al gevraagd zijn maar: Waar zit een ventje die veel geld heeft waarmee je kan traden.
    Ik heb nu namelijk een staf die 7800 waard is maar kan hem nergens verkopen.

14. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet heel goed zijn in de skill 'Mercantile' zodat je in winkels kan 'investeren'. Die hebben dan, wanneer je 75 of hoger bent, 500 gold meer om aan jou te geven voor je producten. Dan heb je bij sommige dus hooguit 1700 geloof ik

15. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon in Anvil in de haven het spookschip schoonvegen van binnen van spoken, dan heb je ook genoeg

16. annemiek1001

annemiek1001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ectoplasm komt van spoken af en ik heb wat spoken verslagen in de tombes van kerken. Daar zitten er altijd wel een aantal!

17. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook de Mercantile skill boosten d.m.v. een spell die je in zo'n shop bij de Arcane University zelf samenstelt. 1 seconde boost van 100 kost bijna geen Magicka of Septims. Vlak voor je in conversatie gaat met een merchant even je skill boosten.

18. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer die downloadeble content voor oblivion nou eens in europa uit komt? ik wacht en wacht maar, maar ik zie nog steeds nix op de marketplace. ik wil die orrery en wizard tower downloads hebben verdomme!!!!

19. juiby

juiby Playboy Freak

Leuk Bevonden:
    0
    stel ik level.

kan ik dan gewoon doorspelen en bvb de hele tijd creatures doden met destruction?
    en wordt mijn destruction +? skills dan hoger als ik uiteindelijk ga slapen om te levelen?

dus dat ik nu level.
    destruction + 0
    of na een uur level en wezens heb gedood met destruction
    destruction + 4

is dat mogelijk of kan dat niet?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Illsusion skill ligt bij mij op slechts 19! Die wil ik trainen voor command humanoid ed, maar mijn skill is te laag, hoe kom ik aan een gemakkelijke spell die illusion traint?

Deel Deze Pagina