1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

1. Inf1nity

Inf1nity Guest

HEEELP PLZ!

Al mijn wapens die ik nu tegenkom zijn max. attack van 9 (longsword) of 12 (claymore). Hoe kan ik betere wapens vinden zoals een elven longsword, etc. En hoe kan ik items enchanten (waar vind ik deze stenen?)

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Meer strengt hebben of meer skill hebben met blunt of dergelijke. Had ik vandaag toevallig gehoord van een vriend (hoop dat het wel klopt)

En om wapens of armors te enchanten ga je naar The Atcane University. Dus moet je lid worden van de mage guild en dan moet je ook nog alle recommendation halen:)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ligt eraan welk level je bent. Als je niet hoger bent dan level 7 loop je niet snel de kans betere wapen tegen te komen, maar bijvoorbeeld Bandits en Marauders hebben meestal kleding en wapens die bij jouw level horen. Dus als je bijvoorbeeld level 10 bent kom je misschien Silver wapens e.d. tegen.

Bandits hebben altijd Light Armor en meestal eenhandige wapens, terwijl Marauders altijd Heavy Armor hebben en meestal tweehandige wapens. Mééstal.

Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  4. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doet charmeleon bij je wapen als je hem ermee enchant?

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Je wordt (deels) onzichtbaar terwijl je nog gewoon kunt aanvallen enzo.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb nu een huisje gekocht bij de waterfront (8)), maar ik heb kostbare armour en wapens etc in een kistje gestopt etc, me huis volledig geupgrade. Maar komen er dan niet mensen inbreken om mijn stuff te jatten? Of dat het een x verdwijnt ofzo.

7. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mn goodies er nu al bijna 50 dagen liggen ( in het spel dan:p) en alles is er nog:)

8. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    als jij een thief bent zullen ze niet snel bij u inbreken. De regel is namelijk dat thiefs niet van mekaar mogen stelen...

9. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje, hoe moet je poisoned apples gebruiken? Dus om anderen om te leggen. Dezelfde vraag heb ik voor poisons die damage doen.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    poisons die damage doen moet je equippen op je wapen en een poison apple moet je gewoon droppen met LB

11. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net begonnen met oblivion en ik ben maar gaan lopen maar ik hoorde iets van world travel ofzo? hoe kan je dat doen? en kost dat geld? of andere manieren van oblivion doorgaan?

12. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    je kiest in je menu (B-knop) voor het uiterste rechtse item van de onderste rij. (Rechts of links trigger)
    Dan heb je een deel tabbladen en daar kies je je worldmap. (rechter joystick) Met je rechterjoystick kan je met een pijltje over je map gaan. Selecteer het icoontje waar je naartoe wilt en druk op A. Dan heb je fast-travel. Kost je niets.
    Enkel voor de plekken buiten de steden waar je nog niet naartoe bent geweest kan je niet fast-travellen. Die plekken komen erop dmv quests. Dan kies je maar het dichtsbijzijnde.
    Maar vergeet niet om regelmatig gewoon de afstanden te lopen om je athletic skills omhoog te brengen...

Wil je een paard ga dan naar Chorrol (mainquest) en vraag daar aan die priest voor assistance. En je krijgt je gratis paard toegewezen. Dan kan je gerust nog wachten met je mainquest en andere dingen doen. Ik ben al meer dan 40u bezig zonder verder te gaan met de mainquest. Enkel allemaal sidequests... ;)

Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  13. Xiao Xiu

Xiao Xiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je eigenlijk allemaal nirnroot vinden??
    ik moet 10 van die dingen hebben en heb er nog maar 5 :confused:

14. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    zoek langs de randen van meertjes etc;) ze zijn meestal in de buurt van water

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Zoals killerbee wist te zeggen bevinden ze zich altijd in de buurt van water. Je kan ze soms ook een schril geluid horen maken, verder kan je ze soms ook vinden in huizen (vooral de grote manors/estates) zoals bv Arch-Mages quarters, Cheydinhall estate, etc.
    Er zijn er dacht ik ongeveer 300 in het spel en ze groeien zoals je misschien weet nooit aan, noch kan je ze reproduceren mocht je de Mages guild questline voltooid hebben.
    Deze guide kan je helpen, als is zoeken naar nirnroot een stuk minder saai als je gewoon op je 'avonturen' je ogen (en oren) openhoudt.

16. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon naar de waterkant gaan en de oever aflopen. Daar aan leyawin (sp?) daar heb ik er 17 gevonden alleen aan die oevers.

Ik heb er ooit eentje gevonden in een cave, en de andere zijn er dan in huizen te vinden.

17. Xiao Xiu

Xiao Xiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    danke schon:)

18. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel oblivion nou al een flinke tijd maar ik ben nog steeds niet achter dit.
    is de damage die je doet met je wapens zoals zwaarden afhankelijk van de governing attribute? of van de skill. bij zwaarden bijvoorbeeld, wordt de kracht dan bepaald door je strength level of je level met blades?

19. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je strength attribute
    je skill geeft je toegang tot nieuwe aanvallen

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Welk armor is dit? Ik bedoel dan dat mondkapje, want die is zwaar bruut!
    Ik hoop niet dat het een PC mod is aangezien hij volgens mij op PC is genomen.

Deel Deze Pagina