1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    je mag em ook hier stellen van mij
     
  2. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 1 gevonden in een cave. Ik weet de naam niet meer, maar als ik het me goed herinner is het de quest waar je samen met die über-kneus Maglir samen een cave moet clearen, ligt ergens in een kist. IK kan me vergissen hoor, maar ik heb er dus zelf 1 gevonden in een kist, nog nooit 1 gevonden die iemand op had. Zal zo nog even kijken of ik kan vinden welke cave het was, weet nog wel hoe het leveldesign eruit zag.


    Grand Soul Gems kan je oa ook vinden als je ruines en forts bezoekt, er zitten vaak necromancers en die hebben vrij regelmatig grand soul gems. Ik heb er bij elkaar al een stuk of 10 gevonden en ben amper bezig met forts en ruines uitpluizen
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  3. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    The Dark Fissure is een cave waar buiten een altaar is. Ik geloof ook dat Wendelbek een altaar heeft. Via de mage guild kom je vanzelf deze quest tegen en vind je een note met 4 locaties waar de altaars zijn
     
  4. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    OK ik zit bij de thieves guild queste: Arrow of Extrication. en ik moet nu een sleutel vinden om in een kamer te komen maar ik vind nergens een sleutel:confused:
    ik heb Fathis Aren ook al vermoord (door een onder water staande gang kan ik die kamer ontwijken) en hij had ook geen sleutel voor die kamer:confused:
    vraag: waar is de sleutel
     
  5. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?/\
     
  6. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    dit heeft eigenlijk nks met het spel te maken maar ja toch ff checke.:
    ik zit dus gewoon Oblivion te spelen en na ruim 4 uur neem ik een pauze en ik kom terug me hele spel gefucked, alles lade echt SUPER SLOOM en dat had ik eerst niet, en ik weet dus niet of het aan mijn xbox ligt *(dit is al mijn 2e ) want halo 2 speelt ie wel....
     
  7. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan dus best eens voorkomen. Als je weet dat je ff niet gaat spelen, zet je Xbox uit.
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Reboot je 360 en houdt 'A' ingedrukt totdat je het Bethesda logo te zien krijgt. Zo zal de cache worden gewist en alles zal vlotter verlopen.

    Als je probleem dan nog niet is opgelost, kan je niet anders doen dan je savegames wissen en volledig opnieuw te beginnen.
     
  9. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het proberen
    #volgens mij gelukt thanks!!!
    wat heb ik nu eigenlijk gedaan?
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je xbox 360 Cache gereboot ofzo.. :eek:
     
  11. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je die garidian's tears kan halen, want ik ben zo op die plek en heb er vier gevonden maar ik kan de rest niet vinden, ze liggen toch alleen op die plek rond dat ijsblok?
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben er elf nog niet maar goed mijn strategy guide heeft iets over een geheime gang in het kasteel. Kan dat?
    op t plaatje is t een muur die naar beneden gaat. En er is een ventje die hem activeert

    ik hoop dat je er wat mee kan
     
  13. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ik heb net de complete umbra set gekregen/gevonden :D Zelfs op z'n makkelijkst is dat grietje nog moeilijk te verslaan.... (ben maar lvl 9, maar toch)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    *Versloeg gister Umbra met full Iron armor en 6 drank potions en flare met lvl 1 character*

    :b:
     
  15. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Lawl, op een site zeiden ze dat je lvl 20 moest zijn. In de nieuwe PU zeggen ze ook dat je lvl 20 moet zijn om een unicorn tegen te komen :p Die kwam ik tegen op wat was t? Lvl 6 denk ik
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb ook laatst een Daedric Helmet tegengekomen, en in een Ayleid Ruin jawel! Die grot lag dacht ik in het noordwesten.

    Ik kom bijna nooit Necromancers tegen. Vroeger wel, nu niet meer. :mad: Geef 's een hint.
     
  17. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em wel van iemand die hem op had. In zo’n tavern ten noorden oosten van de imperial city. De master heavy armor trainer vind je er ook. Roxey inn geloof ik. Als je boven level 20 bent staat er een vrouw in vol daedric ornaat. Je pick pockt haar. De guard betrapt je ( die is er ook) jij vlucht naar buiten, gaat boven op de steen staan en ziet hoe de guard en de vrouw elkaar aanvallen omdat ze alle twee op jou staan te hakken en elkaar dus raken. Met een beetje mazzel verliest de guard waarna je haar afslacht en op zen hoogst een bounty van 50 hebt wegens pickpocketing . Niet slecht voor een volle daedric en guard outfit
     
  18. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een de laatste quest gedaan voor Umbacano, 1 hitman had ook een daedric helmet maar dat zal aan mijn lvl liggen (lvl 20 en sindsdien niet geslapen).

    Ik vond gisteren toevallig nog een 2e black soul gem op de necromancer adept in Nenyond Twyll, was een quest voor de mage guild (ik geloof "Necromancer's Moon") waarbij je een mage moet zoeken die geinfiltreerd is in de Necromancer cult. Hier waren ook 1 of 2 Grand Soul Gems. Bovendien verkoopt het mages guild in Bruma grand soul gems (zowel vol als leeg). Recente ruines die ik ook doorlopen heb zijn Vilverin, Lindai, Sercen en Sedor (hier vond ik de Flame Ring, 100% resist fire). De meeste zijn tussen Bruma en de Imperial City
     
  19. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Waaa die is sneaky :D Waar is dat precies? Ook gewoon langs een weg, die Inn?
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De Roxey Inn is ten noorden van de Imperial City. Als je ontsnapt uit de Sewers, dan recht naar het noorden trekt kom je op een weg rond de wateren van de Imperial City. Als je die weg naar het westen volgt kom je uiteindelijk de Roxey Inn tegen. Maar bedenk wel dat je een hoog level moet hebben voor er NPC's zijn die in Daedric rond lopen.

    En trouwens, de Daedric Helmet is ronduit lelijk, zeker als je het vergelijkt met het Daedric Armor.
     

Deel Deze Pagina