1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Darkmaster

    Het lijkt nog het meest op een dark brotherhood outfit, maar dat mondkapje weet ik niet...

    @ Thread

    Waar kan ik ergens flink veel lockpicks vandaan halen? ik kan bijna in geen een stad meer lockpicks halen en als ze het hebben is het er steeds maar 1 of 2 het is echt zwaar frusterend want ik zit nu bij de Dark Brotherhood en moet steeds weer opnieuw proberen met maar 1 lockpick in mijn inventory. Kan iemand mij helpen!!??
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ten 1e het is D@ M@STER. ;)

    Ten 2e lijkt het niet echt op de Dark Brotherhood armor kijk maar naar de armen en de middel.

    En om je te helpen weet ik wel een glitch.

    Equip je bow + Arrows, Span je boog en op het moment dat hij gespannen is ga je naar je inventory.
    In je inventory ga je naar je equipped arrows en klik je 2 of 4 keer op A, dus equip. Dan ga je naar de lockpicks of een drankje dat je wilt verdubbelen en dan klik je op X dus ''Drop Item''.
    Dan als het goed is liggen er heel veel drankjes op de vloer of veel lockpicks.

    Tip: Als er weinig lockpicks liggen kan het zijn dat er in 1 lock pick een serie van 10 in liggen. Klinkt misschien raar, maar als je het ziet dan snap je het.
     
  3. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het beste dit topic eens bekijken, met name pagina 9 (geloof ik) over de skeleton key.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81927
     
  4. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    diene outfit is niet echt van dark brotherhood. De shrouded hood ofzoiets is echt een immense kap tov dit. Misschien krijg je die outfit als je de dark brotherhood quests uit hebt... ;)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb ik al.

    Ik moet nu om de week om cash te verdienen een lijst namen halen en die brengen naar iemand in de DB. Als beloning v.d DB krijg je Speakers Robes.
     
  6. fireflame127

    fireflame127 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    benirus manor quest?

    ik heb zo dat altar aangeraakt en ik moet zoeken voor zijn bony hand,
    dus ik denk ik ga naar velwyn benirus. in de imperial city zeggen ze dat hij in de king and queen tavern is, maar daar is hij niet.
    waar is hij wel:confused: :mad:
     
  7. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ff wachten? die zal daar wel opdagen... ;)
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Je bedoeld de side-quest met het huis in Anvil?

    Ik had me ook helmaal kapot gezocht daar. Later vond ik de hand in de vaas die kapot viel met het groene lichtje eromheen. Toen ik het dagboek pakte zag ik niet eens dat er een hand in lag maarja daar licht hij dus.
     
  9. fireflame127

    fireflame127 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks man
     
  10. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zijn alle guilds? mage heb ik al gevonden, waar is de fighters guild?

    en wat is de snelste manier om geld tet verdienen als noob?
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld verdienen doe ik door in de Arena te vechten. Tikt lekker door. En hoe verder je komt hoe meer je telkens verdiend. De Fighters Guild is in Anvil.
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Naarmate je levelt zal je sterkere vijanden tegenkomen en de willekeurige bandits/marauders zullen sterker armor dragen. Als je al die loot verkoopt zal je op een bepaald punt komen waar je geld teveel hebt. Probeer op hoger level het looten een beetje te vermijden om de fun er in te houden.
     
  13. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe nu een quest voor de main story, de quest heet Spies. Ik moet aan die captain van de stad Bruma vertellen dat er wel een stranger in town is, namelijk die visitor staying with Jearl. Al ik hem erover vertel zegt hij dat ik het wel tot een goed einde zal gaan brengen, maar mijn rode marker blijft bij hem. Wat moet ik doen? Alvast bedankt!
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga nog eens bij zonsondergang terug naar die Runestones. Volgens mij moet je beide spies vermoorden voordat de captain je doorverwijst naar het huis van Jearl / Bruma caves.
     
  15. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    OK ik zal ff kijken :thumbs:
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik deed die quest Cure for Vampirism. Op het laatste loop je naar Janus Hassildor, count of Skingrad. Je vraagt om je beloning en dat is 1000G, je gaat het gesprek NIET uit maar blijft gewoon de hele tijd op A drukken. Ik had na 5 minuten ongeveer 1.000.000 gold*) . Zal wel genoeg zijn!
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is saai, oneindig geld is saai.. :'-(
     
  18. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij klopt dit niet helemaal. ik heb bijvoorbeeld een hoge strength en mijn zwaarden doen meer damage dan blunt, en mijn blunt is heel laag.
    er zou dan toch een verband moeten zijn tussen die twee?
     
  19. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag: waarschijnlijk heel dom maar ik heb het spel net ( 2 uur ) en zit nu in een oblivion gate ofoz bij zon dorpje. Ik ga alleen supervaak dood en weet niet wat ik moet doen. Kan iemand mij helpen?
     
  20. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je de oblivion gate bij Kvatch? Zo ja; je moet dan naar een toren iets pakken en dan naar de andere toren om 'm te sluiten geloof ik. Op je map staat een rood puntje waar je heen moet.
     

Deel Deze Pagina