1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    die bedoelde ik idd ja, dus rooie pijltje is altijd goed??
    want volgens mij wijste dat rode pijltje naar de auitgang van die gate :{

    bedankt iig
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, eerst staat er dat je Kvatch moet helpen, maar in een kooi vind je iemand die je een quest geeft. Die moet je dan eerst activeren in je journal, Dat is de quest die je moet doen. Het is een beetje verwarrend, ik had het eerst ook. :b:
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm. Volgens mij klopt dit niet hoor. Want mijn enige karakter waarmee ik echt doorspeel heeft een Blade skill van 100 en Blunt van zeker niet boven de 17. En met een Dremora Battleaxe doe ik een damage van 7, terwijl mijn Dremora Longsword toch echt 29 schade doet.

    Dus het wordt zowel door je Attributes, als je Skills beinvloedt. Anders zou het de moeite niet zijn te oefenen met je wapens, want de effecten met je nieuwe aanvallen hebben weinig kans van slagen.
     
  4. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel een tof trucje om snel je block skill vol te krijgen (waarschijnlijk al lang bekend maar toch)

    Okee ga naar Crowhaven (ten westen van Kvatch) en je ziet daar 3 skeletons staan 2 met een bow en een ander met een zwaard. Versla een bow skeleton en de ander met het zwaard ook. Equip nu je Health restoration skill en laat de laatste skeleton op je schieten (terwijl jij je schild omhoog houdt) laat hem schieten tot je nog maar een beetje leven overhebt en ga dan snel achter cover staan om je health te rechargen. Ga hierna weer terug en laat het skelet weer op je schieten, geloof me de skills stromen je tegemoet ik heb nu een kwartiertje dit gedaan en ben al van novice naar journeyman gestegen \o/
     
  5. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er ook net achter gekomen, snapte er op een gegeven moment echt geen drol meer van. Nu lukt het eindelijk, bedankt.
     
  6. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    heb mijn eerste oblivion gate gesloten en (kvatch) en heb zo,n sigil stone maar hoe gebruik je deze? Als ik in de inventory naar die stone ga kan ik hem alleen "droppen" volgens mij. of zie ik iets over het hoofd?

    Nog een ander iets...als ik lekker aan het knokken ben dan lukt het mij bijna nooit om een mannetje zo,n optater te geven dat hij effe "groggy" is. Is daar een speciale techniek voor? Of hangt het ook af van mijn strenght en zijn endurance en agility?

    Ik zoek ook nog steeds een goede reden om de spell "telekinese" te gebruiken maar uhhh......

    En wat doe je nou precies met "dispel"?

    nou ja...nog veel meer vragen maar dit zijn de meest prangende:{
     
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke
    1) je kunt de Sigil Stone gebruiken om een wapen van je te enchanten. Dit kun je alleen in de Arcane University Bij de Imperial City. Je moet dus eerst recommendation krijgen van alle leiders van de Mages Guild (dus in iedere stad).
    2) Dit hangt af van zijn Agility, volgens mij. Als die heel laag is word hij sneller teruggeslagen. Het gebeurt volgens mij nog vaker als je tegenstander een lage fatigue heeft.
    :cool: Telekinese gebruik ik zelf nooit, je kunt het toch gebruiken om dingen van afstand te pakken? Misschien als je dingen wilt stelen en snel weg wilt komen:+
     
  8. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik ga een hoop potions "damage fatique en agility" maken :thumbs:
     
  9. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de quest Azura (voor de daedric artifact van de mainstory) moet je een offer doen bij zo'n beeld. Maar hoe? Ik heb wel dat glow dust, maar er gebeurd niets. Het moet ook bij dusk of bij dawn, maar dan wil der ook niets. Ik word er een beetje gek dus vraag ik het maar weer even, alvast bedankt
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dan kom je denk ik toch nog op het verkeerde moment, ik dacht inderdaad dat eenmaal je glow dust had je bij dawn of dusk mocht komen. Als je tot nu toe bij avondval hebt geprobeerd probeer dan nu 's morgens eens het standbeeld te activeren of omgekeerd. Rest voor een uurtje, en probeer opnieuw, veel meer dan dat kan je niet doen lijkt me.
     
  11. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    kej ik zal het proberen, ik werd er iig een beetje hopeloos van |:-

    gelukt, was trouwens wel ff pittig om die gast met die bijl in de dungeon te verslaan, maar gelukt. Ik deed het steeds 's avonds, maar het moest juist 's ochtends ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2006
  12. boatfreak

    boatfreak Guest

    waar kan ik lockpicks kopen? ik heb ze allemaal op gemaakt |:-
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan het beste naar Leyawiin gaan, en dan de weg ten oosten van Leyawiin volgen naar het noorden. Na een minuut lopen/rijden kom je een Shrine tegen. Ga daar naar toe en volbreng die missie. Dan krijg je de Skelleton Key. Een onbreekbare Lockpick met +40 Security.
     
  14. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Hack en slash in de imperial city en als je lid bent van de thieves guild bij die armand. Overigens kun je ook gewoon ff de wildernis intrekken bandits en goblins hebben ze vaak ook wel bij zich
     
  15. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    of bij die gast die je gepikte waar kan opkopen in Bruma, die heeft wekelijks 100 lockpicks (al denk ik zelfs dagelijks)
     
  16. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan ook, de Skeleton Key is gewoon het handigst. De quest is niet moeilijk, je moet er alleen minimaal lv 10 voor zijn...
     
  17. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de een of andere manier heb ik mijn wapens onzichtbaar gemaakt, ik kan er gewoon mee vechten, maar ik wil ze weer zichtbaar hebben. Weet iemand hier een oplossing voor, ik heb alles al nagekeken, maar weet het niet meer.
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ben je gewoon onzichtbaar. Ga eens naar 3rd person...en verwijder je amulet en ringen en gebruik dispel.
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar vind ik trouwens zo'n Daedric Helmet? Ik ben nu level 20 en ik kom amper een helm tegen in het spel!
     
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar dit heb je erg fout.
    het handige van de Sigil stone is dat je krachtige enchantments kan doen op je equipment zonder dat je dit bij zo een altaar in de university hoeft te doen, en zonder dat het je iets kost (behalve de sigil stone dan)
    je hebt dus helemaal geen recommendations nodig. je moet gewoon de sigil stone selecteren met A, tenminste bij mij. maar er zullen vast niet games zijn gedrukt met ander content erin.
     

Deel Deze Pagina