1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    De difficult staat op default, dus daar kan het volgens mij dan niet aan liggen. En in totaal heb ik 20 armor.
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Op het moment maak ik de meeste spreuken zelf and it works like a charm.
    Bv deze;
    -Weakness to magicka 100 pts, 10 sec, on target
    -Weakness to fire 100 pts, 10 sec, on target
    -Fortify skill destruction 8 pts, 10 sec, on self (zodat ik kan zien hoelang hij nog actief is)

    Maar als ik deze op mezelf test, en dan mezelf raak met een fire spell, gaat mn hp zoveel achteruit. Doe ik echter enkel Weakness to fire & Fortify destruction loop ik minder schade op.
    Dit klinkt logisch, maar nochtans staat in de handleiding dat Weakness to magicka enkel geldt voor non-elemental spreuken..
    Gewoon een opmerking, het werkt en dus des te meer dmg, des te beter.

    Waar ik wel nog niet helemaal uitben is of het beter is spullen te enchanten met Fortify magicka of Fortify Int.?
    Met een grand soulgem krijg je respectievelijk 24mp of 10Int (=20mp) bij. Dat is een misschien verwaarloosbaar verschil van 4, maar heeft een hogere-dan-100 Int. misschien nog andere voordelen voor de skills zoals lagere mana cost voor spreuken? (Conj, Alch, Myst)

    Iemand die dat al getest heeft misschien met attributes? In elk geval lijkt het me bij skills ipv attributes alvast geen verschil te maken of je skill nu 100 of 100+ is, de mp cost en dmg is hetzelfde.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hoe maak je zelf spells dan??
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Altar of Spellmaking in the Arcane University.
     
  5. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de arcane university, als je daar lid van ben in het tweede huisje in de tuin volgens mij

    ----

    en bij dat enchanten is het ook moegelik om meerder enchantments op 1 ding te zetten

    ---

    en bij sougems als je een gran soulgem heb en die gevuld zit met een lesser kan er dan nog een grand overheen gecaptured worde???

    ----

    en wat houd command creature en calm up to level.. en turn undead up to level en dispel ... in
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan eerst dus al die recommendationquests bij langs :)
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Volgens mij kun je op zo'n laag niveau alleen "Summon Skeleton" casten. Ik heb zelf mijn summoning niveau tot 25 getrained door de spell "Bound Dagger" te kopen en herhaaldelijk te casten. Je skill knalt dan bij iedere casting flink omhoog. Op niveau 25 kun je dan "Summon Scamp" gebruiken. Deze spreuk gebruik ik nog steeds. De scamp is redelijk in melee, maar gooit ook met mooie vuurballetjes. De sterkere summons zijn allen best prijzig in spellpoints, dus alleen geschikt als je een sterke tovenaar (met bijbehorend magic-specialized ras) hebt gekozen.

    EDIT: Het gaat bij jou denk ik meer om "eenvoudige" summon spells en niet zozeer goedkope ;) .... gewoon bij die Magic Discount shop in de Imperial City (market / merchant plaza). Daar tegenover ligt ook nog een winkel waar een High Elf ook spells verkoopt (en volgens mij ook een paar spells uit de summoning klasse).
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    @Bonbridge:

    Als ik je nog een tip mag geven. Krik summoning niet meteen van 5 naar 25 op, want je krijgt maar maximaal een x5 stat bonus bij een levelup. Werk jezelf van 5 naar 15 (dat lukt je binnen 10 minuten) en zorg voor een levelup d.m.v. je majors. Verhoog dan de skill van 15 naar 25 en je kunt die "Summon Scamp" aan. Zorg wel eerst voor nogmaals een levelup.
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    hoe kan je lid zijn dan van die universiteit?

    ja wat is een goede spell waarbij je snel je power omhoog kan gooie , ik ben denk iets van tussen de 30-40 in power, of hoger
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  10. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle Recommandations halen! ;)
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    haha.. ik moet eerst 40 planten hebben.
    want ik had wwat gedaan wat niet mog :eek:
     
  12. fireflame127

    fireflame127 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    aid for bruma quest help

    ech iri!ik zit in z'on oblivion gate(van anvil)
    en ltr uit al mn voringe geclosede gates weet ik tot ik naar de hoofdtoren moet
    en die staat hoog op een berg,dus ik op z'on berg klimmen en hopen dat ik er niet afval en daar ben ik dan voor de gate van een grot dus ik kill alles daar simpel(conjuration lvl 100 en dan storm atronach oproepen:p ) en dan uiteindelijk kom je aan het einde(het heet daar molten halls)geen deur verder ofzo je ziet alleen een gat in ht plafond en dan ga je een andere weg daar kom je ook niet verder maar weer dat gat in het plafond
    waar moet ik heen?!|:- echt hatelijk maja
    please andwoord_O_

    ben trouwens mage met melee armor(alles ge enchant=p) ras breton sterrenbeeld the mage en best skill conjuration lvl100 mijn armor is full daedric(da's mooi)
    hier posten en mij liever niet mailen please
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    best knap 1 comma in je hele vraag verhaal .
    kijk is op je plattegrond dus B->naar je kaart->en dan naar het plattegrond van waar je bent, mischien helpt die.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nog eff een kleine tip: je kunt blijkbaar skills ophogen door gewoon een tijdje naar NPC's te kijken. Zojuist zag ik twee blades sparren en voila: mijn blade en block gingen allebei twee punten omhoog. 't Was in ieder geval een prettige verrassing voor mij. :)
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Wrm kunnen gasten van de dark brotherhood altijd onzichtbaar blijven?
    Ik heb het maar 60 seconden,en als ik wat aanraak word ik al zichtbaar :confused:
    Ik heb al dark brotherhood gedaan en black hand.
    Nu moet ik members zien te krijgen voor the dark brotherhood,en ik vroeg iemand mee.
    Dats wel chill,hoef ik niet in me eentje een tombe in :D
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  16. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg een quest van een of andere gast van de Dark Brother Hood.
    Ik moet Rufio killen om bij de club te komen.
    maar als ik hem gekilled heb dan gebeurt er niks.
    Wat moet ik doen ????????????????????????
     
  17. Skaddict

    Skaddict HaloJunk

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    gaan slapen, je word opnieuw in je slaap opgezocht als je hem vermoord hebt.
     
  18. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een vraag, ik zit met een quest in een grot, in de grot moet ik een amulet pakken, maar er zijn in de kamer met de amulet ook 2 "will of the wisp's" deze krijg ik echter niet door, ik weet dat niet alle wapens effect hebben, maar heeft iemand advies om deze dood te krijgen? Zodra ik trouwens de amulet pak ( er naar toe rennen en pakken) dan komt iemand mij helpen. Het lukt mij dan nog niet te overleven, en de uitgang zit op slot...
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht van als ik nou beter wordt, dan zullen die beesten wel slechter worden maar toch niet:9 Zit in level 17 en nog geen gate gesloten
     
  20. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik nou bij die cloud top doen voor die recommendation, ik doe constant shocking touch tegen die pilaar maar er gebeurt niks ;( kan iemand me helpen??
     

Deel Deze Pagina