Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Avioto

    Avioto Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0

    Ow zo:eek: Daar loop ik ook vast, iemand een tip?
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had volgens mij gelezen ergens achter een kast/bureau vind je een dagboek van de vampier.
     
  3. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet dat dat die quest is maar dat van dat boek achter de kast is in een Inn.
    sta dan in zijn kamer aan het bed en kijk dan naar de kast en zie je hem zitten...
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nirnroot groeit niet terug.
     
  5. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er toch al een hoop gevonden, maar op die locatie die je van die alchemist gekregen hebt waar er zogezegd heel wat staan heb ik er maar 1 gevonden. Aan de oever van dat vijvertje...
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Er is geen vampire, nee. Je moet als je binnen in dat huis komt, moet je op de tafel kijken. Daar ligt een brief lees die neem hem mee. En je krijgt een quist update.

    Ik hoop dat ik wel de goeie quest uit leg:)
     
  7. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met m'n vaardigheden/attributes.
    Als ik die opzoek bij het menu, dan staan willpower en intelligence altijd in het rood. Als ik kan level-uppen, dan is de (onveranderde/normale) grootte van Intelligence: 42. Maar als ik in het menu kijk dan staat mijn intelligence level in het rood en is de waarde 32. Maar ik draag helemaal niets dat mijn intelligence level omlaag haalt.
    weet iemand hoe dat kan?
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je bent geraakt door een of andere damage attribute spell, maar normaal staat die ook altijd bij je Active Effects lijst dacht ik. In elk geval kan je naar een altaar gaan of restore attribute potions/ingredients drinken/eten.
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat niets bij de Active Effects-tab.
    Maakt het nog uit welk altaar? (ik neem aan dat je van die altaren in de kerk bedoelt)
    iig bedankt
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik had hetzelfde probleem als jou, stond ook niks bij de Active Effects tab. ben toen gewoon in een willekeurige kerk gaan bidden. Daarna stond er niks meer in het rood :)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe hoog level kan je eigenlijk worden? Want als ik straks al m'n Major Skills op 100 heb, of daar in de buurt dan kan ik geen level meer omhoog gaan. Zit er een limiet aan levels of verschilt dat per klasse/Skills?

    Je Attributes, bereiken die een bepaald limiet?
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat hangt van ja Birthsign/Race/Atributes/Major skills af ja. Als je alles invult op de link hieronder staat er ook hoe oud je kan worden.
    http://www.oblivionmods.info/
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe oud? Je karakter verandert toch niet naar leeftijd?

    Level 49 dus :D
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  14. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat ik zo'n slechterik ben dat ik niet kan of mag bidden. Elke keer als ik in een kerk naar zo'n schaal gevuld met water loop en hem activeer, krijg ik de opmerking dat ik eerst mijn daden maar eens moet rechtzetten. Kan dit veroorzaakt worden doordat ik een dief ben en de thieves quest heb uitgespeeld? Kan ik dat ook eventueel weer rechttrekken??
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bounty betalen aan guards.
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is er ook een andere manier of van je rode cijfers af te komen?
    bv mijn strengt staat in het rood, en dat vind ik toch zonde want scheeld veel in gewicht dat je kan meenemen:+
     
  17. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Check je active effects eens, weet je ook waarom je strength in de min staat.
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij active effects staat het alleen wanneer het door een disease komt. Als daar niets staat dan komt het door een negative spelleffect en moet je gewoon restore potions kopen.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Bij mij staan ook dingen rood. Ik heb me helemaal uit gekleed. En of ik een ziekte heb maar er staat niks.:confused:
     
  20. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al eerder is gezegd, kan door een dmg atribute spell of via ziekte gebeurd zijn en je moet ff naar een tempel gaan en je attributes worden weer normaal.
     

Deel Deze Pagina